Paljonko vietätte aikaa yhdessä? - Parisuhteet

Mannukka

kullan kanssa olemma melko liimautuneita toisiimme vaikkemme asukkaan saman katon alla.... se vaan on niin että kaikki vapaa aika ollaan yhdessä ja kaverit siitä kärsii.. minun ystävä suhteet ainakin ovat kärsineet pahasti, vaikken olekkaan semmoinen joka vaan aina selittää mitä minä ja kulta teemme koko ajan yhdessa jne. minulla vain ei tunnu riittävän aikaa ystäville ja se on kyllä täyttä potaskaa. aikaa riittä kaikelle jos ajan käytön suunnittelee hyvin, mutta kun ei saa aikaseksi.. onko samanlaisia tapauksia? miten olet korjannut ystävyyssuhteesi ja missä vaiheessa heräsit?

Sivut

Kommentit (87)

Pennsylvania

Yleensä päivittäin. Meillä on omat asunnot reilun kilometrin etäisyydellä toisistaan, mutta käytännössä asumme yhdessä kahta asuntoa. Asutaan milloin kummankin luona, vähän kausittain. Kokonaisia päiviä ollaan näkemättä yleensä vain silloin, kun jompikumpi on poissa kaupungista. Emme silti vietä kaikkea vapaa-aikaamme yhdessä, esim. nyt olemme kumpikin kodeissamme, yöksi sitten samaan tupaan taas.

SunLion

Niin..paljonkos tulee kullan kainalossa oltua?

Vai onko teillä molemmilla aivan omat menot, ettekä kerkiä kuin juuri moikata toisianne?

Kertokaa myös ajasta ennen kun muutitte yhteen (mikäli olette muuttaneet)..

Entäs oletteko te joka päivä yhteydessä jollain tavalla (soitto, tekstari, email), vai meneekö viikkoja näkemättä?

Shandy

Opiskelemme eri paikkakunnilla, joten yleensä näemme vain viikonloppuisin. Kesät olemme viettäneet molempien kotipaikkakunnalla (siis samasta paikasta ollaan lähtöisin, minä siellä vielä asuinkin kesällä), ja silloin nähdään joka päivä. Samoin muilla lomilla. Yleensä joka päivä laitetaan ainakin "hyvänyönviestit", jos ei nähdä, mutta aika usein myös soitellaan.

Nyt on tosin poikkeustilanne, mies on vaihto-oppilaana ollut syksyn (tulee kyllä pian kotiin, jee :) ). Ollaan nähty vain kerran syksyn aikana, kun kävin miestä moikkaamassa. Joka päivä pidetään yhteyttä jollain tapaa (soitto, tekstarit, messenger, sähköposti).

Carrie

Näkemään ehditään toisiamme vain viikonloppuisin välimatkan takia. Silloin kyllä ollaan aika tiiviisti yhdessä, paitsi silloin kun haluan nähdä myös ystäviä ja perhettä. Toki joka viikonloppu tulee muidenkin kanssa aikaa vietettyä, mutta eniten oman kullan kanssa.

Viikolla, kun ei nähdä, ollaan kuitenkin joka päivä puhelimella(tai koneella) yhteydessä, vähintään kerran päivässä kuulee toisen äänen. Se antaakin kummasti voimia jaksaa seuraavaan viikonloppuun :) on mulla kyllä täällä melko paljon hyviäkin ystäviä nyt jo, mutta silti se ikävä ehtii aina tulla.. :/

kameletontti

no,viikolla näemme n.3-4h,siis yhteensä. Viikonloppuisin yleensä pyrimme olemaan lauantain yhdessä,sunnuntaina on yleensä molemmilla kiire ja paljon tekemistä. Huvittavaa tässä on, että asumme kuitenkin yhdessä ja miestä näkee vain pitkillä suorilla :lol: . Kun on ravintola - alalla niin duuni tulee olemaan aika paljon viikonloppu/vuorotyötä (siis kun saan töitä) no,ei ehdi ainakaan kyllästymään :wink:

sopuli

Me ollaan oikeastaan alusta asti melkeinpä asuttu yhdessä, muutaman yön nukuin omassa kotonani. Riippuu paljon molempien työvuoroista ja mun koulusta ja harrastuksista, mutta ihan alkuajoista lähtien oikeastaan ollaan oltu yhdessä tosi paljon :oops:

Joskus, kun ollaan eri vuoroissa, nähdään vaan toisemme nukkuessamme tai aamulla tai illalla ohimennen. Eli silleen aika vaikea sanoa, et kuinka paljon nähdään... Mut yleensä vietetään illat yhdessä, ellei sit mies ole iltavuorossa, mut sittenkin puolilta öin vaihdetaan kuulumiset, kun mies kotiutuu. Melkeinpä siis kaikki vapaa-aika, mikä ei mene töissä, koulussa, harrastuksissa tai kavereitten kanssa.

Jokapäivä lähetellään myös viestejä, kun toinen on vaikkapa töissä tai koulussa ja soitellaan myös. Mikäli toinen on yövuorossa tai baarissa, ei nukkumaan mennä ilman hyvän yön toivotuksia :)

sweet_female

joka ikinen päivä nähdään, kun asutaan yhdessä.

muutettiin yhteen 3kk:tta sitten. Sitä ennen nähtiin vaan vk.loppuisin, mut viikolla aina vähintään kerran päivässä soiteltiin ja samalla tekstailtiinkin :)

nyt ollaan aina yhdessä, kun mä pääsen koulusta ja hän töistä.

[color=blue]haluaisin aloittaa uuden harrastuksen. tietääkö täältä kukaan mitään teatteripiiritä helsingistä, johon voisi mennä mukaan?[/color]

SooZ

joka päivä nähdään kun yhdessäkin asutaan.
Tosin kulta tekee 4-vuorotyötä ja itse opiskelen että on sitten niitä viikkoja että näkee vähän harvemmin ja tietty sitten harrastuksia on molemmilla.

Miffy

Meillä oli ekat kaks vuotta etäsuhde (tku-hki) ja nähtiin lähinnä vloppuisin ja usein pari pvää siihen päälle. Ja kaikki se aika oltiin melkosen tiiviisti yhdessä. Jälkeenpäin ajateltuna ei fiksua, jäi vähän kaverit unohlaan silloin :( Mutta sitten muutin samalle paikkakunalle sen kanssa ja nyt jo asutaankin yhdessä. Nykyisellään näkeminen rajoittuu usein siihen, et ollaan kotona samaan aikaan ilta (noin kasista-ysistä eteenpäin), eli kun kumpikin tulee koulusta/töistä/harrastuksista. Vloppuisin ja toki joskus muulloinkin tehdään yhdessä, eli harrastetaan, ollaan vaan, jkäydään konserteis, klubeil, keikoil jne. Mutta joo, melko vähiin jää välil tuo näkeminen. Onneks asutaan yhes niin nähdään sit ees sängys yöllä :D

Maikki85

No me nähään ylensä jokatoinen päivä ja viikonlopun yötä ylensä kultani luona.Jokapäivä kuitenki soitellaan et jokapä'iä aina kullasta jotain kuuluu

s-annu

Joka päivä, kun koulu on molemmilta loppunut niin yhdessä kyllä tulee oltua koko ajan, ja vkl vietetään yhdessä, ainoastaan jos toinen haluaa viettää omaa aikaa tai on jotakin muuta menoa niin silloin ei nähdä mutta sitä tapahtuu harvoin, yhdessä on oltu kohta 7kk, mutta silti sitä vaan haluaa ja haluaa olla sen toisen kanssa.

zizi

Riippuu kyllä tosi paljon molempien koulu-, työ- ja harrastustilanteesta. Yleensä kuitenkin melko paljon yhessä ollaan, mutta en mä muista ikinä jättäneeni mitään harrastusta tai kavereiden miittaamista tai muuta väliin sen takia, että voin olla miehen kans sen jälkeen kun yhteen ollaan muutettu. Tähän en nyt tietenkään lue niitä kertoa, jos ollaan varta vasten jotain sovittu etukäteen, mutta harvemmin niin tehään.
Ennen yhteen muuttamista nähtiin viikonloppusin, kun eri paikkakunnilla asuttiin ja oltiin koulussa. Kesäsin sit melkeinpä päivittäin. Yhteydessä ollaan oltu koko 5v joka päivä, poikkeuksena ihan muutama sellanen kerta, kun toinen on ollu ulkomailla ja jostain syystä ei oo saanu yhteyttä ja/tai yhteydenpidosta on tullu liian kallista.

ounou

Meillä mies rupes tässä yhtenä iltana valittaan, et meillä ei oo tarpeeks yhteistä aikaa! :o Oon aina luullu, että vaan naiset rupee sellasta höpiseen. :lol:

Yks aika pahasti aikaa vievä harrastus on hevoset. Sinne tallille kun on mentävä yleensä joka päivä ja kun vielä käy töissä niin.. Omille kavereillekkin pitäs repiä jostain aikaa, ettei ne ihan unoha.

Onko muilla miehet ruvennu napiseen yhteisestä ajasta :?:

tessa

Ei asuta yhdessä. Nukutaan yhdessä 3-4 yötä viikossa ja ollaan koko viikonloppu liimautuneina toisiimme. Viikolla nähdään yhtenä tai kahtena iltana. Ihan suhteellisen tyytyväinen olen, suhde on kuitenkin vielä niin alkuvaiheissa, että tekisi mieli olla koko aika toisen kanssa.

Rixuliini

Yhdessä asutaan, ja suurin osa päivästä ollaan yhdessä. Tietenkin molemmilla on harrastukset ja työt, mutta muu aika vietetään yhdessä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat