mustasukkainen turhasta?? - Parisuhteet

Sound

Poikaystäväni oli laivalla ja kun hän palasi sieltä hän tietysti kertoi innoissaan kaikki hauskat tapahtumat. Hän aloitti selittämällä kuinka hän oli discossa tanssinut täysillä ja heittänyt väliin aika omaperäisiä liikkeitä.

Hän kertoi juoneensa aika kiitettävästi ja sitten hän oli alkanut huutelemaan miespuolisille discovieraille että "show me your moves" ja tanssinut heidän kanssaan siellä. tämä vielä nauratti minua :D

mutta sitten poikaystäväni sanoi että hän oli myös sanonut kaikille tytöille jotka osasivat tanssia että "show me your moves" Tämä lause otti niin korvaan, että tulin hirveän mustasukkaiseksi. Minusta se kuulostaa flirttailulta ja vielä erittäin tökeröltä sellaiselta! Hän kyllä huuteli sitä kaikille sukupuolesta riippumatta, että ei varmaan tarkoittanut sillä enempää, mutta silti olen hirveän mustasukkainen. Missään kosketusyhteydessä hän ei ollut tyttöjen kanssa siellä tanssilattialla, mutta silti olen mustasukkainen :?

teenkö nyt kärpäsestä härkäsen? haluaisin vain kuulla mielipiteitä, että onko tämä nyt ihan turha asia vai kannattaako minun sanoa poikaystävälleni jotain? vai antaa vain asian olla?

Sivut

Kommentit (16)

Shandy

No mun mielestä aika turha asia. Jos sun poikakaveri olis lääpiskellyt niitä muita tyttöjä siellä tanssilattialla niin sitten olis aihetta mustasukkaisuuteen, mutta jos tuo on yleisesti kaikille tanssilattialla olleille huudahdellut ja kaikkien kanssa porukalla tanssinut niin mitä siitä turhaan mustasukkailemaan.

miu

a) jätkä oli kännissä b) huuteli samaa kaikille c) jäi pelkäksi huuteluksi. you do the math.

[size=9](eli ei, mielestäni tuosta ei tarvitse olla mustis)[/size]

*Sandy*

Munkin mielestä poikaystäväsi oli vaan kännissä, eikä välttämättä tajunnut edes huutelevansa naisillekkin.
Ja kun hän vielä kertoi siitä sinulle ilman että kysyit mitään, niin mielestäni se osoittaa sen, ettei hän edes mieti että se olisi jotenki ihmeellistä, hänelle se ei varmaankaan edes merkinnyt mitään.

Gloria_

No kerta se siulle uskalsi kertoa tapahtuneesta, niin kyllä ylireagoit. Hän oli kaiken lisäksi kännissä. Turhaan huolehdit ja pahotat mieltäs :)

Miltzu

Mä olen kyllä sitä mieltä, että sä olet aivan turhasta mustis. Tyypillistä kännikalan toilailua, jota ei pidä ottaa vakavasti. Sitten asia olisi tietysti toinen, mikäli jotain "kosketusyhteyttä" olisi tapahtunut. :?

Carla

Luinko tämän saman demi.fi:stä? :wink:

Mutta asiaan, ehkä olet turhaan, ehkä et. Itse olisin mustasukkainen... Toisaalta hän kertoi asiasta itse eikä pitänyt itse asiaa ihmeellisenä.

Sound
Carla
Luinko tämän saman demi.fi:stä? :wink:

kyllä varmasti luit :P sieltä ei kyllä paljon apua herunut :D

mutta kiitos kaikille. turhaan minä sitten alan poikaystävääni kiusaamaan tällä turhalla asialla. :wink:

Clain

Pisti kyllä kylmätväreet liikkeelle kun luin tuon laivan disco juttusi.
Mies lähössä ens sunnuntaina laivalle, ja olen tässä jo senkin asian kanssa kamppaillut (tosin yksinäni), että saisin sulateltua etten pääse mukaan.
Ollaan luotu suhteestamme aika mustasukkainen, molemmin puolin.
Ja tiedän etten tule nukkumaan sinä sunnuntai yönä kun tiedän mieheni siellä joraavan discossa kännissä ... tyttöjen kanssa?

En voi sanoa että ylireagoit tai että et ylireagoi, ei sellaiseen mustasukkaisuuden tunteeseen ole lääkettä, se vain tulee jos tulee):
Sen kyllä voi yrittää pitää sisällään (ei siis välttämättä poikaystävälle tarvitse raivota) jos tuntee asian oikeasti olevan täysin turha.

Omassa päässäni käyn usein monia asioita läpi ja "kidutan" itseäni miettimällä. Se on turhaa. Koska eihän se mtn tietenkään hyödytä.

Kannattaa siis sunkin vaan unohtaa koko huutelu, enpä usko että kultasi sillä mtn sen kummempaa tarkoitti, kunhan kännissä oli(:

Mimm@

Miksi kaikki sanoo, että ei hätää koska oli kännissä..

Minun mielestäni on ihan sama onko kännissä vai ei.. Luulisi ihmisen muistavan oman poikkiksen/tyttöystävän vaikka kuinka humalassa olisikin... Vaikka ei tuossa miun mielestänikään mitään kauheeta ole tapahtunut, vaan on laivalla juhlinut.. Mutta mie itte en hyväksy mtn selityksiä humalassa olosta tms... Jos pettää niin se on ihan sama tekeekö se sen humalassa vai selvänä.. Lopputulos on sitten sama: ULOS!!

tiikeli
Mimm@

Minun mielestäni on ihan sama onko kännissä vai ei.. Luulisi ihmisen muistavan oman poikkiksen/tyttöystävän vaikka kuinka humalassa olisikin... Vaikka ei tuossa miun mielestänikään mitään kauheeta ole tapahtunut, vaan on laivalla juhlinut.. Mutta mie itte en hyväksy mtn selityksiä humalassa olosta tms... Jos pettää niin se on ihan sama tekeekö se sen humalassa vai selvänä.. Lopputulos on sitten sama: ULOS!!

Niin, mut on se eri asia bilettää ja koheltaa samalla tavalla kännissä kuin muutkin, kuin että pettäisi.

Shandy
Mimm@

Eihän se tosiaan mikään puolustus pettämiselle ole, että on humalassa, ei tietenkään. Mut eihän tässä ketjussa se mies ole edes tyttökaveriaan pettänyt, on vaan bailannut ja huudellut jotain hassua tytöille.

tin-ke

en usko että poikaystäväsi tarkoitti flirttailla kenenkään kanssa, mutta ymmärrän ihan täysin miltä susta tuntuu. mua on kaks kertaa petetty eikä muutenkaan oo aiemmat suhteet menny tai ainakaan päättyny kovin mallikkaasti. vaikee luottaa keneenkään vaikka tahtois.. en tiiä millä siitä pääsis eroon. onko sulla jotain aiempia juttuja minkä takia epäilet?

Flamingo

Minä vasta turhasta olenkin mustasukkainen: poikaystävän tulevien lasten äidille. Ellen se ole minä. Eikä se ole lapsia vielä saamassa edes! Siinä vasta turhuutta.

shokolate

Mun mielestä tuo on vähän turhaa mustasukkasuutta. Ja kun kerta poikkis siitä sulle ite kertoi, ei se ollut mitään vakavaa! Mutta minä paraskin puhuja ku oon ihan hirveän mustasukkanen ihminen! Saan mustasukasuuskohtauksia ihan turhista asioista. Ja tiedän, että jos toi olis tapahtunu mulle itelleni että poikkikseni olisi huudellut tollasia olisin saanu hepulin, mutta nyt ku se tapahtu jollekkin muulle niin osaan ajatella järkevästi :D

Murehtija
miu
a) jätkä oli kännissä b) huuteli samaa kaikille c) jäi pelkäksi huuteluksi. you do the math.

[size=9](eli ei, mielestäni tuosta ei tarvitse olla mustis)[/size]

Näinkin...Mulle tuli mieleen huuteleminen tyyliin "Show me the moves! Show me the moves! Jihuu...V*ttu mä oon kännissäää!" Että joo...Aiwan sama mun mielestä, älä stressaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat