Olen edelleenkin rakastunut yläaste aikaiseen poikaan - Parisuhteet

Liinu

Olen kohta 26v ja poikaystäväni 25 v oon tuntenut poikaystäväni jo 1v 7 kk vuotta josta kihloissa sekä sen kanssa asunut 1 v 5kk .Tuntuu välillä että tekisi pettää poikaystävääni, mutta en ole niin tehnyt ainakaan vielä.Tuntuu välillä että rakastanko enää sittenkään sitä.Olen kihloissa, mutta tuntuu etten halua naimisiin tai saati lapsia vaikka poikaystäväni haluaa.Siihen syy on että en saa mielestäni erästä yläasteelta olevaa ihastusta.Tuntuu että se ihastus ei ole yksipuolista vaan silläkin on tunteita mua kohtaan jo varmaan pitkänkin aikaakin hyvin pitkään tuijottaa milloin sattuu ohi ajamaan.Joskus yläasteella sanoi rakastavansa minua.Viimeksi se ei ollut ihastunut siitä olin mennyt kihloihin kun se näki mun sormessa sormuksen vähän aikaa sitten.En ole ikinä yläasteen ihastusta baarissa edes nähnyt, jotta olisin voinut ottaa selvää sen tunteista vaikka se asuu samassa kaupungissa kun minä. Tietääkseni hänellä ei ole tällä hetkellä ketään.Mitä mun pitäisi tehdä jotta mun ei tarvitsisi ajatella enää tätä asiaa?

Kommentit (10)

SooZ

Dubyamoan kanssa samaa mieltä.

Mutta sitten taas voi olla että siinä omassa suhteessa alkaa arki tulla niin paljon mukaan että senkin takia tuntuu ettei homma toimi. Eli ihan ekaksi neuvoisin koittamaan sitä että piristät suhdettanne jotenkin. Yllätys matka tai jotain muuta kivaa. Jos silti tuntuu ettei homma oikein nappaa niin miksi suotta olla miehen kanssa jonka kanssa ei halua olla loppu ikäänsä?

Nakkis

Mä en ole koskaan ymmärtänyt, että miten vanha suola alkaa janottamaan missään vaiheessa elämää.
Liekkö sitten muistissa pysyy ne ikävät asiat? (kun yleisesti väitetään, että aika kultaa muistot, niin mun muistoja aika ei kultaa kyllä ollenkaan)

Meni OT:ksi.

Skye

Mulla on vähän samanlainen juttu myös meneillään. Olen kyllä seurustellut vasta pari kuukautta, mutta ihastunut aivan eri ihmiseen. Ja tämä kyseinen ihminen on mies, johon olen ollut ihastunut koko ala- ja yläasteen ajan. En ole koskaan tämän henkilön kanssa seurustellut, mutta olen aivan varma, että hänelläkin on ollut tunteita minuun. Pari kertaa meillä on meinannut olla jotain, mutta molemmat olimme liian ujoja. Ja sitten aika loppuikin kesken. Silti vielä kun näen hänet(samassa ammattikoulussa ollaan) vanhat tunteet heräävät.

Mutta tosiaan minäkin mietin pitäisikö jättää tämä mies kenen kanssa nyt seurustelen. Toisaalta olen kuitenkin ajatellut, että ehkä tuo "ikuinen" ihastukseni onkin se niin kutsuttu "ensirakkaus". Ja olen jostain lukenut ensirakkauden tunteen säilyvän jopa koko elämän.

Toisaalta voi olla, että etsin vain pakokeinoa nykyisestä suhteestani ja takerrun vanhoihin asioihin. Ehkä parisuhteessani onkin jotain muita ongelmia ja etsin tätä kautta siihen ratkaisua.
Voisiko Liinu sinulla olla niin, että ihastumalla toiseen ihmiseen peitätkin suhteen muita ongelmia, vaikka sellaisia, joita et ole huomannut?
Eli olisiko ihastumisesi taustalla jotain muutakin..

Shandy

Ah, niin tuttuja tunteita.

Nykyinen suhde menee miten menee, ja enköhän sitten haikale exän perään..

En osaa kyllä yhtään neuvoa mitä pitäis tehdä, kun en itekään tiedä. Toisaalta on tyhmää heittää periaatteessa hyvä suhde hukkaan jonkun ihastuksen takia, mutta toisaalta mitä hemmettiä sitä roikkuu sellasessa suhteessa, joka on periaatteessa hyvä mut toisaalta ei kuitenkaan..

papuna

myönnettäköön ettei se mun kaikilla kavereillakaan ole unohtunut.eikä kokonaan mullakaan :oops:

mutten mä uniani sen takia menetä.enkä TODELLAKAAN haaveile noin paljoa,enkä missään nimessä tosissani suunnittele jutteleen edes menoa...

ja rakkaani on mulle kaikki kaikessa.en sekuntiakaan mieti heidän kahden välillä!

mutta ,silti, jos tämä yläaste aikainen ihastus tulee kadulla vastaan niin Huh! kuinka kummasti posket punastuu...
eikä siinä muuta.
kai se on siksi että ihastukseni on aikas hyvän näköinen ja muiden herkku miesten kohdalla joskus hiukan änkytys alkaa.
myönnän sen ,ja juttelu tuokion jälkeen myönsi miekkosenikin :wink:
ja kumpikaan ei siis sen enempää enää kanna huolta huokauksistaan.ihmisiä tässä vaan ollaan,joten joskus noin voi käydä.

mutta sun tapauksessa miettisin kyllä eroa,ja sen ihastuksen kanssa juttelua.ei ole oikein ketään kohtaan ettet ole rehellinen kihlatullesi.tai itsellesi jatkaessasi suhdettasi nyt.

mieti hetki,jos joku teksi sulle samaa.
eipä tässä kai ihmeempää ole enää tehtävissä...

arkadia

Jätä miehesi ja yritä uutta. Jos koet tuollasia tunteita, niin se lienee viisain ratkaisu. Jos et myöskään halua yhteistä tulevaisuutta nykyisesi kanssa ettekä halua samoja asioita, loukkaat vain hänen tunteitaan ja petät itseäsi mikäli jäät suhteeseen.
Syteen tai saveen, tee mitä haluat. Meni miten meni! Tsemppiä vaan! :)

vanja

Kaippa sillä kihloihin menemisellä voi ajatella, että niin unohtaisi sen exän kun toinen suhde syvenee "kunnolla" (tosin mielestäni kihloihin meneminen ei tarkoita suhteen syventämistä vaan on jo vähän isompi asia..).

Kyllähän mäkin haikailen vielä ala-asteaikaisen pojan perään, mutta koska en ole häntäkään enää yläasteen jälkeen nähnyt tai mitään kuuteen vuoteen kuullut niin unohtuu. Olishan se silti hauska nähdä onko tuo poika yhtä ihana vielä kuin 5-vuotiaana ensimmäisen kerran tavattuna :D

papuna

mutt jospa joku (esim. ketjun aloittaja) onkin oikeesti pahasti edelleen "kusessa" ex-ihastukseen!?
niin pahasti että harkitsee kihlauksen purkua?
ei siinä kai enää matkat auta... jos toinen on kummitellut mielessä jo vuosia...

itsellä ei siis ole tuo tilanne,mutta mietinpä vaan kuinka kamalaa sen täytyy olla...
kaverini jätti exänsä yläasteihastuksen vuoksi,ja he ovat nyt kihloissa.mutta enpä jaksa nähdä kuinka monelle voi käydä noin hyvin.

kannattaa kuitenkin punnita tosi tarkkaan kaikki singaalit,koska suurin osa ihastuksen "mielenkiinnon" merkeistä on helposti itse kuviteltua... :roll:

SooZ
papuna
mutt jospa joku (esim. ketjun aloittaja) onkin oikeesti pahasti edelleen "kusessa" ex-ihastukseen!?
niin pahasti että harkitsee kihlauksen purkua?
ei siinä kai enää matkat auta... jos toinen on kummitellut mielessä jo vuosia...

No mullahan olikin tuo lisäys tuolla lopussa että jos toisen kanssa ei nappaa olla niin erota voi aina :roll:
Tosin jos ei kerta ole päässyt exästä yli niin miksi aloittaa jotain säälisuhdetta?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat