Nainen roikkuu miehessäni -ongelma - Parisuhteet

Joanna

Oli ihan pakko kommentoida; oli täällä niin sinisilmäisiä kommentteja...
Olen törmännyt niin törkeisiin tapauksiin itse, että huh, huh!!! Voisin melkein vannoa, että 99%:a naisista ei varatulle miehelle tekstaa/meilaa eikä soittele, ellei kyseinen mies sitä itse halua! Näin on!
Mulla yks työkaveri (mies) soitteli työpuhelimestaan mulle n. viisi kertaa päivässä. Ei koskaan omasta kännystään, tietenkään. Kerroin poikaystävälleni, että tällasta on meneillään. Ei tietenkään tykännyt. Asian annettiin silloin olla, mutta jonkun ajan päästä nää puhelut meni suoraan seksin ehdottamiseen. Silloin poikaystäväni soitti sekä tälle miehelle, että hänen tyttöystävälleen. Tää tyyppi myönsi poikaystävälleni nää soittelut ja ehdottelut ja lupasi ettei enää soita. Mutta omalle tyttöystävälleen hän oli selittänyt homman niin, että minä olen kehitellyt tän koko stoorin omassa päässäni, jotta saisin hänet. Ja täydestä ilmeisesti meni. Olin hiukan yllättynyt kun sain hänet kimppuuni baarissa ja kans noita "s**tanan mun miehessä roikkuva l*mppu!!" -juttuja päälle, taustalla hänen selkärangaton ukkonsa siinä yritti poistua taka vasemmalle... Eli jos et anna, oletkin se l*mppu!?? Olis siis pitäny antaa??
Ei sitä tietenkään kukaan haluaisi uskoa omasta miehestään kaikkein pahinta, mutta on tyhmää olla selvittämättä totuutta ja nimitellä pelkästään niitä ns. toisia naisia. Naisten sinisilmäisyys ja taipumus uskoa kaikki selitykset mitä heidän miehensä heille kertoo on välillä ihan uskomatonta! Olen itse tosi miesvaltaisessa porukassa töissä ja voin ikävä kyllä vannoa, että pahimpia p*llun perään ovat just nää varatut, "uskolliset" nuoretmiehet. Mulla on kolmen työkaverimiehen kans mennyt totaalisesti välit poikki kun en ole antanut. kaikki varattuja. Että näin täällä.

Sivut

Kommentit (49)

chitty^

on siis tämä; Mieheni sai uuden työpaikan, jossa uusia "naamoja" jne. siellä hän oli sitten jutellut usein 1 naisen kanssa (itseasiassa nainen tullut aina juttelemaan miehelleni). Sitten alkoi tulemaan tekstiviestejä, "yhdeltä työkamulta vaan" ja mese keskusteluja. Kiinnostukseni sitten heräsi, ja kävin muutaman kerran salaa katsomassa txtviestejä..

Päässä pimahti. Kysyin sitten mieheltäni että mikä on homman nimi, kun aina hymyssä suin vastataan "vaan työkamun" viesteihin.. Ensin kielsi kaiken, myöhemmin kysyin uudestaan, ja mieheni sanoi että ei tiedä mitä haluaa, (siis minut vai hänet) koska tämä "työkamu" olisi kuulemma valmis ottamaan avioeron mieheni takia.. (tulisi myös 2 vaippalasta miehelleni "kylkiäisiksi")

("työkamu" sai potkut koska oli jutellut liikaa toisten/mieheni kanssa työ aikana eikä tehnyt töitä..)

Muutama päivä meni epätietoisuudessa, sitten mieheni tuli töistä ja sanoi jättävänsä minut, itkien sitten keräsin kamppeeni ja hän vei minut kotiini.

Yhden yksinnukutun yön jälkeen, mieheni haki minut kotoani (oltiin sovittu että haemme minulle tupakkia) itkien hän sitten pyysi minut takaisin, ja pyyteli anteeksi, sanoi rakastavansa.

Silti viestittely/soittelu jatkui vielä n.viikon, mieheni kyllä kertoi aina kun oli tullut viestiä ja näytti ne minulle. Nyt oli sitte n.1kk paussi ja taas tuli viestiä, mieheni ei ole vastannut yhteenkään.
Ensiviikonloppuna käymme vaihtamassa mieheni liittymän (myös numeron). Jos se ei auta, en kyllä tiedä mitä tehdä

Onko kellään ollut samanlaista ongelmaa ns. l*mppua roikkumassa miehenne perässä, eikä millään usko mitään??

Miffy

Oletko miettinyt, miksei miehesi sitten jättänytkään sinua, vaan vonkasi takaisin? Ja miksi viestittelykin sitten loppui? Parempi tietysti näin vissiinkin :)

No, mulla ei kyllä ole antaa apua, koska en ole koskaan joutunut ainoankaan l*mpun kanssa tekemisiin (ihme sanavalinta...).

MiuMiu*

Mun mielestä teidän olisi hyvä ensin selvittää koko asia perinpohjin ( miksi halusikin sut takaisin? miksi mies suostui vastailemaan viesteihin?miksi yleensä jätti sinut? ja varsinkin se mitä sen naisen kanssa oli tapahtunut? jne.)
Koska mun mielestä myös mies on syyllinen tilanteeseen, eikä pelkästään tämä "l*mppu". Onko mies ensinnäkään tehnyt selväksi tuolle naiselle, ettei halua olla tekemisissä hänen kanssaan enää, siis selvästi sen sanonut?

Doooris

toki voi olla, että miehes tajus mitä menettää jos eroatte, mut mitäs jos syy sun takaisin ottamiseen olikin et täl kyseisel l*mpulla oli pieniä lapsia ja miehes ei halunnutkaan leikkiä kotia... jos joutuisin elämään epätietoisuudessa enkä tietäis millanen suhde heillä oli niin en kyllä vois jatkaa kyseisen miehen kans.. :roll: :?

SooZ
MiuMiu*
Mun mielestä teidän olisi hyvä ensin selvittää koko asia perinpohjin ( miksi halusikin sut takaisin? miksi mies suostui vastailemaan viesteihin?miksi yleensä jätti sinut? ja varsinkin se mitä sen naisen kanssa oli tapahtunut? jne.)
Koska mun mielestä myös mies on syyllinen tilanteeseen, eikä pelkästään tämä "l*mppu". Onko mies ensinnäkään tehnyt selväksi tuolle naiselle, ettei halua olla tekemisissä hänen kanssaan enää, siis selvästi sen sanonut?

samoja juttuja mietin minäkin. kannattaa nuo selvittää ensin perin pohjin. Ja vikaa myös sinun miehessä, ei se suhde pelkästään sen naisen takia ala..

chitty^

olemme puhuneet asiasta, ja mieheni on sanonut, ettei tahdo olla missään yhteydessä "l*mppuun" (sanonut sen myös tälle naiselle) ja se miksi hän jätti minut, syynä oli se, että jos hän (mieheni) "päättääkin" tehdä jotain tyhmää (esim. "juosta" tämän "l*mpun" kainaloon. Ihastuneenahan tekee kaikkea "tyhmää", en nyt tarkoita että mieheni olisi suunnitellut hyppäävänsä "l*mpun" sänkyyn tms.) emme olisi yhdessä, koska hän ei tahdo pettää (mieheni exä oli pettänyt miestäni intin aikana ja sen jälkeenkin).
Hän siis tahtoi miettimisaikaa ns. paussia. Mitään juttelua kummempaa ei kuitenkaan ollut tapahtunut mieheni ja "l*mpun" välillä, eivät olleet edes kasvokkain nähneet, kuin töissä.

Nykyään kaikki on kyllä ihan hyvin, asumme yhdessä ja koirakin on. Vuosipäiväkin häämöttää ensikuussa :)

Kerroin vain tarinani ja kyselin että mitä muut ovat tehneet päästäkseen eroon "l*mpusta", vai onko mies lähtenyt toisen sänkyyn tms. kun on "l*mppu" roikkunut miehenne perässä.

Niin ja se on vielä unohtunut sanoa että mieheni sanoi että mietti myös sitä vaihtoehtoa ettei "ota" kumpaakaan..

Jzzu
chitty^

Niin ja se on vielä unohtunut sanoa että mieheni sanoi että mietti myös sitä vaihtoehtoa ettei "ota" kumpaakaan..

Justiinsa joo. :roll:
Kyllä mie olisin sitä mieltä että siinä vaiheessa kun joutuu miettimään että onko tämä se vai oisko se tuo "työpaikan irma" vaiko ei kumpikaan niin silloin ei pitäisi moisen jahkaajan edes seurustella.

SooZ
Jzzu
chitty^

Kyllä mie olisin sitä mieltä että siinä vaiheessa kun joutuu miettimään että onko tämä se vai oisko se tuo "työpaikan irma" vaiko ei kumpikaan niin silloin ei pitäisi moisen jahkaajan edes seurustella.

mä olen periaatteessa samaa mieltä, tosin voihan noita ihastuksia tulla ainakin pidemmän seurustelun yhteydessä. Mutta helvetin pahalle se tuntuis jos toisen takia jätettäis. Enkä ehkä ainakaan ihan varauksetta takaisin ottaisi. Jos kerta aikaisemmin ajatteli että se toinen on parempi kuin minä niin miksei uudestaan joskus? :?

Suhfeli

Lainaus:
chitty^ kirjoitti:

Justiinsa joo.

Näinpä :roll: ..

Jzzu
SooZ
Jzzu
chitty^

mä olen periaatteessa samaa mieltä, tosin voihan noita ihastuksia tulla ainakin pidemmän seurustelun yhteydessä.....

Ihastuksia tulee pitkässä suhteessa melkeen vois sanoo että sata varmasti mutta jos on vakavissaan oman rakkaansa kanssa niin ne pitää osata ottaakin vain ihastuksina eikä mahdollisuuksina vaihtaa parempaan kuten tässä tapauksessa vähän vaikuttaisi käyneen [size=9](vaikkakin on sitten päädytty oman kanssa jatkamaan niin mielessä on käynyt josko toinen nainen olisi paree)[/size].

SooZ
Jzzu
Ihastuksia tulee pitkässä suhteessa melkeen vois sanoo että sata varmasti mutta jos on vakavissaan oman rakkaansa kanssa niin ne pitää osata ottaakin vain ihastuksina eikä mahdollisuuksina vaihtaa parempaan kuten tässä tapauksessa vähän vaikuttaisi käyneen [size=9](vaikkakin on sitten päädytty oman kanssa jatkamaan niin mielessä on käynyt josko toinen nainen olisi paree)[/size].

Joo oon samaa mieltä että ne ihastukset täytyy osata ottaa vain ihastuksina ja muistaa mitä jo on. Yleensähän on niin että ei se mies/nainen vaihtamalla parane. (olettaen siis että parisuhteessa ei ole muuten mitään sen suurempia ongelmia). Kyllä ajattelen itsekin niin että jos toisen kanssa on ihan täysillä niin kyllä silloin ymmärtää jättää noi ihastukset ihan omaan arvoonsa.

papuna

minä tapasin kanssa kärsiä "lumpusta"...
e itosin koskaan meinannut meidän suhde kärsä,koska poikaystäväni ei edes harkinnut hänen kanssaan MISTÄÄN.mutta neiti päätti silti tehdä elämästäni hieman vaikeampaa n.5kk ajan...

minä tein erään kotibile illan päätteeksi sen,että kun kerrankin satuttiin samassa talossa olemaan(oltiin saman tutun synttäreillä,ja ihan täysi-ikiäsiä,kun tää mun teksti vaikuttaa ihan superteiniltä :wink: ),niin pakkasin tytön puheille.
tää samainen tyttö oli itkenyt just tunnin yläkerrassa rakkauttaan poikaystävääni,ja haukkunut MUT huor*ksi,kun vein hänen miehen( :shock: )... meidän yhteisille kavereille...
ja mä en jaksanut tuota varsi absurdia ja naurettavaa tilannetta enää vitsinä ohittaa,ja kävin kysyyn että onko kaikki ok?

blaa blaa blaa,se selitteli,ja ulisi jotain... mä vaan totesin siihen,ettei mulla oo mitään tätä neitiä vastaan,mutta jos voisi nyt JO lopettaa vääristyneiden tarinoidensa kertomista,ja lopettaisi mieheni perässä renkumisen,niin kaikki olis taas hyvin!
blaa,blaa,anteeksi ja joo...

sen jälkeen "kaikki" on ollut hyvin.pask*n jauhaminen loppui mun selän takana,ja mieheni sai jäädä rauhaan.ja hän liukeni niistä kaveri "piireistä" pikkuhiljaa pois,eikä oo näkynyt... (se oli tylsää)

:D jee...

sopuli

Mua vähän särähtää korvaan tuo sana lumppu.

Pettämiseen tarvitaan aina kaksi ja jos miehesi olisi kiltisit heti sanonut, ettei häntä kiinnosta, koska haluaa olla kanssasi, ei tämä nainen olisi ihastunut häneen eikä muutenkaan olisi sotkeutunut elämäänne. Voipi hyvin olla, ettei nainen edes heti tietänyt miehes seurustelevan! Musta olet turhaan vihainen toiselle naiselle, olisit ennemmin miehellesi, jos jollekin täytyy olla.

Minua henk.kohtaisesti vähän epäilyttää se, onko miehesi oikeasti ollut vastaamatta hänelle. On tietysti ihmisiä, jotka eivät helpolla ymmärrä, mutta silti. On noita sinnikkäitä kosijoita tässäkin suhteessa ollut ja niin kauan ne piinas, kun sain sanottua niille asiat suoraan. Laitoin aina jotain tyyliin: "olisi ehkä parempi, että..." ja lopuksi poikaystävälläni meni hermot ja hän käski laittaa viestin ilman mitään jossitteluja. Pistin viesteihin suoraan, että olen alkanut seurustelemaan, älä ota minuun enää yhteyttä, et kiinnosta mua ja soittelut/viestien tulo loppui, kuin seinään.

hharmony

Mrr.. Itse olen joutunut kärsimään myös lumpusta joka roikkui miehessäni ja ei tahtonut lopettaa millään.
Keksi tarinoita itsestään ja miehestäni ja levitteli kavereilleen varsinkin juttuja kuinka miehelläni ja hänellä oli ollut kahden tunnin ajan vaikka mitä peliä mieheni suihkussa kun en itse ollut paikalla. Laittoi gallerioihin mieheni kuvan ja selitti kaikille että ovat seurustelleet vaikka kuinka kauan jne. Mieheni oli nähnyt kyseisen lumpun tasan kerran ja jutellut mesessä neidin kanssa ja neiti näköjään ihastui poikaystävääni ja teki kaiken mahdollisen että poikaystäväni jättäisi minut. Keksi minusta juttuja ja etsi jostain kuvia missä minun näköiseni tyttö suutelee vierasta miestä ja väitti poikaystävälleni sen kuvan tytön olleen minä. Onneksi ei nyt kumpikaan menty sen lumpun juttuihin ja jututhan loppui heti kun pääsin neidille ärähtämään asiasta. Loppui luojan kiitos sen neidin ahistelu,mutta toinen lumppu sitten...
Toinen lumppu sitten ehdotteli poikaystävälleni kaikkea vaikka poikaystäväni oli monesti sanonut että seurustelee minun kanssani ja tämä nainen ei uskonut. Poikaystäväni joutui ärähtämään sille sitten kunnolla kun ei tuntunut muuten uskovan niin lumppu pamauttaa poikaystävälleni "No toivottavasti teistä tulee sit jotain" ! Olimme siinä ajassa olleet jo ties kuinka kauan yhdessä,niin miten meistä ei olisi tullut mitään :roll: Ja eräillä festareilla n. kuukausi sitten sama lumppu mulkoili minua murhaavasti kun olin poikaystäväni syleilyssä. Jo on. Mutta ainakin kummastakin akasta on eroon päästy :wink:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat