Mies vahtaa muitten naisten perseitä! - Parisuhteet

shazzer

Mitäs sitten vaikka katsookin? Se on mies. Katsoa saa muttei koskea. Ei todellakaan tuommoisen takia tarvikaan ketään jättää. Jos se rupeaa kourimaan niin sitten onkin onkelma.

Sivut

Kommentit (36)

Suhfeli
marjukka
ollaan kuitenkin oltu jo yli vuos yhessä etten ton takia miestäni jättäis ei tää niin vakavaa oo, ainakaa mun mielestä :D eli EN OLE JÄTTÄMÄSSÄ MIESTÄNI.
sen sijaan haluisin vaa jotain vinkkejä että mitenkä saisin miehen tajuumaan että vois pitää ne silmänsä eros muitten naisten peristä! hän on tästä sanonutki et kyllä ymmärtää mua ja on varmaa tosi rasittavaa musta. ja kuulemma yrittää tästä edes olla vahtaamatta. kuinka vaikeaa se voi olla?

mutta vapaasti vaan mielipiteiltä teiltä lisää mitä ite tekisitte :)

Sä oot sanonu sille jo päin naamaa, se on liian neanderthalilainen tajuamaan.
Jospa antaisit hänelle pienen näytön mitä se saa sussa tuntemaan? Teet samoin kun hän tekee. Kohdista katseesi vastakkaisen sukupuolen perseisiin ja arvostele ääneen poikaystävälle, mielummin tietysti niistä positiivisista puolista. Ehkä hän tajuaa ponttisi.

RainWhispers

Ala itse vahdata miesten perseitä ja kommentoi niitä vapaasti miehellesi.
Katsotaan sitten ymmärtääkö, kuinka rassaavaa moinen voi olla! :x

marjukka

ollaan kuitenkin oltu jo yli vuos yhessä etten ton takia miestäni jättäis ei tää niin vakavaa oo, ainakaa mun mielestä :D eli EN OLE JÄTTÄMÄSSÄ MIESTÄNI.
sen sijaan haluisin vaa jotain vinkkejä että mitenkä saisin miehen tajuumaan että vois pitää ne silmänsä eros muitten naisten peristä! hän on tästä sanonutki et kyllä ymmärtää mua ja on varmaa tosi rasittavaa musta. ja kuulemma yrittää tästä edes olla vahtaamatta. kuinka vaikeaa se voi olla?

mutta vapaasti vaan mielipiteiltä teiltä lisää mitä ite tekisitte :)

Jaeniver

Ei ikä tarkoita sitä, että mies ei voisi käyttäytyä lapsellisesti. Miehesi on vielä henkisesti lapsi, eikä osaa ottaa muiden tunteita huomioon. Minä pistäisin vaihtoon mokoman. :roll:

marjukka

niin ja mies on 20 ettei edes mikään teini enää ettei sekään ole selityksenä tähän.. ehkä hän sit vaan pitää perseitä naisen viehättävimpänä osana että sen takia ei saa silmiä irti niistä!

marjukka

Onko jotenki outoa vai ylireagoinko?
siis mies vahtaa AINA kun nainen menee ohitte niin sen persettä! vaikka mä olisin paikalla. ottaa niin päähän toi! ollaan tapeltuki tästä monet kerrat. ei mua haittaas jos se katsois jotain naista joka on sen mielestä kaunis yms mut miks pitää persettä vahdata! ja jos on pakko ni vahtais sillon ku mä en oo paikalla. tuntuu erittäin loukkaavalta.

kerran sitten kysyin vitsillä mieheltä et kenellä mun kavereista on sen mielestä paras perse ja tissit. ni eiköhän sieltä tullu oikeen arvioonti jokaasesta mun kaverista tyyliin: "tiinalla on paras perse ja parhaat tissit, anulla ehkä vähän levee perse, jaana on niin laiha ettei sillä ees tissit kasva!" olin niiiiin shokis ton jälkeen et noinko tarkkaan se vahtaa ja syynää kaikki lävitte! huhhuh!

se on selittäny tätä et sillä on vaan jääny tapa vahdata aina perseitä kun sinkkuna vahtas aina ja arvostelivat kaveriensa kans kaikkien ulkonäköä ja perseitä. ja kyl mä sen tiiän et ei se niitä kuola valuen vahtaa ja tyyliin himoitte, se rakastaa mua ja näin..

Susette

Onhan se luonnollista, että mies katselee muita. Kuulostaa kuitenkin erittäin lapselliselta ja ajattelemattomalta, että mies ei osaa pitää suutaan supussa vaan möläyttelee kommentteja muiden naisten peristä sinun kuullesi. Fiksumpaa olisi miettiä asiaa hiljaa mielessään.. Kenties liikaa miehiltä vaadittu? :roll:

Jaeniver
Moumou
Ja jos mies on niin juntti ettei muusta puhukaan kuin toisten naisten perseistä niin kannattaa ehkä miettiä onko hän tarpeeksi kypsä edes koko seurusteluun tai miksi hän tuntee tarvetta pommittaa sua noilla jutuilla.

Tätä minä ajoinkin takaa.

Maailmassa on paljon miehiä, jotka eivät kyylää naisten perseitä, ainakaan avoimesti. Saati kommentoi niitä omalle tyttöystävälle.

Moumou
Puutarhis

Tuota minä hieman ihmettelin, että mikä ihme pistää kysymään omalta mieheltään, että minkä näköisiä kavereita itsellä on. Itse olen ainakin seurustellut sellaisten miesten kanssa, että jos heiltä on kysynyt jotain noin idioottimaista, niin varmasti on myös saanut rehellisen vastauksen. Jos tietää, että oma mies käyttäytyy noin lapsellisesti, niin ymmärtää hänen varmasti myös katselleen tyttöystävän kaverit samalla lailla läpi kuin muitakin naisia.

Heh no näinpä...Itselleni ei tulisi kuunapäivänä mieleen kysyä moista asiaa, ei vain kiinnosta koko ajatus edes.

Puutarhis
gollum
Täällä nyt kaikissa viesteissä vähän näin yleistetty. Mutta ei kyllä oo totta, kaikkien miesten ei oo mikään geneettinen pakko vahdata muita naisia niin kovasti ett sen kumppanikin huomaa, ja varsinkaan ei oo mikään pakko kommentoida muita naisia ääneen toiselle, jotain hienotunteisuutta vois löytyä.

Halusimpa vaan korjata. Mitä aloittajan ongelmaan tulee niin koita puhua miehellesi että sua loukkaa. Jos ei nyt katsomistaan aina osaisikaan kontrolloida, niin puhumistaan ainakin osaa, eli kannattaa tehdä selväksi ettet halua kuulla perse- tai tissikommentteja :wink:

Olen samaa Gollumin kanssa. Katsoa tietysti voi jos haluaa, mutta sen verran pitäisi kumppanilta löytyä hienotunteisuutta, että pitää suunsa kiinni ja vilkuilee huomaamattomasti tai silloin, kun toinen ei ole läsnä, jos tietää sen loukkaavan toista.

Oma mieheni katselee naisten takapuolia (ja yleisestikin muita kokonaisuudessaan hyvännäköisiä yksilöitä). Samalla lailla teen minä, jos hyvännäköinen yksilö tulee vastaan. Me voimme myös keskustella siitä ilman, että kumpikaan pahastuu. Toisinaan ihastelemme yhdessä jonkun miehen/naisen huomionkiinnittävää hyvännäköisyyttä.

Hyvännäköisen tyypin huomaaminen on kuitenkin eri asia kuin tuijottamaan jääminen... Siitä minäkin voisin jo pahastua ja sen vuoksi mieheni ei sitä ainakaan minun nähteni tee.

Tuota minä hieman ihmettelin, että mikä ihme pistää kysymään omalta mieheltään, että minkä näköisiä kavereita itsellä on. Itse olen ainakin seurustellut sellaisten miesten kanssa, että jos heiltä on kysynyt jotain noin idioottimaista, niin varmasti on myös saanut rehellisen vastauksen. Jos tietää, että oma mies käyttäytyy noin lapsellisesti, niin ymmärtää hänen varmasti myös katselleen tyttöystävän kaverit samalla lailla läpi kuin muitakin naisia.

Enkä tässä voi kieltää, ettenkö olisi käynyt oman mieheni kavereista pikakatsausta läpi. Veikkaisin, että mieheni on myös käynyt kaverini sillä silmällä läpi (ei me sentään sokeita olla), mutta minä en halua kuulla siitä mitään ja toisinpäin :shock: . Eli kokonaisuudessaan hienotunteisuutta ja toisen arvostamista peliin.

Mikäli mies haluaa jatkaa tuollaista lapsellista käyttäytymistä, niin kannattaa suositella, että hän tekee sitä kavereiden kanssa kahdestaan ilman aloittajaa.

Moumou
gollum
^Ei mutta kun täällä on monta kertaa toistettu että kaikki miehet vahtaa muita naisia, niin aattelin vaan mainita, että kaikki miehet ei tosiaan muita naisia vahtaa. Ja kyllä mä senkin ymmärrän että se voi häiritä jos toinen koko ajan tuijottaa ja kommentoi, jotain hienotunteisuutta siis saisi kumppanilla olla vaikka ei oiskaan mikään maailman vakavin asia... :roll:

Nojuu ei tietenkään, sitä lähinnä tarkoitinkin.

Kyllähän se jatkuva tuijottaminen ja kommentointi voi häiritä, etenkin jos tuntuu ettei edes kaupungille voi mennä jos toinen koko ajan on muiden takapuolia nuuskimassa mutta jotenkin koko ajatus tuntuu niin kummalliselta että suuresti epäilen että joku mies OIKEASTI käyttäytyisi noin.

Kyllähän noilta jätkiltä kuulee jatkuvasti juuri noita tissi perse juttuja, ei kaikilta, mutta ainakin sen tyyppisiltä miehiltä joiden seurassa minä olen tottunut olemaan eikä oikein yksikään noista miehistä ole mitään maailman kovimpia panomiehiä puheista huolimatta. Muakin petti vain yksi existä joka nimenomaan EI ollut mikään tissi perse mies, vaikka pari kertaa kommentoikin TVssä olevia naisia.

Mutta kyseinen herra katsoi Britney Spearsin uusinta videota ja kommentoi että "kyllä mä tota panisin"...kertoo miehen älynjuoksusta vähän jotain :lol:

Edelleenkin painotan että kyllä se mies siinä vierellä pysyy vaikka maailman muhkein perse purjehtisi ohi jos SINÄ olet se ihminen jota hän rakastaa. Ja jos mies on niin juntti ettei muusta puhukaan kuin toisten naisten perseistä niin kannattaa ehkä miettiä onko hän tarpeeksi kypsä edes koko seurusteluun tai miksi hän tuntee tarvetta pommittaa sua noilla jutuilla.

mystify

Mä muuten korjaan aiemmin kirjoittamaani tekstiä senverran että jos tosiaan huomauttaa asiasta (esim. ite oon muutaman kerran sanonut jos katse on kiinnittynyt liian pitkäksi aikaa tai puhuu liian paljon aiheesta, sit se ei sitä teekään ennenkuin katsoo et oon joko tosi hyvällä tuulella tai itse aloitan keskustelun aiheesta) niin kyllä poikaystävällä senverran pitää kunnioitusta kumppaniaan kohtaan olla että tajuaa lopettaa sen touhun. Enkä siis tarkoittanut että kaikki miehet olisi niin kiinnostuneita luontaisesti tisseista ja pepuista että niitä olisi PAKKO tuijottaa, vaan että katse hyvin herkästi kohdistuu niihin.

gollum

^Ei mutta kun täällä on monta kertaa toistettu että kaikki miehet vahtaa muita naisia, niin aattelin vaan mainita, että kaikki miehet ei tosiaan muita naisia vahtaa. Ja kyllä mä senkin ymmärrän että se voi häiritä jos toinen koko ajan tuijottaa ja kommentoi, jotain hienotunteisuutta siis saisi kumppanilla olla vaikka ei oiskaan mikään maailman vakavin asia... :roll:

Moumou
gollum

Halusimpa vaan korjata. Mitä aloittajan ongelmaan tulee niin koita puhua miehellesi että sua loukkaa. Jos ei nyt katsomistaan aina osaisikaan kontrolloida, niin puhumistaan ainakin osaa, eli kannattaa tehdä selväksi ettet halua kuulla perse- tai tissikommentteja :wink:

No ei mua ainakaan kiinnosta perseitten vahtaamista genetiikkaan yhdistää, jotkut nyt vain on sellaisia.

Jos multa kysytään niin tässä ollaan nyt "hieman" liian tosikolla mielellä matkassa tai sitten mulla vain itsellä on liian miehinen asenne kun kasvanut jätkäporukan keskellä. Oli niin tai näin, itse en jaksaisi moisesta paljon piitata . Puheet ja teot on kaksi asiaa. Siedän "pillu palli juttuja" vaikka itseäni petettiin kohta 3 vkoa sitten. Muoks: Siis tietenkään sen kpään kanssa en enää ole

Ei kaikkea kannata ottaa niin kuoleman vakavasti. Jos toinen sua tosissaan rakastaa niin kyllä se siinä vierellä pysyy vaikka maailman muhkein perse purjehtis ohitse.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat