mita tehda kun poikakverilla ei ole aikaa?? - Parisuhteet

marjo

moj. mita mun pitais teha kun poikaystavani on koko ajan vaik koulussa,toissa tai salilla.? on tosi harvoin kun silla on aikaa mulle ja jos se ei oo tois koulus tai salilla niin se joko juaa tai tekee jtn muuta, mut ei oo mun kans? ollaan oltu tan kuun lopus vuosi yhes ja tulee mieleen et se ei enaa valita musta. :? ja sillon ku silla on aikaa niin maataan vaan sangylla ja katotaan tv.ta.. ei me enaa ees puhuta mistaan. onko kenllakaan samantapaisia kokemuksia? olis kiva jos ottaisitte kantaa? ku ma kuitenki rakastan sita tosi kovasti mut en tiia enaa et mita mun pitais teha? :cry: p.s. sori ku teksti kuulostaa huonolta suomelta mut mulla ei toimi kaikki kirjaimet.

Kommentit (13)

tessa

Omasta mielestäni mielekkääseen tekemiseen löytää aina aikaa, oli se sitten kuinka vähän tahansa. Eli sinuna puhuisin sen pojan kanssa ja jos se ei mitään tajua tilanteelle tehdä niin parempi varmaan lopettaa suhde jos et ole nykytilanteeseen tyytyväinen.

Newstyle

Mielestäni tuossa on kyse siitä, että poikaystäväsi on kyllästynyt. Keksimällä keksii tekemistä itselleen ja ehkä kiertelee asioita. Jos kerta ette edes puhu mistään, onko se toimiva suhde? Ottaisin ehdottomasti asian puheeksi. Ja kuten tessa sanoi, kannattaa lopettaa suhde jos keskustelun jälkeenkään et ole tyytyväinen tilanteeseen ja miehesi jatkaa tekemisiään ja oloaan kaikkialla muualla kuin sinun luonaan.

MiuMiu*

Oletteko sitten aiemmin viettäneet aikaa enemmän yhdessä? Ja mies on muuttunut etäisemmäksi? Vai onko noin ollut koko seurustelunne ajan?
Jos on muuttunut niin luulenpa, että miestä tosiaan on alkanut kyllästyttää teidän suhteenne ja mahdollisesti jopa haluaisi erota, mutta ei uskalla/halua sanoa sitä suoraan. Yritä siis keskustella tilanteesta.

marjo

Niin no siis ei me oikeen koskaan sillee olla puhuttu mistaan ku se ei oo niita puhuja tyyppeja.. :? mut musta tuntuu ku sain aika hyvan vinkin yhelta et koitan niit eka. :wink: ennen ku teen mitn muuta.. ja toivon et seki siita si piristyis.. ku en todellakaan halua et taa loppuis tahan.. :cry: ja on meilla niin paljo hyviaki hetkia. niin ja on se kyl vaha sillee muuttunu et oli se ennen vaha innotuneempi kaikesta.. mut kattellaan..

kipuna

hmph...täällä on vähän sama tilanne...."ei kerkiä" "ei jaksa" "väsyttää" "kauhee jysäri" ... suurin osa ajasta tätä, mutta aina välillä kaikki on just niin hyvin kun olla ja voi. en jaksa ymmärtää.... ehkä sinun kohalla on tosiaan se, että miestäsi alkaa kyllästyttämään ja ehkä tilanteen voisi vielä pelastaa tosiaan sillä että keksisitte jotain hauskaa tekemistä keskenänne. ehkä hän vielä tajuaa, että saatat sittenkin olla se paras ainoa ja oikea ja todella hauskaa seuraa. Onko ken ties itselläsi sitä että turhaudut ja stressaudut hänen käytösestään, jolloin alat käyttäytyä erilailla etkä osaa olla se oma rento itsesi etkä keksi enää mitään puhuttavaa sen takia? Itellä ainakin meinaan on.... mutta ehkä olisi parasta kuitenkin ottaa asia esille ja keskustella siitä. Ehkä päädytte eroon, ehkä ette, mutta olisiko sitten parempi elää suhteessa jossa toinen on kyllästynyt?

Daisy

Juuh, mulla on ollut exän kanssa vähän vastaava tilanne. Ei se paljoa mun kanssani ollut. Se johtui siitä, että hän ei osannut seurustella ja oli ehkä liian lapsellinen jakamaan juttuja tyttökaverin kanssa omien kaveripoikien sijaan.

Niin, kantsii miettiä onko suhde sun mielestäs toimiva. Jos haluat jotain enemmän, niin mielestäni semmoista kannattaa lähteä etsimään. Siis tietysti sitten kun on jättänyt entisen taakseen...

Breeze

Mulla vähän samanlaista. Poikakaveri on töissä vähintään 12 tuntia päivässä, tulee kotiin väsyneenä ja likaisena. Eihän siinä jos se ois viikonloput kotona, mutta ei. Se on joka päivä töissä. Ymmärrän kyllä, että yrittäjän täytyy tehdä töitä ku on, mutta onko yksi vapaapäivä viikossa liikaa vaadittu?

eikku
Breeze
Mulla vähän samanlaista. Poikakaveri on töissä vähintään 12 tuntia päivässä, tulee kotiin väsyneenä ja likaisena. Eihän siinä jos se ois viikonloput kotona, mutta ei. Se on joka päivä töissä. Ymmärrän kyllä, että yrittäjän täytyy tehdä töitä ku on, mutta onko yksi vapaapäivä viikossa liikaa vaadittu?

Tää mun "uusi poika" on ihan samanlainen. Me ei nyt ihan virallisesti seurustella, mutta kuitenkin liittyyhän tämäkin asiaan :roll:

Se on 12 tuntia töissö ja ihan tajuttoman väsynyt (ja myös likainen!) töiden jälkeen. Sillä sentään on yksi vapaapäivä viikossa. Kyllähän se sitä itsekin pahoittelee, kun ei keretä nähdä ja olla yhdessä, mutta minkäs teet :roll: Kuitenkin mullakin on oma elämä enkä aina voi olla valmiina kun se sattuukin pääsemään töistä paria tuntia aikaisemmin ja sillä olisi aikaa eikä se olisi nin väsynyt. Plaah...äsken ajattelin etten jaksa edes yrittää, mutta laittoi juuri viestiä että viikon päästä pääsee lomalle :wink:

eikku
Breeze
eikku
Mitä miehes tekee työkseen?

Se tekee nyt kaikenlaisia raksahommia ja urakoita. Sellainen monitoimimies! :D Että ei todellakaan ole yksityisyrittäjä, mutta töitä silti painettva, koska työntekijöitä on niin vähän ja aika ei riitä lyhyempiin päiviin kun urakat täytyisi saada valmiiksi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat