Miten "hurmata" poikaystävän kaverit? - Parisuhteet

lily

parin viikon päästä pitäisi mennä poikaystävän mukana bileisiin, joista en tunne ketään. vaikka en luonteeltani kovin ujo ole, niin isommassa porukassa tunnen oloni vaivaantuneeksi, koska en keksi mitään puhuttavaa. hyviä vinkkejä kaivataan miten selviydyn kunnialla pippaloista ja voitan poikaystävän kaverit puolelleni 8)
esim. fiksuja juttuvinkkejä kiits!

Sivut

Kommentit (25)

miru

Voi ei, mulla on sama tilanne edessä. Ei tosin ihan vielä, mutta jossain ei kovin kaukana tulevaisuudessa :D Kyllä kaikki jotka mut tuntee HYVIN niin tykkää musta, mutta oon hirveen ujo oudossa porukassa. Tuntuu että jos joutusin outojen ihmisten keskelle niin oisin vaan kokoajan kiinni poikaystävän kyljessä etten vaan jäis yksin nolaamaan itteäni.

Daisy

Hehee, munkin poikkis on viemässä mut syyskuun alussa enonsa häihin, johon siis tulee sukua, jota en ole ikinä koskaan nähnyt. Pienet paineet jo nyt päällä! :shock: Asiaa ehkä helpottaa se, että puolet hääporukastakaan ei ole koskaan nähnyt toisiaan, kun on sekä sulhasen että morsiamen sukua ja tuttuja paikalla. Eli koko hääporukka ei siis töllää ja ihmettele mua...

Pahis

]]

Me ollaan seukattu 6kk:tta enkä ole vielä tavannut kultani vanhempia+sukulaisia enkä hänen ystäviään! Mutta kaikki ajallaan!
:lol:

Katya

Mä kyllä uskon ettei illasta mitään katastrofia tule. Hyvin se menee ku et vaan yritä likaa. oot vaan oma ittes.
Helpompaa se on varmasti poikakaverin kavereiden kaa joita ei tunne ku sellanen tilanne ku mulla et en tuu niin kamalan hyvin toimeen parin poikakaverin ystävän kaa ja sit ku niit näkee väkisin... :?

ei sun tarvii alkaa niitä väkisin miellyttämään, kunhan et vaan hanki niistä uusia vihamiehiä :D

jenny20

Muista pyytää ennen kuin lähdette,että poikakaverisi esittelis sut mahd. monelle,et jos oot kovinkin ujo,niin ei tarvii itse mennä esitteleen itteään.Mä oon aikas ujo,ja poikakaveri jätti mut yksin hänen sukulaistensa kanssa eikä kukaan sukulaisista tullu jutteleen,niin ujouksissani nyyhötin sitten yksinäni kun en kehannu mennä jutteleen,kun ei porukka ees tienny ketä olen ja kenen kans tullut.

Vivian

Itse ainakin olen usein uudessa porukassa aluksi enemmän hiljaa vaikka olenkin välillä liiankin puhelias. Yksi hyvä keino minkä olen huomannut on mennä juttelemaan vaikka jonkun poikaystäväsi kaverin tyttöystävän kanssa niitä näitä. Kun yhdenkin kanssa tutustuu paremmin niin rentoutuu kummasti ja on helpompi puhua muillekin. Mielestäni on ehkä parempipuhua isommassa porukassa samoista jutuista kuin muutkin eikä ainakaan itsestään ja omista tekemisistään kauheasti kailottaa. Tulee helposti ihmisestä leuhka kuva jos puhuu jatkuvasti itsestään.

Jos paikalla on hyviä tyyppejä, mikään ei voi mennä pieleen, jos taas jostain syystä ihmiset eivät halua tutustua sinuun tai ovat muuten ennakkoluuloisia kannattaa ne jättää omaan arvoonsa,

Itse tule hyvin toimeen poikaystäväni kavereista suurimman osan kanssa, kuitenkin on pari tyyppiä joiden kanssa minulla ei ole mitään yhteistä ja yksi tyttöystävä joka ei ole koskaan viitsinyt minuun edes tutustua. No ei paljon kiinnosta.

Katya
Vivian
Yksi hyvä keino minkä olen huomannut on mennä juttelemaan vaikka jonkun poikaystäväsi kaverin tyttöystävän kanssa niitä näitä. Kun yhdenkin kanssa tutustuu paremmin niin rentoutuu kummasti ja on helpompi puhua muillekin.

Toi muuten toimii!

Amalia

Oo oma ittes, [u]äläkä missään tapauksessa ryhdy haukkumaan poikaystävääsi[/u].

Sillon, kun tapasin kaverini tyttöystävän ekaa kertaa, mimmi vietti suurimman osan ajasta haukkumalla poikaystäväänsä tai narisemalla kaikesta, mitä se teki. Ei kai poloinen käsittänyt, että kukaan ei halua kuunnella, kun omaa kaveria mollataan :evil:

annu

Varma tie miehen sydämeen on olla hyvää pataa hänen ystäviensä kanssa!

Jos poikakaverilla on pelkkiä idiootteja kavereina, mitä se kertoo hänestä?
Tai se, jos rakkaan kaverit eivät ollenkaan pidä sinusta?
Jos miehellä on läheiset suhteet kavereihinsa, on on jopa tärkeämpää tehdä vaikutus heihin kuin miehen vanhempiin. Tietenkin heidän kanssaan pitää olla puhtaasti kaveri, ei siis sortua liiaksi flirttailemaan.

Tätä mieltä siis minä ainakin olen :D

Annie the Pooh

Miulla oli viime talvena samanmoinen tilanne. Oli silloisen miespuolisen tuttavan, nykyisen poikaystävän synttärit ja tilanne oli tosiaan se, että ei edes seurusteltu vielä, ainakaan miun mielestä. Ja se sitten tosi tosissaan että miun pitäisi tulla sinne hänen juhliinsa, mie olin vastaan kun pelkäsin ihan hirveesti että miten käy, enkä olis menny ellei hän olis pakottanut.

Nooh, onneksi kävi ihan hyvin, siellä oli vain kaksi sen kaveria kun menin, ne sen parhaat kaverit ilmeisesti ja ne on molemmat tosi mukavia tyyppejä. Juteltiin autoista, muistaakseni ja muusta sellai, miun lempparipuheenaihe, autot, ihan oikeesti on. Ja sitten jossain vaiheessa tuli enemmän porukkaa ja nekin oli ihan kivoja. Pääasiallisesti kaikki kultsin kaverit on ihan mukavia, pari sellaista on, joita mieluummin väistän kun vietän enemmän aikaa heidän kanssaan, mutta luulen ja hyvinkin vahvasti aistin, että tunne on molemmin puoleinen. Niistä en aio sanoa kullalleni mitään, ei ole pienintäkään aikomusta aiheuttaa hänen ja kavereidensa välille mitään skismaa. Ne ovat hänen kavereitaan ja miulla on omani.

Mutta kannattaa olla oma itsensä, ei ehkä kannata tuoda liikaa itseään esille, vaan katsella vähän millaisia tyyppejä ne oikein on. Jos se poikaystävä on ihastunut sinuun, niin eiköhän ne kaveritkin tykkää, ellet ole kauhea pirttihirmu, eli ei kannata alkaa päkättää heti ensi tapaamisella.... ONNEA!

antagonismi

Mun ensitapaaminen poikaystävän kaverilauman kanssa meni rennosti.. Saavuttiin paikalle mieheni kanssa, hän esitteli minut yksitellen kaikille ja istuttiin alas polttamaan tupakkaa ja juttelemaan niitä näitä. Kuuntelin poikien juttuja hymyillen ja nauraen oikeissa kohdissa, ja vastasin kun minulle puhuttiin. Välillä heitin jotain pientä läppää sopiviin väleihin ja pojat tuntuivat arvostavan sitä kovasti, sillä illan päätteeksi sain hymyt ja käden heilutukset kun lähdimme kotiin.
Nyt, kuukausia myöhemmin, olen saanut pojilta palautetta siitä ensitapaamisesta. Kaikki ovat olleet myönteisiä, "sä oot kyllä tosi hyvä tyyppi, tosi jees muija".. Ja monet halit ollaan jo vaihdettu :)

Kyllä se siitä! Vähän rohkeutta se vaatii, mut hyvin se vaan menee :)

kultasiipi

mä hurmasin pari poikaystäväni kaveria aikoinaan ihan tahattomasti sanan todellisissa merkityksessä:kaks niistä ihastu muhun :shock: se ei ollu hyvä asia suhteellemme,sillä en voinut hengata niin paljon poikaystäväni kavereiden kanssa,itsetunnolle se kyllä teki ihan hyvää :wink:

flame86

Hassua.. Sillon joskus ku kulta otti mut ekaa kertaa mukaansa mökille ja oli tarkotus mennä iltaa viettämään hänen kamujensa kanssa, oli itellä sellanen murhe että miltä näytän niiden ihmisten silmissä.. Tosin samaa oon aina pelänny ku on tullu uusia naamoja vastaan (olin kiusattu koulussa ja vähän muutakin kurjaa..) mut sit ku tapasin ne ihmiset, tajusin että mulla oli heti valtava määrä uusia ystäviä.. Kaikki olivat niin kivoja ihmisiä että nykyään parhaat kaverini ovat kultani puolelta tulleita.. sit ku oltiin oltu vajaa vuos yhdessä, tapasin lisää hänen kavereitaan.. ihmettelivät että miksei oltu nähty aiemmin.. he olivat kuulemma kyselleet paljon että koska saavat tavata minut.. joten ei mitään ressiä, olet vaan kaikille mukava ja osallistut keskusteluun niin kaikki sujuu mainiosti.. Ai niin! Ja kohtelet kultaasi kuin kukkaa kämmenellä, niin hänen ystävänsä ovat tyytyväisiä hänen löytöönsä! :wink:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat