poikaystävä petti? - Parisuhteet

pärskis

eli parikuutautta sitten poikaystäväni oli saksassa turnausessa. matkan jälkeen hän oli hieman vaisu ja sanoi et nyt on tapahtunu jotain.. intin siinä kauheesti et mitä.. mut poika ei kertonut..

Tänään sain kuulla et sen kaverit ois sielä ostanu sille huoran ja poikkkis olisi pannut sitä sielä :'( toivottavasti tää ei oo totta..

mut mitä mun nyt pitäisi tehdä, kysyn tänää tai huomenna et onko toi juttu totta.. mut mitä jos se on? .. mul on ihan hirvee olo...

Sivut

Kommentit (29)

SunLion

vaadit saada kuulla hänen suustaan koko totuuden...sinuna selvittäisin asian nopeesti..ja kävisin myös tsekkaamassa että onko tullu sukupuolitauteja.

Annie the Pooh
pärskis
Tänään sain kuulla et sen kaverit ois sielä ostanu sille **** ja poikkkis olisi pannut sitä sielä :'( toivottavasti tää ei oo totta..

Todella kivoja kavereita! Miksi pitää tehdä noin jos tietää että toinen seurustelee. En ymmärrä, en todellakaan. Vaikka suhteessa menisi huonomminkin, niin ei siltikään saisi tuollaista tehdä. Exän veli teki samaa, "kato tuota, käy juttelee sille" ja koetti yllyttää, onneksi ei käynyt. Saattoi tehdä sen tapaista vaikka olin lähistöllä. No me ei tultu kauhean hyvin toimeen keskenämme. :roll: miksiköhän?

Mistä olet saanut asian tietää? Ettei kuitenkin olisi vähän ilkeämielisiä ihmisiä liikkeellä?! Tullut öövershuuttia? Mutta PUHUKAA! sen tärkeyttä ei koskaan voi painottaa liikaa.

Mutta siis tietenkin vaadit saada tietää totuuden, epätietoisuus tekee paljon pahempaa jälkeä kuin se, että sitten saisit suoraan tietää. Tottakai se koskee ihan hirveästi aluksi, jos on käynyt niin kuin luulet, mutta kerran se kirpaisee (pahoittelen kliseetä). Ja sitten suoraan tautitesteihin molemmat. SunLion puhui vähän mutta asiaa!

pärskis

tänään sain tietää eräältä kaveriltani et oli kuullut poikaystäväni kaverilta tämän jutun.. mut nään tänään tai huomenna poikkikseni, kysyn sitä heti..
se vaa pisti nyt miettimään kun poikaystävä oli todella vaivaantunut ja sanoi et nyt on tapahtunut jotain kauheeta.. kysyin vielä et pettikö se mua sielä, ja vastasi et ei..

en tiedä jättäisinkö, en kyllä haluaisi.. mut osaisko sitä elää toisen kanssa kun tietää et on pettänyt mua jonku saksalaisen h*oran kanssa... :<

hän teki todella pahan mokan.

Walbu

Jos saat kuulla poikaystäväsi suusta että hän on sinua pettänyt, jätä se äläkä koskaan ota takaisin. Mieti millaiselle vaaralle hän on saattanut sinut altistaa, sukupuolitaudit on ihan mahdollisia tuossa tilanteessa.

Eli pistä selkä seinää vasten. Ja jos todella on tuollainen sika, pihalle ennen kuin ehtii kuluttaa elämästäsi enää yhtään sekuntia!

Kerro sitten miten kävi.

Annie the Pooh
Walbu
Jos saat kuulla poikaystäväsi suusta että hän on sinua pettänyt, jätä se äläkä koskaan ota takaisin.
sopuli
Ukko pihalle, jos on noin tehnyt. Vaikka pettäjä voikin muuttua, niin tollasta en pystyisi antamaan anteeksi

En itse olisi uskaltanu sanoa noin, siihen on paha mennä sanomaan että jätä se toinen. Mie en itse pystyisi olemaan toisen kanssa, jos se pettäisi, ei siksi että pelkäisin, että se tekee sen uudestaan ( no siis totta kai pelkäisin sitä), vaan sen takia, että en usko osaavani antaa sitä anteeksi, muistaisin sen aina ja varmaan vetäisin jokaiseen riitaan mukaan. Eikä se taas olisi reilua sitä toista kohtaan. Samoin kuin en itse odottaisi anteeksiantoa. Odotan vielä anteeksiantoa itseltänikin. Sen takia, en aio enää koskaan ikinä pettää.

Jzzu

Ikävä tilanne sinulla totta tosiaan. :?

Itse olisin ennenkaikkea vihainen noille kavereille ketkä sen maksullisen olivat ukolles hommanneet, miulta irtois ainakin sellanen turpasauna noille pojille etteivät kuunaan ois moista nähneet!

Toki tuo kyllä loukkaa tosi pahasti muutenkin, mutta minusta suurin virhe minkä kultasi teki oli se kun suoraan kysyttäessä pettämisestä valehteli ettei.
Siis jos oletetaan että on käynyt niinkuin sinulle on kerrottu.

Jutelkaa tuo asia ihan juurta jaksain, ehkä siitä vielä tokenette: ette kuitenkaan ilman että ukkosi puhuu TOTTA.

Koitahan pärjäillä.

SunLion
figaro
Lisäys SunLionin kommenttiin: Vaatisin myös poikaystävää testeihin - tulipa asian tiimoilta eteen mitä tahansa.
jep, varsinkin jos haluaa jatkaa suhdetta (ite en jatkais :roll:)..olisihan se tietty hyvä muutenkin, mutta mahtaako tyyppi enää olla kiinnostunu edellisen vaatimuksista jos ero tulee..

SooZ

minäkään en kyllä ymmärrä sitä että jos kerta tietää toisen seurustelevan niin silti pitää usuttaa toisten kimppuun, saati sitten OSTAA seuraa. :roll:
Tosin viime kädessähän se on sun poikaystävä päättänyt mitä tekee. Kyllä pitäis olla kanttia sanoa ei vaikka millainen painostus on jos toista rakastaa.

Tosin kerta et tätä kuullut poikaystävältäsi niin tosiaan kysy. Pistä kertomaan mitä oikein tapahtui.

Musta ois kyllä ehkä kaikkein pahinta kuulla että on pettänyt huoran kanssa.. Jotenkin se että on täytynyt maksullisiin turvautua. (Ei sillä, todella paha se on missä tilanteessa tahansa mut kaikkein halpamaisinta tuo tuollainen!!!)
Ja just ne taudit! Pistää sut tosi pahaan tilanteeseen. Jos on huorissa käynyt niin testeihin pakotat sen ja sunkin varmasti kannattaa käydä jos seksiä sen jälkeen olette harrastaneet.

mari

]

Voi voi. En itse ainakaan voisi ikinä katsoa toista ilman muistamatta, että mitä se on tehnyt. Itse jättäisin jätkän, mieluummin yrittäisin selvitä erosta kun elää ihmisen kanssa joka on noin pahasti loukannut. Jos se nyt siis on totta. Toivotaan ettei.

En ymmärrä mikä sellasia ihmisiä vaivaa jotka yrittää usuttaa varattua muille tai itseään varatuille. Niillä kavereilla on kyllä jotain vialla. :|

*Sandy*

Voi kamala! Toivottavasti jakselet siellä *halaus*

Itse en voisi antaa anteeksi. Kuten joku edellä mainitsi, ottaisin kyseisen asian esiin aina kun tapeltaisiin tms.

Poikaystävälläni on muutama kaveri, jotka yllyttävät katselemaan kauniita naisia jne. Aina kun poikaystäväni menee heidän kanssaan, minulla on pelko että jotain saattaisi tapahtua, ja kaverit vain sanoisivat "ei me mitään Sandylle kerrota, anna mennä vaan!".

En ymmärrä kyllä tuollaisia "ystäviä" ollenkaan. Eikö ystävien pitäisi ajatella toisen parasta?

SooZ
*Sandy*
Poikaystävälläni on muutama kaveri, jotka yllyttävät katselemaan kauniita naisia jne. Aina kun poikaystäväni menee heidän kanssaan, minulla on pelko että jotain saattaisi tapahtua, ja kaverit vain sanoisivat "ei me mitään Sandylle kerrota, anna mennä vaan!".

En ymmärrä kyllä tuollaisia "ystäviä" ollenkaan. Eikö ystävien pitäisi ajatella toisen parasta?

Joo en ymmärrä kyllä minäkään! siis kyllä katsoa saa mutta jos vielä yllytetään tekemään muutakin ja ollaan vaan että "ei me kerrota" niin aika kauheaa. Pistäis kyllä minut miettimään että millainen kaveri oikein olis jos omat ystävät noin sanois. Mulla on aika nollatoleranssi ton pettämisen suhteen niin kyllä kuulis kunniansa jos joskus itse jonkun kullan ystävän kuulisin noin hänelle sanovan. :x

*Sandy*
SooZ
*Sandy*

Joo en ymmärrä kyllä minäkään! siis kyllä katsoa saa mutta jos vielä yllytetään tekemään muutakin ja ollaan vaan että "ei me kerrota" niin aika kauheaa. Pistäis kyllä minut miettimään että millainen kaveri oikein olis jos omat ystävät noin sanois. Mulla on aika nollatoleranssi ton pettämisen suhteen niin kyllä kuulis kunniansa jos joskus itse jonkun kullan ystävän kuulisin noin hänelle sanovan. :x

Selvennettäköön, että en ole kuullut poikaystäväni kavereiden näin sanovan, mutta heidän käytöksensä perusteella en yhtään ihmettelisi, vaikka sanoisivatkin. Onneksi poikaystäväni on sanonut, ettei voi käsittää heidän suhtautumistaan seurusteluun. Tämä tuo vähän lohdutusta tilanteeseen, ja luotan kyllä poikaystävääni.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat