kehuja kullalle <3 - Parisuhteet

k87

oot maailman parasta lenkkiseuraa! rakastan sua beibe! ;)

Sivut

Kommentit (839)

lily

En tiedä ootko ajatustenlukijaksi alkanut, mutta pari päivää sitten vitutti koko suhde rankalla kädellä, etenkin se, että sä et tuntunut edes haluavan järjestää yhteistä aikaa. Eilen sitten peruuttelit menojas ja oli kiva ilta. Kiitos ja jatka samaan malliin :D

Rasberry

Olit ihana mun pikkuveikan kanssa tänään 8-[ mahdottoman suloinen. En tule ikinä haluamaan ketään muuta mun lasteni isäksi. Olet paras!

Rasberry

Siis sä olet niin mahtava! ? Aivan paras, the best of the best. Sun kanssa on aina hauskaa ja niin mahdottoman luonnollinen olla.
Rakastan sua näääin hirveän paljon, herkku!

k87

kiitos rakas kun jaksat mua vaikka välillä oon ihan v*ttumainen ämmä! oot mulle ihan miljoonan tärkee ja korvaamaton. rakastan ihan koko tyräimeni pohjasta!

Marika_
Mirre
Rakas oot ihan hassu! Senkin sammakkopöllö :D Saat mut aina nauraan!
Rakastan sitä kun katsot mua syvälle silmiin ja sun katseesta paistaa rakkaus ja himo <3
oot mulle koko elämä, ei päästetä toisistamme ikinä irti niinku sanoit tänää!

ahh, on se niin ihanaa kun rakas katsoo silmiin, ottaa kainaloon ja kädestä kiinni ja kertoo kuinka tärkeä olen sille .<3

chic

miun kulta se jaksaa hellitellä minnuu<3 aina prinsessaksi sanoo halii ja pussailee koko ajan.ja auttaa kun on vaikeata<3
hellittely nimiäki on niin paljon ettei oo tosi..se on vaan hiukan huolestuttava ja uus tilanne :? se tuntuu olevan paha juttu meillä :S
itse aina kultaani kultarakkaaksi sanon :)

Snuffle

Kiitos kullanmuru ihanasta viikonlopusta!! Ajoit tänne asti minua tapaamaan, vaikka voitkin vähän huonosti ja olit väsynyt. Kiitos myös ihanasta synttärilahjasta, vaikka paras lahja olikin sinun näkeminen. :) Ja arvaa vaan kuinka ylpeä olin sinusta, ku olit niin rento ja mukava ja kohtelias siskonki seurassa. <3<3<3

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat