Syntymäajat? - Parisuhteet

Manda

he tuli tos mieleen et juteltiin eilen miehenkaa kun hänen nimensä on peräisin siitä että hän on syntynyt lauantaina ja Ghanassa(istä hän on kotoisin) niin yleensä annetaan lapsille nimet sen mukaan millon ovat syntyneet.eli otin tos selvää et oon myös syntyny lauantaina joten aika hauska yhteensattuma...eli ghanalaisittain mun nimeksi olisi tullut Ama eli aika sopiva he he..en kyllä usko mihinkään humpuukkiin mut aiaka hauskalta vaan tuntui et ollaan molemat synnytty lauantaina...hmm sit joo en oo koskaan koittanu miten yhteen sopivi olemme kun semmosia lasku juttuja nyt löytyy kaiken näkösiä...paitsi kerran jouluna lähetettiin systerin luona nimemme teevessä olevaan "yhteensopivuus laskimeen"(en tiiä mikä noitten oikee nimi on)ja se tulos nyt ei mua oikeen tyydyttänyt :lol:
et tämmöst sörinää tällkertaa
ainiin ja meidän syntymä ajankohdat;Minun:28.05.83, ja miehen:12.12.81 :wink:

Kommentit (12)

Nonparelli

[color=orange]Olen kauris (180186) ja avopuolisoni härkä (170578).

Olemme seurustelleet muutama vuoden ja puolen vuoden seurustelun jälkeen menimme kihloihin (090206). Suhteemme puolivälissä oli ongelmia, koska yhteistä aikaa ei meinannut olla ollenkaan. Nyt kuitenkin olemme saaneet suhteemme pitkästä aikaa toimimaan, vaikka avopuolisoni tekeekin pitkää työpäivää. Olemme kuitenkin alkaneet uudelleen huomioimaan toisemme ja tarpeemme. Panostamme enemmän yhdessäoloon ja suhteeseen yleensä, tuntuu hyvältä.

Avopuolisoni on huomioinut minua suhteemme aikana kuitenkin aina kaikilla piristävillä asioilla. Olimme viime kesänä Viron Pärnussa viikon verran ja loka-marraskuun vaihteessa lähdimme Espanjan aurinkoon. Suhteemme aikana olemme kuitenkin ehtineet reissata aikalailla paljon.

[size=9]En nyt ehdi enempää kirjoitella, koska pitää lähteä asioille[/size].[/color] :wink:

Marika_

Toivottavasti tämä aihe sopii tänne "Parisuhteet" -osastolle :)
Eli siis, ihan mielenkiinnosta haluisin kysellä Teiltä Teidän ja mies/naisystävänne syntymäpäivämääriä.
Jos vaivautuisitte samalla kertomaan minkälainen kumppaninne suhteessa, kuinka hyvin tulette toimeen ja kauanko olette olleet yhdessä. Onko kumppaninne pettänyt teitä (tai muuta vastaavaa) tai tehnyt jotain hienoa tai muuten vaan jotain, minkä varmasti tulette muistamaan.
Harrastan astrologiaa sillointällöin joten mielenkiinnolla lukisin viestejänne :)
Itse olen syntynyt 7.11.1976 ja mieheni 5.3.1976. Tullaan oikein kivasti lähes aina toimeen. Tykätään semmosista syvällisemmistä keskusteluista, romantiikasta. Mieheni on kova hiplaamaan joka paikassa joka hetki, ihan kivaa, paitsi ruokakaupan kassajonossa. :D
Aika usein sulkee työasiat ja vastaavat sisälleen eikä oikein suostu puhumaan niistä, ja väittää että kaikki on hyvin. Sitten masentuu eikä mikään ole kivaa.
Muuten tosi huomioonottava, rehellinen, suloinen ja uskollinen kumppani ja mustat sukatkin löytyy, mutta mun mielestä se on ihan suloista välillä. Ei tykkää riitelystä eikä huutamisesta, melko rauhallinen muutenkin. Ei juo, lähde baariin tai minnekkään muuallekaan jos minä en siihen suostu. Kiltti mies :D

KummitusKutvonen

Mä oon syntyny 18.12.1984 (jousimies) ja mies on syntyny 19.5.1975 (härkä)

Ollaan oltu yhdessä reilut 1,5-vuotta. Mä oon luonteeltani semmonen haaveileva, innostun uusista asioista helposti, toki innostus ei aina kauvan kestä :lol: Oon meidän perheessä se huoleton tallaaja, ei huolta huomisesta, kaikki järjestyy.Osaan tietenki ottaa vakavat asiat vakavina.
Mies taas on semmonen tasapainoinen, ja huolehtiva, eikä se oikeen koskaan suutu, mutta sitten jos sattuu suuttumaan niin johan räiskyy :shock:
Mitään pettämisiä ei oo ollu, ja toivottavasti ei tulekkaan...
Meillä myöskin pussaillaan ja halaillaan paljon, kummatki siitä niin paljon tykkää.

Marika_
Lukretia
"heh, me kaksi näköjään edustetaan samaa tähtimerkkiä (skorpionia) Smile
Ja näköjään omistamme myös omat "kalamiehet""

Kas vain. :) Aikaansaamattomuus kuulostaa tutulta, mutta haaveilevien silmien kohdalla mun mies on poikkeus säännöstä. :wink:

onko myös tuttua tämmönen, että jos sinä suutahdat jostain, nii miehen puolelta alkaa mökötys ja joka ikiseen kysymykseen ja lauseeseen vastaus on "OK"..? (varmaan aika normaalia kaikilla miehillä mutta... :) )
tuo mun mies ei koskaan suutu...eikä IKINÄ, ei sitten IKINÄ ole kyseenalaistanu mitään... :?
ja muutenkin semmonen nalle joka silittelee hiuksia (on myös melkonen pusukala) ja jonka syliin voi aina käpertyä...<3

Lukretia

"heh, me kaksi näköjään edustetaan samaa tähtimerkkiä (skorpionia) Smile
Ja näköjään omistamme myös omat "kalamiehet""

Kas vain. :) Aikaansaamattomuus kuulostaa tutulta, mutta haaveilevien silmien kohdalla mun mies on poikkeus säännöstä. :wink:

Marika_
Lukretia
Minä olen syntynyt 28.10.1985 ja mies 13.3.1984. Yhdessä ollaan oltu seitsemän vuotta (eilen tuli täyteen, iih). Tullaan hyvin toimeen, mutta mun puolesta saataisiin olla enemmän samanlaisia. Mies saisi siis olla kiinnostunut esim. lenkkeilystä, kokkailusta ja matkustelusta ja muutenkin uusien asioiden kokeilusta. Luonteeltaankin saisi olla vähän tasapainoisempi - joskus saattaa ärtyä ihan turhista asioista. Muuten suhde on ihana, mies on paras ystäväni ja ihana rakastaja.

heh, me kaksi näköjään edustetaan samaa tähtimerkkiä (skorpionia) :)
Ja näköjään omistamme myös omat "kalamiehet" :wink:
juu...tuolla on mun miehellä on vähän semmonen aikaansaamattomuus ja joskus omaan kuoreensa sulkeutuminen ongelmana. Hän on melkoinen omissa maailmoissaan oleva...Hänellä on ihanat ruskeat silmät joilla se katselee herkistellen melkein kaikkea, semmoset oikeen lasisilmät <3<3
(kuulostaa hieman tyhmältä, mutta olen huomannut että lähes kaikkien 20.2.-20.3. -syntyneiden silmät ovat täynnä sellaista herkkyyttä ja haaveilua...en tiiä sitte oonko hurahtanu horoskooppeihin ihan liikaa, mutta tämmönen ominaisuus on monella huomattavissa).

Lukretia

Minä olen syntynyt 28.10.1985 ja mies 13.3.1984. Yhdessä ollaan oltu seitsemän vuotta (eilen tuli täyteen, iih). Tullaan hyvin toimeen, mutta mun puolesta saataisiin olla enemmän samanlaisia. Mies saisi siis olla kiinnostunut esim. lenkkeilystä, kokkailusta ja matkustelusta ja muutenkin uusien asioiden kokeilusta. Luonteeltaankin saisi olla vähän tasapainoisempi - joskus saattaa ärtyä ihan turhista asioista. Muuten suhde on ihana, mies on paras ystäväni ja ihana rakastaja.

Arvoitus

Minoon kauris (30.12.1982), miehenpuolisko kala (22.02.1980). Hyvin ollaan sovittu yhteen, minä tuuppaan olemaan turhankin järkiperäinen realisti, ihan kaikessa. Mies taas täysin päinvastainen. Joten minä tuon hieman realistisempaa ajattelutapaa hänelle, ja hän taas yrittää pehmentää minun kovaa kalloani. :oops: Voisi sitä joskus vähän vähemmän järkevästi miettiä ja käyttäytyä muttakun tuntuu siltä että taloudellisuus, järkevyys ja realistisuus on se mikä kannattaa. :wink:

Niin ja yhdessä lähemmäs kuusi vuotta nyt. Hyvin on mennyt. Tuntuu siltä, että sovimme hyvin yhteen vaikka joskus sitä toivoisikin että myös toinen olisi enemmän tehokas kaikessa minkä tekee.

antagonismi

Minä olen syntynyt 9.2.1988 ja mies 24.10.1988 ..
Meistä molemmat on oman tiensä kulkijoita, ei välitetä mitä muut ajattelee. Molemmat myös itsepäisiä, minä tosin enemmän. Mies innostuu nopeasti erilaisista asioista ja rakastaa kaikenlaista näpertämistä ja elektroniikkaa, kun taas minä ennemmin fiilistelen ja "olen rauhassa" kuten luen, katson elokuvaa, juon teetä ym. Mies on kotihiiri, minä tykkään mennä ja tulla, mielellään paljon sosiaalisia tilanteita joita mies taas inhoaa. Toimeen tullaan hyvin, mutta kun ollaan asioista eri mieltä, mies haluaa heti saada ratkaisun (joko tämä tai tuo), kun taas minä pitkitän asiaa ja pakenen tilannetta, kunnes rakennan kompromissin.
Ollaan oltu yhdessä nyt 1,3 vuotta ja kihloihin mentiin joulukuussa -06.
Kumpikaan ei ole pettänyt eikä toivottavasti tuu pettämäänkään, en usko ainakaan.

Emilia83

Minä olen syntynyt 18.9.83 ja mies on 5.12.77, ja yhteistä taivalta on takana piakkoin vuosi:) joskus ollaan hampaiden kirstystä mutta suurimman osan ajasta kuitenkin kylki kyljessä suukotellen ja halillen. Mies omistaa todella mustat sukat mutta osaa hillitä itsensä vaikka sain tehdä kaikkeni takoakseni sen hänen päähän että minullakin saa olla miespuolisia ystäviä. Molemmat olemme todella itsepäisiä, ja suuttuessamme yhtä tulta ja tappuraa. Tosin viimeksi kun tappelimme sain kuulla kuinka kova ja vahva olen naiseksi, itse pidän itseäni todella herkkänä mutta näin ihmiset näkevät asiat erilailla.Minä taas pidän häntä kovana joka ei koskaan anna periksi ja hän väittää aina joustavansa...Hassua :lol:

Raven

Olemme 1987 syntyneet kaurismies ja oinasnainen. 2 vuotta tulee täyteen yhteistä taivalta heinäkuussa. Mies on todella hellä ja rakastava, kaikinpuolin ihana, voimakastahtoinen kaurismies. Minä en ole luonteeltani yhtä tasainen, olen jokseenkin räiskyvämpi persoona. Mies ajattelee asioita loogisesti ja keskittyy asian tärkeimpään pointtiin, minä kiinnitän huomiota paljon myös yksityiskohtiin. Miestä kiinnostaa autot siinä missä minua shoppailu, vaatteet, kosmetiikka... Kummatkin tykätään viettää aikaa kotona.
Läheisyys ja hellyys meillä aina ollut merkittävää. Meillä on aina ollut ehdottoman uskollinen ja kaikin puolin hyvin toimiva suhde. Yhteisiä harrastuksia alusta asti myös.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat