Joululahja-ideoita KUMPPANILLE - Parisuhteet

weasel

mä tykkään antaa lahjoja muutenki ku jonai tiettyn päivänä :) ostin poikaystävälle hierontaöljyä, hieronnat tietysti kuuluu hintaan ;) nyt neulon sille sukkia... käytän kaikki ideat ennen joulua :( toi appivanhempien joulukori-idea kuullosti kyllä tosi fiksulta!

Sivut

Kommentit (360)

marimma
Laura20
Gizella
Meinaatteko ostaa kultsinne vanhemmille mitään?

[color=orange]Mä taidan ostaa appivanhemmille tutun ja turvallisen joulukukan, ehkä lisään siihen vielä jonkun suklaarasian. Vaikea ostaa "vanhoille" ihmisille mitään, kun kaikkea kuitenkin jo on.[/color]

:wink:

joulukukista tuli mieleen. Äiti kerran alko siskolle ja siskonmiehelle selittämään että hän inhoaa Joulutähtiä ja kun ne on niin rumia ja jne. no eikös sisko sitten kaivanut eteisestä paketissa olevan joulutähden. Kyllä äiti oli punanen ja alko samantien paikkaamaan sanojaan :D

Eli ei mitään joulukukkia meillä anneta, ettei tarvii sitten väkisin kärsiä *nauraa* Voishan noille molemmille "appivanhemmille" antaa jotain pientä. Jos ei muuta niin hyvää juomaa ja seuransa :roll:

marika_

Meillä miehellä on synttäritkin alle viikkoa ennen joulua, joten noi vähän kasaantuu.. :D

Synttärilahjan tosin oon keksiny jo (onneks), mut joululahja pitäs vielä miettiä.. täältä sai kyl paljon kivoja ideoita! :)
Toi lehden tilaaminen oli hieno idea, vois vaivihkaa yrittää selvitellä et olisko joku tekniikka vai peli vai mikä lehti mieluisin.. Kirjoja mies ei lue, mutta lehtiä kyllä.

(nii ja synttärilahjaks siis taidan ostaa kravattineulan ja jotain pientä ehkä päälle.. sit teen ite semmosen cd:n siihen vielä)

Gizella

Aijuu, kun nyt tässä jutskaillaan miehekkeen lahjoista, niin mites sen vanhemmat - meinaatteko ostaa kultsinne vanhemmille mitään? Riippuu tosin varmaan vähän suhteen pituudesta yms, mutta kuitenkin.
Ite kun en ole mitenkään supersuper läheisessä väleissä poikkiksen vanhempien kanssa, niin en osta heille henk.koht. lahjoja. Niin läheisissä väleissä kuitenkin ollaan, että jos jättäisin lahjat ostamatta, niin sekin tuntuisi melko hölmöltä. Siispä oon päätynyt sellaseen joulukori-vaihtoehtoon. Eli ostan jonkin ison korin ja isken sinne pipareita (omatekemiä), glögiä (kenties alkoholipitoista), rusinoita/pähkinöitä/manteleja, kynttilän, joulutähden tai jonkin jouluaiheisen koriste-esineen ja ehkä vielä konvehteja.
Tuollainen tuskin voi mennä hirmu pieleen, ja palvelisi koko perhettä :)

egyptilaiset

Kyllä mä meinaan ostaa lahjan ihan sille ittelleen vaan, mut en mä kyllä haluu toisaalta itekää siitä erityisesti kärsiä. En oo niin jalomielinen.

egyptilaiset

Pahus vaan, ku se lahjaidean pitäis miellyttää sitä saajaaki, eikä vaan antajaa... Mulla on toi ongelma. Keksisin hirveesti kaikkea kivaa ostettavaa, mut poikkis ei ehkä innostuis yhtälailla.... Ja toisaalta tiiän, mitä mun poikaystävä haluis, mutku se ei taas käy mulle. Esimerkiks sellanen iso pokeridvd-setti. Se olis varmaa unelmien lahja, mut sen myötä mä voisinki heittää hyvästit koko poikaystävälle, koska MIKÄÄN ei enää ikinä erottais sitä tv-tuolista.
Mä haluisin ostaa vaikka jonku dvd boxin, mut onks se tyhmä lahja? Esimerkiks sen Pako sarjan, ku se ei nähny sitä, ku se on armeijassa... Mut sitte ku siitäki on tehty tuhat tuotantokautta...

marimma

Monet puhuu että ostaa lahjoja vähän samalla itelleen siinä sivussa, tai siis selkeämmin ostetaan lahja "yhteiseksi". Minä en haluais :? Minusta lahja annetaan pariskunnalle (ulkopuoliselta) tai sitten henkilökohtaisena täysin

Tuo "kotiteatteri" jonka ukolle ostin, on täysin sen oma. Minä en sillä tekisi todellakaan mitään, mutta kun noita kotiteatteriääniä harvemmin saa yksistä luureista kuulumaan, tai no saa, mutta ei minulla ollut laittaa 500 euroa siihen hommaan sitten kun olis pitäny vielä erinäisiä vahvistimiakin hommata joten hinta olis vieläkin noussut.. :? .. Ehkä se tulee sitten tuossa vähän myöhemmin ostettua :)

marimma

Niinpä.
Eri asia tietty on jos ostaa Deviantartin sivulta kuvan. Ja niissäkin se että jos ostat pienen kuvan (koska on halpa) ja suurennutat sen täällä jossain liikkeessä koska pääset halvemmalla niin sekin on oikeastaan rike jo, koska et oo sillon antanut kuvaajalle sitä mikä kuvaajalle kuuluu.

Jimmy KImmel
Laura20
Enpä usko kenenkään järkevän ihmisen lähtevän metsään humaltumaan. Kuten sanoin, lämmikkeeksi. En tarkoittanut, että sitä viinaa pitäisi ottaa mukaan monta taskumatillista. Onhan sitä ennen vanhaankin metsämiehillä ollut metsällä mukana lämmikettä.
Sinänsä ihanaa, että osaat suhtautua huumorintajulla vitsailuun... :wink: Mutta jos äijäs kerran palelee ja tarvitsee lämmikettä, niin osta sille villahousut tai pipo. Ne on paljon mukavemmat ja monikäyttöisemmät, jos esimerkiksi vaikka talvella auoillessa sattuu tarvitsemaan lämmikettä... :wink: Viina on viisasten juoma, eli kaipa sitä toiset sitten osaavat nauttia aseidenkin parissa oikein.

Manteli

ostan poikaystävälle selliasen ihanan ison valkosen kylpypyyhkeen missä on lampaita :D Oon jo tilannu sen postimyynnistä :) Sillä raukalla on niin kamala vanha pyyhe että miuta ällöttää. semmonen pikkunen ruskee [-X hyihyi. Haluisin kovasti myös ostaa muille jotain, mutta en vielä tiedä että mitä ostaisin. Esimerkiksi siis siskoille ja vanhemmille ois kiva antaa jotain. En yleensä anna ihmisille joululahjoja koska en keksi mitää eikä minulla ole rahaa. Viime jouluna annoin poikkikselle semmosen halvan kaulakorun, se oli aika tyhmä mutten siinä viimehetkessä enää keksiny muuta :D

s-annu

Nyt pitäisi keksiä jotain persoonallista, erityistä ja ehkä hieman romanttistakin joululahjaa kullalle. Olen miettinyt vaikka mitä. Selaillut hirveän pinon lehtiä ja surffailut netissä, mutta en ole keksinyt vielä mitään hyvää. Olisko teillä jotain ideoita?

kurkku
Yezzi
Ja jos nyt kuvailu into on laantunut niin voithan kaivaa vaikkapa netistä josnkun kauniin kuvan ja teettää siitä suurennoksen ja kehystää ...

...Se taas on laitonta vaikka se meneekin yksityisen seinälle ellei ole saanu lupaa kuvan ottajalta.. :shock:

..Niin ja ammattiini kuuluu mm. kaikki kuviin liittyävät muokkailut, korjaukset ym, joten voin kertoa ettei siitä kuvasta saa suurennosta jos se on netistä otettu näyttökuva (=vain näytöllä näytettävät kuvat) :? Se menee "pikselimössöksi", koska ne ovat niin pieniä ja huonolaatuisia. Kannattaa ottaa ihan itse vain kuva tai skannata jostain valokuvasta :)

Niin ja onhan niitä erilaisia kuvapankkeja josta voi ns. vuokrata kuvia mutta nekin maksat hyvällä tuurilla monta sataa euro että sitä en suosittele :shock:

Chocolat

Onko kellään hyviä ideoita, mitä pikkutuhmaa miehelle voisi lahjaksi jouluksi ostaa? ;) Haluaisin kunnolla yllättää jollain vähän tuhmemmalla lahjalla :)

jolie

aaa. tää koskikin pelkästään mitä aiot ostaa miehellesi..:D no miehelle en vielä tiiä. jotain hemmottelujuttuja ehk, ku se on silloin vielä muutaman kuukauden intissä. jonkun kirjan ehkä jos se innostuis lukemaan. :) täytyy tulla kertoilee jos tulee lisää ideoita :P

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat