mustis turhaan vai syystä? - Parisuhteet

amy

Poikaystäväni on viime aikoina muuttunut kummallisesksi. Hän hätinä enää noteeraa minua. Asumme yhdessä, ja vielä kuukausi sitten harrastimme seksiä aina mennessämme nukkumaan eikä hän tuntunut saavan minusta kyllikseeen. Nykyään mennessämme nukkumaan hän vain kääntää selkänsä minulle ja nukahtaa. Hän petti minua noin vuosi sitten, mutta olemme yrittäneet päästä sen yli. Asia kuitenkin vaivaa minua melko usein ja aiheuttaa mustasukkaisuutta.
Olemme töissä samassa paikassa ja yleensä jos emme syö talossa vietämme ruokatuntimme yhdessä. Tänään hän kuitenkin katosi yksin ruokatunniksi jonnekin. Kun hän palasi, kysyin miksi hän ei ottanut minua mukaan. Ei vastausta.
Kaiken lisäksi satuin näkemään hänen kännykässään viestin, joka oli tullut hänen ulkomailla oleskelevalta ystävältään. Siinä luki: se sun muijas on täälä kans.... Mieheni on menossa kuukauden kuluttua tapaamaan tätä ystäväänsä viikoksi.
Joten, olenko vain vainoharhainen vai onko oikeasti syytä olla mustis ja huolissaan?

Kommentit (13)

marimma

Ensinnäkin minusta voisitte järjestää omaa aikaa kummallekin. Näin ollen ei tulisi turhautumista toiseen ja molemmilla olisi se oma juttu. Minusta kun kuulostaa että olette 24 tuntia vuorokaudessa samassa paikassa.

Tuohon pettämis asiaan en nyt kyllä osaa kuitenkaan varsinaisesti sanoa mitään. Pahoittelen.

pikku-kata

Jos mun poikaystävän kännyssä olis tuollainen viesti niin kyllä pistäisi miettimään. Kysyisin ihan suoraan vaikka tuliskin selville et oon salaa viestejä lukenu.

Miffy
Laura
Ööö, ootko jutellu asiasta poikakaverisi kanssa?? Siitä olisi hyvä aloittaa...

Joo näinpä... Mun on kyllä pakko sanoa et vaikka usein olenkin näissä parisuhdeasioissa aika kylmähermoinen niin tollsesta saisin kyllä pienet paranoiat...

sopuli
Dubyamoa
No tota, näyttää siltä että se muija joka sun miestäs odottelee on vanhakin tuttu, ja tollasesta viestistä mä kyllä kilahtaisin.

Sama täällä!

Nonna

Kyllä parisuhteessa pitää voida puhua ihan kaikista asioista mitkä mieltä askarruttaa.Muuten mielestäni ei ole kunnollinen parisuhde jos ei voi suoraan kysyä tollasesta viestistä.Itse saisin melkoisen raivarin tosta viestistä,aika suoraanhan se kertoo että joku muija odottelee miestäsi.

figaro
amy
vielä kuukausi sitten harrastimme seksiä aina mennessämme nukkumaan eikä hän tuntunut saavan minusta kyllikseeen. Nykyään mennessämme nukkumaan hän vain kääntää selkänsä minulle ja nukahtaa.

Olen joskus aiemmissa ketjuissa puhunut haluttomuuden ja pettämisen yhteydessä tästä reaktiosta ihan vain yhtenä mahdollisuutena. Voi hyvinkin olla, että ei vain kykene vakikumppaninsa kanssa enää, jos on toinen jossain nurkan takana odottamassa. Se on se omatunto..

amy
Hän petti minua noin vuosi sitten, mutta olemme yrittäneet päästä sen yli.
Jälleen omatunto. Jos kerran olette molemmat yrittäneet ja mies mahdollisesti toistamiseen on pettäjäntiellä, on reaktio järkeenkäypä.

Kuinka pettäminen selvisi edellisen kerran ja kuinka poikaystäväsi tuolloin reagoi?

amy
yleensä jos emme syö talossa vietämme ruokatuntimme yhdessä. Tänään hän kuitenkin katosi yksin ruokatunniksi jonnekin.

Salailua. Peittelyä..

amy
kännykässään viestin, joka oli tullut hänen ulkomailla oleskelevalta ystävältään. Siinä luki: se sun muijas on täälä kans

Tämä on minusta viimeinen niitti poikaystäväsi arkkuun tämän asian tiimoilta. Sinuna nostaisin kissan pöydälle ja painaisin herran selkä seinää vasten. Sinä kuitenkaan et mahda olla ulkomailla tuon reissun aikaan? Aika selvä kommentti siitä, että reissun toisessa päässä odottaa "muija".

Voihan olla, että poikaystävä ei ole vielä pettänyt, mutta ehkä jännittää tuota "muijan" näkemistä ja tietää "pettävänsä", kun lähtee reissuun.

Puhu epäilyksestäsi, joka minusta on aiheellinen.

jessi

Siis mielestäni on selvää, että tuo viesti tarkoitti sitä, että siellä ulkomailla on joku nainen jonka kanssa miehellä on joskus ollut juttua. Tiedä sitten onko vielä jotain tunteita.

Chimerah

Mielestäni sun mustasukkaisuutesi on ihan aiheellista (olisin minäki sun sijassasi mustasukkainen ja epäluuloinen). Mä tuun ihan surulliseksi sun puolesta, se mies kohtelee sua huonosti!
Kannattaa ottaa asioista selvää keskustelemalla hänen kanssaan niistä. Parempi elää tietoisena (vaikka totuus satuttaisikin) kuin pumpulissa, vai mitä?

Tsemppiä! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat