kysymys ex-inttileskille... - Parisuhteet

nukke

on se silti muuttunu hieman. mielestäni vähän huonompaan suuntaan. Ennen armeijaa se oli hellempi.. :cry:

Sivut

Kommentit (37)

kukka2

heipä hei!
olen kuullut monennäköisiä juttuja miten miehet saattavat muuttua armeijassa... esim. tulla siistimmiksi, huomaavaisimmiksi tai muuttua enemmän "äijiksi", ronskia läppää heittäviksi ymym... kertoikaahan omia kokemuksianne miten oma kultanne mahd. muuttui intissä ja miten yhteiselo lähti intin jälkeen sujumaan...?
oma poitsu lähti juuri ja tammikuuhunkin tuntuu olevan tuskallisen pitkä aika... :?

Tapsu

Tän olis periaatteessa varmaan voinu laittaa tohon "mies armeijassa" ketjuunkin :)

Mutta mun on vielä vähän paha sanoa miten toi on muuttunu, en oikeestaan ees kunnolla muista millanen se oli ennen inttiä. Samanlainen mölliäinen suurinpiirtein tais sinne mennä kun tuli takasinkin. Vasta viime perjantainahan toi pääsi pois, jotta siitä yhteiselon sujumisesta en vielä ainakaan osaa sanoa :D näillä näkymin menee ihan hyvin :)
Ja ainoo mitä tossa miehessä tais muuttua on että siitä tuli vähän äijempi. Huutaa pikkasen enemmän (ei minulle, mutta äitilleen), on sellasia "se on homojen/naisten/miesten hommaa", pitää lajitella jotkut asiat tolleen. Ja ehkä ei oo enää niin herkkä ja hellä kun ennen..
Mutta en paljoa valita, pikkasen vaan :) Kunhan nyt opetan sen hellimään mua enemmän ja tottelemaan paremmin, sillon oon tyytyväinen :) Ja kaikki muutokset on periaatteessa korjattavissa. Ja jos joku asia miehessäs muuttuu, sanot siitä hälle, niin ehkä itekin huomaa muuttuneensa. Ja välttämättä mitään muutosta ei edes tapahdu, oli muutos sitten hyvä tai huono.
Että ei vielä kannata huolestua ainakaan siitä että muuttuko miehes armeijan aikana. Ja kyllä sen jo parin kuukauden jälkeen huomaa jos se on muuttuakseen.

Dream

Mun mies ei muuttunut oikein mihinkään suuntaan siellä armeijassa. Ehkä vähän aikuistui... Vuoden se siellä viihtyi, lähti tammikuussa 2005 sinne ja viime tammikuussa pääsi pois, voi olla että kasvettiin ne muutokset yhdessä, mitään suurempia eroja en siis miekkosessa ole huomannut..
Luulen että sama poika sieltä kaikille takasin tulee.. :wink

Hyvin se yhteiselokin siitä taas lähti sujumaan vaikka armeijan lopulla sitä vähän miettikin kun toinen on vuoden ollut "poissa kuvioista" että mitä tapahtuu...
Ja ihan hyvillä mielin sitä armeijaa mietin näin jälkeenpäin, kasvatti meitä molempia ja meidän suhdetta. Huomas että toista jaksoi odottaa vuoden niin suhde kestää tulevaisuudessa kyllä vähän suuremmatkin kolhut.. :)

Ja Kukka, puoli vuotta on todellakin tosi lyhyt aika, nyt se saattaa tuntua ylitsepääsemättömältä mutta se menee tosi äkkiä, usko pois! :)

xaz

Ihan alkuun tuli syvä huokaus :)

Puoli vuotta menee tosiaan äkkiä, eihän se siltä aina tuntunu, mutta sitte ku se on kulunu, niin huomaa sen menneen nopeampaa ku olis odottanu. Kyllä se siitä :)

Jätkästä tuli juopompi. Harvemmin oli lomia etteikö se olis ollu juomassa, ja vielä harvemmassa oli iv:t etteikö se olis ollu "vain tuopilla". No, ei siihen halunnu puuttua, ku kuitenki usko siihen että jätkä on sen ansainnu ku joutuu aitojen tuolla puolen juoksentelemaan muitten komennuksessa. Vaikka pahalle se tuntu, että mielummin tarttu pulloon ku minuun. Sitte ku jätkä pääsi armeijasta, se ei oikein meinannu sopeutua normaalielämään. Sillä oli kamalia tuskia ku kukaan ei ollu käskemässä, eikä ollu mitään tekemistä, ja mie olin aina vain koulussa, niin sitte se tarttu pulloon. Nooh, se meni ohi ku jätkä sai töitä.

Tuo on vain tapaus monien muitten joukossa, joten ei kannata säikähtää :) Varmaan se riippuu ihan juomatottumuksista miten siihen pulloon tarttuu, varsinki intin jälkeen.

jessi

xaz, hui älä pelottele :D Kaunko jätkä oli intissä? Ootteko vielä yhessä? Mua pelottaa hirveesti että mun jätkä rupee suht paljon juomaan intin jälkeen..Aika paljon juotiin ennen sitä ja nyt lomillaki, yhessä kuitenkin.."Jee." :D Oon sanonu sille että intin jälkeen pitää alottaa kunnollisempi elämä, ja samaa sekin sanoo, mutta..Ei tietty heti tarvii, mutta kuhan siinä lähiaikoina. Ja on se töihinkin menosta puhunu. Ei se kyllä ennenkään oo juomista estäny :D Siis en tarkota että se viikolla jois..Mutta ite oon koulussa ku se pääsee intistä, eli alku voi olla aika vaikeeta..No, toivotaan parasta.

xaz

Jätkä oli puoli vuotta intissä, eikä olla enää yhdessä :) Tuosta on aikaa jotain 4,5 vuotta, nykyään jätkällä on oikeasti ongelma, siis hän on alkoholisti.

Asun varuskuntapaikkakunnalla, ja kyllähän täällä näkee vähän kaikenlaista, mutta se on ihan normaalia. Ongelmia tulee varmaanki vain niille joilla on sopeutumisvaikeuksia, tai muita ihmeellisyyksiä elämässään. Ainaki näin uskoisin.

Tarkotuksena ei tosiaankaan ollu pelotella ketään :D Kerroin vain oma tarinani, ja vaikka se nyt on aika rankasti äärilaidasta, niin silti mahdollista. Ottakaa vain ihan iisisti, ex nyt vain oli muutenki vähä semmonen "ikiteini", asu siihen aikaan kotona ja oli jatkuvasti uhoamassa porukoilleen. Kai se halus näyttää ja todistaa jotain käytöksellään..? Mutta se työn saaminen oli tosi hyvä juttu. Paitsi jos ajatellaan mitä siitä pitemmän päälle seuras... :wink: se onki sitte jo ihan toinen tarina. Hitsi, mie voisin kirjottaa kirjan tästä! :lol: Pyydän kauniisti anteeksi, meni vähän ot:ksi :oops:

aada

Mun kulta just sano ettei edes oo harkinnu missään vaiheessa sitä, että meidän pitäis erota intin takia.. Onneks.. En mäkään oo vaikka välillä tosi vaikeelta on tuntunuki jaksaa. :) Eikä se poika oikeestaan mitenkään oo muuttunu.. Yhtä ihana se on ku ennenki. Ellei vielä ihanampi.. :wink:

jessi
aada
Mun kulta just sano ettei edes oo harkinnu missään vaiheessa sitä, että meidän pitäis erota intin takia.. Onneks.. En mäkään oo vaikka välillä tosi vaikeelta on tuntunuki jaksaa. :) Eikä se poika oikeestaan mitenkään oo muuttunu.. Yhtä ihana se on ku ennenki. Ellei vielä ihanampi.. :wink:

Meilläki suhde parantunu intin aikana...:) Mutta pelottaa jos huononee taas intin jälkeen :(

Nonna

Munki mies lähti vekarajärvelle viime viikolla.Ei vielä tiedä joutuuko olee vuoden vai pääseekö puolella...Hän on hyvä urheilussa ja "johtajatyyppiä"niin pelkään että joutuu olee vuoden.Tää eka viikkokin on tuntunu kauheelta.Lauantaina on tulossa takas mutta sitten ei tulekkaan taas 2 viikkoon.Ja viikonloput pitää sitten nähdä kavereitaki.Jokapäivä ollaan soiteltu tietenki.Hän on jo 22v eli meni myöhempään inttiin,mun epäonneksi...

mtc_crazy

mun ystävä miekkonen meni armejaan ja just sen kahden kuukauden päästä se oli muuttunu se oli muuttunu aivan uskomattoman itsekeskeiseksi. ne oli kumminkin intin loppuun asti yhdesä, vaikka lomillaan jätkä ei käynyt tyttöystäväsnä luona eikä he tavanneet. jätkä kulki kaverilta toiselle, oli kotonaan ja joi. että silleen.... joillekkin käy näin. onneksi on paljon enemmän niitä tapauksia joilla suhde on parantunut intin ansiosta..!:))

nukke

mun poikakaveri jätti mut viikkoa ennen ku se pääs intistä.. ja pari viikkoa sit se tahto mut takas.. kuulemma armeija muutti sitä jotenki.. sovinistiksi siellä kuuulemma sen mukaan tulee.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat