Petän jatkuvasti poikaystävääni - Parisuhteet

Laura

Laitoinkin, että en halua yleistää. Toki syitä voi olla monia, niinkuin varmasti onkin.

Sivut

Kommentit (54)

SunLion

kannattaa miettiä sitä oletko oikeasti rakastunu :roll: ..ja ennen kaikkea sitä miltä sinusta tuntuisi, jos poikaystäväsi olisi jatkuvasti sängyssä (tm) toisten naisten kanssa. Jos tuo tunne ei hetkauta, teidän välillä tuskin on mtn kovin syvällistä...ja sitten käy vaan sääliksi miestäs.

flame86

Jos et millään osaa olla uskollinen, niin tuskin kannattaa elää suhteessa.. Parempi antaa pojan etsiä joku joka rakastaa ja on uskollinen eikä satuta häntä.. :roll: En vaan pysty käsittämään miten jonkun ihmisen on niin vaikea olla uskollinen.. Onko siinä sitten kyse rakkaudesta vaiko vaan siitä että on yhdessä muuten vaan..? Ei ymmärrä..

Miffy
Laura
Tytöillä ja miksi ei pojillakin, pettäminen voi usein johtua hyväksytyksitulemisen halusta ja siitä, että joku muukin, kun oma kumppani pitää. Eli yritetään todistella itselle (ja muille), että on kaunis, ihana, komea...mitä ikinä. En halua yleistää, mutta näin itse näen asian.
Missään olosuhteissa ja mistä syystä tahansa, en kuitenkaan voi hyväksyä pettämistä. Mielestäni mikään syy ei ole tarpeeksi pätevä

Joo, ja pettämiseen voi olla miljoona muutakin syytä.

Itse olen sortunut pettämään poikaystävääni (olen kertonut hänelle tästä) ja koen, että silti välitin poikaystävästäni (tai siis tasnavrmaksi tiedän, että tuolloinkin välitin). Eipä ollut ainakaan mulla syynä mikään todistelu, ihailun tarve. Ja pakkohan tämä tapahtunut oli jollakin tasolla kummankin hyväksyttävä, ei elämäänsä muuten voi jatkaa eteenpäin...

Laura

Tytöillä ja miksi ei pojillakin, pettäminen voi usein johtua hyväksytyksitulemisen halusta ja siitä, että joku muukin, kun oma kumppani pitää. Eli yritetään todistella itselle (ja muille), että on kaunis, ihana, komea...mitä ikinä. En halua yleistää, mutta näin itse näen asian.
Missään olosuhteissa ja mistä syystä tahansa, en kuitenkaan voi hyväksyä pettämistä. Mielestäni mikään syy ei ole tarpeeksi pätevä

Miffy

kyllä mä ainakin uskon, että vaikka pettää, voi välittää poikaystävästään. Mutta toisaalta, tuo on jatkuvaa... :roll: Musta kyllä vakuttaa, että tässä on jonkinlainen pakonomaisuus vallalla...

Laura

Vaikea uskoa, että välität poikaystävästäsi, jos pystyt pettämään häntä. Ehkä sinun tulisi miettiä, mitä haluat ja mikä sinulle on tärkeintä; poikaystävä vai irtosuhteet.

misscosmo

moi,mulla on semmonen ongelma että olen seurustellu poikaystäväni kanssa jo vuoden ja välitän hänestä todella paljon mutta silti petän häntä jatkuvasti aina eri miesten kanssa,ja ne ei todellakaan merkitse mul mitään mut silti en pysty lopettaa.onks jollai sama ongelma? kertokaa myös vinkkejä miten pystyn lopettaa?

Notti

Näin lyhyesti: Sinun pitäisi oppia kunnioittamaan itseäsi, poikaystävääsi sekä parisuhdettasi. Miten siihen pääset, niin ei ole haisuakaan :roll:

Jultomte

No jos TODELLA välität miehestäsi niin luulisi pystyvän lopettamaan. Mutta olenkin vain "tyhmä mies" ja luulen, että se on niin yksinkertaista, kai? ^^

vanja

sekauduin itse aikoinaan tällaiseen mieheen, joka petti jatkuvasti tyttöystäväänsä. itseäni ainakin kadutti jälkeenpäin, kun mietin tuon tyttöystävän tilaa. joten jos et itse tajua, että poikaystäväsi saattaisi kärsiä, ehkä olisi parempi lopettaa suhde..

*Sandy*

Miten tällaisia viestejä tulee koko ajan.. Onko nykyään niin vaikea olla pettämättä? En jaksa ymmärtää..

Mielestäni sinulle olisi parasta erota, mielestäni käytöksesi ei kuvaa sitä että välittäisit poikaystävästäsi.

Miffy

Niinno, väkisinkin mieleeni tulee, että voiko tuollaista jatkuvasti tehdessään edes välittää omasta poikaystävästään.

Mutta tuossahan saattaa olla jo jonkinsorttinen psyykkinen ongelma takana. Jonkinlainen pakonomainen valloitushalu...

Miffy

Niinpä. Kyllä tuo on musat sellanen asia, mikä pitää saada loppumaan, ja hyvä että aloittaja on myös sitä mieltä. MUtta ehkä tähdellisempi kysymys olisi mistä tämä johtuu kuin että miten sais loppumaan, niin ehkä pääsis paremmin ongelmna ytimeen...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat