Pituuserot..? - Parisuhteet

agentti
Laura20
[color=orange]Yhden havainnon tosin olen tehnyt: Mitä pidempi mies, sitä isompi.. juttu.[/color] :wink:

Ei pidä kyllä paikkaansa (kokemusta on)! :D

Että kyllä tuo pituusjuttu on aika roskaa... :wink:

Sivut

Kommentit (271)

Lime*

Meillä kullan kanssa on pituuseroa n. 7cm. Se on ihan hyvä ero :) Siinä kainalossa on turvallinen olla ja voi käyttää korkokenkiä :wink: vaikka en käyttäkään mitään ylisuuria korkoa :)

jannu*n*

meillä on n. 24 cm. Alussa haitto ku ei ollu tottunut tuommosiin eroihin. Ei se enää ole haitannu. Ollaan muutenkin eri kokoisia. Minä pieni ja hento, mieheni pitkä ja vahva. On siitä hyötyäkin ku suukkoa kurottelee antamaan niin pohjelihakset vahvistuu :wink:
Eikä tuosta pituus erosta muutenkaan ole ku hyötyä, kaikin puolin :)

Laura20

[color=orange]15 cm, melkein tasan. Exän kanssa oli sitten enemmän, n. 23 cm.

Vaikka nykyinen onkin exääni n. 8 cm lyhyempi, ero on huomattava. Tuntuu niin oudolta, kun enää ei tarvitse nousta varpailleen ja kurkotella antamaan esimerkiksi suukkoa. Olihan se tietysti omalla tavallaan romanttista, mutta ei tuo pituus ole koskaan merkinnyt mitään. En nyt tietystikään lyhyempää miestä mielelläni haluaisi, vaikka tuskin kovin moni mies on minua lyhyempi (olen 163 cm).

Yhden havainnon tosin olen tehnyt: Mitä pidempi mies, sitä isompi.. juttu.[/color] :wink:

nellas_telemnar

tämä nykyinen "ehdokas" on 189cm pitkä ja ite oon 168cm... oma kommenttini herralle oli "kauhee miten pitkä sä oot.." ja hän mulle:"ja sä pätkä.." :lol:

Norppa84

Meillä on pituuseroa noin 5 centtiä mut mies on se lyhyempi. Mut ei kyl häiritse mitenkään, onhan se ero huomattavissa sillon paremmin ku itellä korkkarit jalassa :)

nellas_telemnar

mut jos miekkonen on vain 4-5 senttiä lyhkäsempi, niin haittaakohan se sit.. korkkareit ei vain voi kauheasti kyl käyttää *naur*

Mannukka

Hm kaiklla tuntuu olevan tuota pituuseroa semmonen 25-30cm... minä ja mieheni olemme tismalleen samanpituisia ja se sitten vaikuttaa esim. juhlapukeutumisessa.en voi käyttää korkkareita koskaan. ja esim, tulevat vanhojen tanssit niin tulen todennäköisesti tanssimaan ballerinat jalassa... pidän korkkareista mutte en voi käyttää niitä poikkiksen seurassa...
olkaa onnellsia joilla löytyy pituuseroa kullan kanssa.

Balleriina jalka::..

porkkana

Ite oon melko pitkä noin 175cm ja tykkäisin et jätkä ois pitempi. Tulee niin amazoni olo muuten, mutta nykynen on jonku 3cm lyhyempi. Ei paljoo mut toisaalta......

sopuli
agentti
Laura20
[color=orange]Yhden havainnon tosin olen tehnyt: Mitä pidempi mies, sitä isompi.. juttu.[/color] :wink:

Ei pidä kyllä paikkaansa! :D

Juu, Agentin kans samaa mieltä, eli ei pidä paikkaansa.

Trinity
agentti
Tulipahan tässä mieleen, että kuka oikeasti välittää miehen pituudesta, jos tämä on kaikin puolin aivan ihana? Ja mitäs sitten jos rakastuu mieheen, joka on itseään lyhyempi? Eikö silloin voisi tämän kanssa seurustella?

Usea ihana mies johon olen törmännyt on ollut kanssani saman pituinen, eli mieheksi aika lyhyt. Sillä siis ei ole mitän merkitystä onko mies pitempi vai ei. (Tosin jos pituuseroa olisin niin päin paljon että mies olisi itseäni 10cm lyhyempi niin harkitsisin ehkä uudelleen.)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat