Ensisuudelma - Parisuhteet

peipsi

Siis tää saattaa kuulostaa tosi typerältä...:P ja ihan teiniltä..no siis teini mä vähä niiku oonki :cry: mut kuitenkin....semmosta mä vaan että mä en osaa suudella :cry: :oops: kauheen noloo...mut mä en vaan oo päässy koskaan suuteleen ketään :roll: :oops: :cry: mä en tidä voiko suutelemiseen antaa mitään neuvoja ? mut kysyn nyt kuitenkin...koska pelkään että ku se ehkä? joskus? kuitenki tapahtuu,niin en mä voi suudella ku en mä osaa. . . :cry: taikka jos haluisitte kertoo teijän ensi suudelmasta ? :roll: kiitos.

Sivut

Kommentit (72)

Jzzu

Luonto tikanpojan puuhun ajaa!
Empä minä ainakaan voi antaa sen parempaa neuvoa kuin että käytäntö opettaa, eli kyllä sen sitten oppii kun se ajankohtaista on.
Ei kukaan ole seppä syntyessään. :D

Miffy

Hyvä Peipsi.

Mä uskallan luvata sulle, että kun löydät kivan pusuttelukaverin, se taito putkahtaa susta ulos ihan itsestään. Eli osaat suudella! :)

figaro
Miffy
Hyvä Peipsi.

Mä uskallan luvata sulle, että kun löydät kivan pusuttelukaverin, se taito putkahtaa susta ulos ihan itsestään. Eli osaat suudella! :)

Tässä on kaikki ;)

aada

hei mäkin saatoin olettaa tollasta joskus! :oops: mut sit kun se tapahtu ni tavallaan ei tarvinukaan osata mitää :D ehkä se on sitä just et sen osa ihan luonnostaan jo.. älähän huoli :)

figaro

Täytyy aina muistaa kaikissa asioissa se, että kukaan ei ole seppä syntyessään ja jostain se on jokaisen aloitettava. Kyllä se siitä ;)

Elma

Itse koin ensisuudelman huomattavan vanhana (20+). Häpesin kokemattomuuttani enkä kehdannut tunnustaa (erittäin kokeneelle) miehelle, että olin ekaa kertaa asialla. Hän piti minua aivan loistavana suutelijana!

Mielestäni mikään ei voi mennä vikaan kun hetki on oikea ja asian hoitaa antaumuksella.

shanti

noh, minä pussasin ekan kerran kolmannella, eli mitä oon ollu 9v :D mut sitten suutelin 12 vuotiaana. eihän se tuossa iässä mitään mahdottoman hehkeetä ollut, mutta sen jälkeen en osannut ees pelätä etten osais tai pystyis. myöhemmin sitten kun tuli nämä "oikeat" suutelut, niin hyvin on mennyt :wink:

PinkPanther
figaro
Miffy
Hyvä Peipsi.

Tässä on kaikki ;)

Minullakaan ei ole tähän mitään lisättävää! Lykkyä pyttyyn, että jonkun pusuttelukaverin löydät :wink:

PinkPanther

Minä sain muuten ensisuudelmani halloweenina 2003, eli olin pari kuukautta aikaisemmin täyttänyt 17. Ja se tuli noihin aikoihin juuri siltä ihmiseltä, keneltä suudelman halusinkin saada. Pidempää juttua siitä ei sitten kuitenkaan syntynyt, mutta se jäi mieleeni...(no totta kai kuuluisat ensisuudelmat jäävät mieleen) (Tietääkseni myös seurustelevat parit tietävät, milloin suuteliva heidän ensisuudelmansa, ainakin meillä päin nämä jutut muistetaan :wink: ) Ensisuudelmastani, siis siitä IHAN ensimmäisestä on nyt siis reilu 2 vuotta nyt aikaa, ja paljon olen sen jälkeen ehtinyt suudella, tosin, kyllästy en milloinkaan! Suutelu on ihanaa!

Taidankin mennä tästä pusuttelemaan kultaani :wink:
*hyökkää pois koneen äärestä*

Doux_faute

Mun ihan esimmäinen suudelma oli aika kamala, olin kai jotain 11v niinkun se poikakin eikä kummallakaan ollut mitään hajua mitä pitäis tehdä...
Mä kyllä vähän epäilen että "teini pojat" jännää sitä suutelua ihan yhtäpaljon kun tytötkin ja jos mies on kokeneempi ni se varmaan ymmärtää olla tuomitsematta moisesta (ellei se ole ihan ääliö).

Sellanen neuvo ettei kannata väkisin yritää vaan antaa sen hetken viedä... tai miten sen nyt sanois... älä hätäile. :wink:

SooZ

Ei kannata ressata :D Tui suuteleminen kun hoituu kuin itsestään. Itsekin joskus silloin 13 vuotiaana mietin kovastikin että mitäs jos en osaa mutta sitten kun hetki koitti niin ei siinä enää mieti mitään semmoisia ja kaikki menee itsestään.

Oma ensi suudelma oli juuri joskus 13 vuotiaana, pelattiin neljästään pullon pyöritystä kaverin luona ;) Se oli kyllä ihan pelkkä pusu, märkä sellainen. Tästä meni vielä reilu vuosi ennen kuin oikean kielarin koin. Oli se aika shokki kun poika tunki kielensä suuhun ja mietin että tukehdunko vai en :shock:

bellu

jooh, ensimmäisen kerran suutelin kun olin vähää vaile 20 vuotias.. ja kyllä sen kaikki osaa. se on ihanaa ja suudelkaa vaan kaikki niin paljon kuin voitte =)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat