Teidän biisinne? - Parisuhteet

SunLion
lila
Coldplay: Fix You. Tätä kuunneltiin ekoilla treffeillä :)
aika erikoinen valinta..mun mielestä :P

Sivut

Kommentit (231)

näinn

Yhdessä kuunnellaan monesti finlanderssin oikeesti biisiä. Ehkä se on semmonen kaikkien parien biisi. Mutta siinä on vaan sanat niin kohallaan kuvaamassa omia tunteita.

susuki

Poets Of The Fall - Lift.

Tuon tahdissa suudeltiin ensimmäisen kerran, melkeen koko yö. :D Vieläkin tulee kylmiä väreitä kun tuota kuuntelee.

trie

The Cure - Just Like Heaven.

Oli niin ihanaa ko oltiin kullan kanssa riidelty, ei nyt mitenkään kauheasti mutta pikkasen. Olin juuri lähdössä kullalta ja radiosta soi tämä kyseinen biisi. Kulta sitten otti kiinni ja suuteli ja kuiskasi että kuuntele mikä biisi ja pyysi anteeks :)

Nonna

En tiedä onko tämä ollut jo joskus aiheena,mutta mikä on sinun ja rakkaasi oma biisi vai onko teillä sellaista?

Minun ja mieheni biisi on Robbie Williamsin FEEL.

MiuMiu*

Ei me mitenkään tanssittu tätä olla, mutta tästä on tullut meidän biisi, kun kuunneltiin tätä aina sellasesta jukeboxista eli: Aerosmithin Angel...vieläkin tulee hyvällä tavalla kylmiä väreitä tuosta biisistä näin kymmenen vuoden jälkeenkin, kun sitä kuuntelee :D ( Nyt varmaan tuttavatkin mut saattaa tunnistaa :lol: )

marimma

Niin naurettavaa kun onkin niin Teräsbetonin Teräsbetoni biisi :lol:

Tuon aikana sitä pussailtiin peiton alla tai pidettiin omaa kivaa samalla kun miekkosen pikkusiskot soittelee jatkuvalla soitolla tuota biisiä :D Eli siis ei sitä ole tanssittu, tai siihen sinänsä mitään elokuvamaista romanttista hetkeäkään liittynyt. Lähinnä huvittunutta kahden rakastuneen teini-ikäisen häröilyä :D

Shandy

Meillä ei kyllä varsinaisesti oo mitään yhteistä biisiä..

Mutta Haddawayn What is love on sellanen joka voi olla "meidän biisi", kun se on soinut kaikkinä tärkeinä ja mukavina hetkinä. Viimeks synttäripäivänä mies, mun veli ja mun serkku pyysi dj:tä soittamaan sitä mulle. :)

Venice Queen

Sean Paul (featuring joku jota en nyt muista...): I'm still in love with you boy. Poikaystävä halus soittaa sen biisin mulle kun joskus toisilla "treffeillä" istuttiin sen porukoitten autossa...

greencorbie

Zen Café - Todella kaunis

En muista, mistä lähtien tuo meidän biisimme on ollut. Kerran lähetin pojalle viestin hänen ollessa intissä "tuo biisi kertoo kaiken mitä ikinä haluan sanoa sinulle rakkaudesta". Me kumpikin olemme aina pitäneet tuosta biisistä ja mikä sen hienompaa, kuin maata sängyllä sylikkäin pimeässä huoneessa ihan hiljaa ja kuunnella tuota. Minun mielestäni biisi kertoo kullastani ja hänen mielestään se kertoo minusta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat