Romanttisin asia mitä mies on tehnyt - Parisuhteet

Nakkis

Kun olin eilen vienyt jätkän hoitoon ja palasin kotiin asti, niin Sasu avasi oven, otti multa takin pois ja pyysi käymään pöytään.
Ruokapöydälle oli katettu 2 pientä tuoksukynttilää, viinilasit, servietit ja ihana ruoka tuoksui.
Sain maistella Sveitsinleikettä kermaperunoiden ja kasvisgratiinin kera
Oli ihan mielettömän hyvää!

Sitten mentiin leffaan katsomaan Ice Age 2. Oli aivan mielettömän hauska, nauroin vedet silmissä ja olin pudota penkiltäni.
Molemmille tuli hirveä sokerihumala ja kiemurreltiin kotiin.

Sitten mentiin pitkälle iltalenkille koirien kanssa. Tunti paahdettiin menemään ristiirastiin. Matkalla kimppuumme yritti hyökätä 2 jotain hitsin Fifiä :roll:
Aikani kirottuani vastuutonta omistajaa miehelleni, matka jatkui yhtä reippaasti kuin se oli alkanutkin.

Oli aivan älyttömän kiva päivä [img]http://www.cosgan.de/images/smilie/liebe/s035.gif[/img]

Sivut

Kommentit (131)

NightQueen

Mikä on romanttisin ele/yllätys/asia, jonka mies on sinulle tehnyt? Näistä yllätyksistä olikin jo oma aiheensa, mutta jos nyt otetaan muitakin kuin ylläreitä.

Oma mieheni hemmotteli minua viime viikolla oikein kunnolla :) Vei ihanaan ravintolaan syömään ja osti ruusuja :) Harvemmin hän mitään romanttista tekee, mutta nuo nyt ainakin.

cOOl

Muistan edelleen sen illan kun mies sanoi ensimmäisen kerran rakastavansa.

Oltiin hänen vanhempiensa mökillä, ja yhtäkkiä mies lähti autolla käymään. No terassilla sitten odottelin häntä.. Mies tuli autolta, antoi ruusun ja sanoi kuinka on minuun rakastunut. Se oli hirveän suloista.. :)

On niitä varmaan muitakin mutta tuo tulee aina ensimmäisenä mieleen.

angie

No, ensimmäisenä tulee mieleen viimeisin tapaus. Kulta oli aamulla ennen heräämistäni tuonut yöpöydälle ison valkoisen ruusun, ja mukana oli myös tarjotin jossa oli juotavaa ja leipiä. :> Oli ihana yllätys. Se on myös romanttista kun hän kokkailee minulle aika usein pihvejä yms. :) Ja välillä kokkaillaan yhdessä, se on kivaa kanssa. :) Rakastan pieniä romanttisia tekoja, en tarvitse timantteja. Vaikka onhan kaulaketju ja 2 sormusta (+ kihlasormus) olleet aika mieleisiä . ;) Onhan niitä ollut kaikenlaisia tässä seurustelun aikana, mutta ei tule mieleen . :)

NightQueen

Minä muistan myös kun ensimmäisen kerran mieheni sanoi rakastavansa minua. En edes vaivautunut vastaamaan, itkin vaan hiljaa onnesta :)

cOOl
NightQueen
Minä muistan myös kun ensimmäisen kerran mieheni sanoi rakastavansa minua. En edes vaivautunut vastaamaan, itkin vaan hiljaa onnesta :)

Minäkään en vielä ollut valmis sanomaan takaisin että rakastan, joten tyhmyyksissäni möläytin jotain tyyliin "kiitos" :oops: Olin ihan hämmästynyt koko tilanteesta.

NightQueen
cOOl
NightQueen

Minäkään en vielä ollut valmis sanomaan takaisin että rakastan, joten tyhmyyksissäni möläytin jotain tyyliin "kiitos" :oops: Olin ihan hämmästynyt koko tilanteesta.

Minä olisin kyllä ollut valmis sanomaan sen muuten, rakastin häntä kyllä, mutta en vain saanut sanottua mitään kun oli niin hyvä olla.

Tuo "kiitos" on kyllä aika paha moka :lol:

cOOl
NightQueen
Tuo "kiitos" on kyllä aika paha moka :lol:

No todellakin :oops: Onneksi mies ymmärsi että olin lievästi sanottuna hämmentynyt, joten ei kiinnittänyt sitten siihen sen enempää huomiota.

Maikki85

Hellyyttävin tietty oli kun kultani kanssa riideltiin ja sit hän keräs itse maasta hienon kimpun kukkia ja sen kera pyysi anteeksi. Se oli todella suloista :D

Torspo

Empä nyt tiedä romanttisinta mutta yksi ihana huomioonotto on jäänyt mieleen erityisesti.
Rakastelimme suihkun lattialla kunnes kulta yhtäkkiä pysähtyi katsoi silmiini maailman ihanimmilla silmillään ja kysyi "Onksun kylmä siinä?"...
Tuli vaan kyyneleitä poskia pitkin loppuajan, se oli jotenkin vaan niin ihna huomiointi siinä vaiheessa... :lol: :)

NightQueen
Torspo
Empä nyt tiedä romanttisinta mutta yksi ihana huomioonotto on jäänyt mieleen erityisesti.
Rakastelimme suihkun lattialla kunnes kulta yhtäkkiä pysähtyi katsoi silmiini maailman ihanimmilla silmillään ja kysyi "Onksun kylmä siinä?"...
Tuli vaan kyyneleitä poskia pitkin loppuajan, se oli jotenkin vaan niin ihna huomiointi siinä vaiheessa... :lol: :)

Tuollaiset pienet huomioonotot tosiaan tuppaavat jäämään mieleen jotenkin maailman suloisimpina asioina :)

Mattu

ei nyt erittäin romanttista mutta hellyyttävää kuultavaa oli suhteemme alkuaikana kun poikaystävälleni olin ostamassa karkkeja ja en oiken tiennyt että mitä ostaisin, ja tullessa sitten sanoin että en oikein tiiä mistä karkeista tykkäät ni se vaan sano että susta mä vaan tykkään :D

sai kyl hymyilemään :wink:

Venice Queen

Vaikka mies ei ole minua yllättänytkään, niin näitä romanttisia juttuja on kyllä tapahtunut... Yleensä hän ottaa minut melko hyvin huomioon (ennen tosin vielä enemmän kuin nykyään), on antanut takkinsa jos on ollut kylmä, ostanut baarissa juomia, ottanut kainaloon jos olen nähnyt painajaista, halannut jos olen surullinen, näitä perinteisiä... Mutta parhaana on mielessä kaikki ne suloiset tekstiviestit, joita sain suunnilleen ensimmäisen seurusteluvuoden aikana. Mulla on puhelimen muisti täynnä näitä viestejä, toivon vaan, että saisin vieläkin edes joskus samanlaisia... Lisäksi aivan suhteen alussa muistan, kuinka hän pyysi, etten jättäisi häntä inttiaikana, koska hän ei kestäisi sitä... Tämän lupauksen olen pitänyt.

Maikki85

aivan sama,viestimuisti täynnä mut pakko niit on poistaa ja edelleen 2vuoden seurutelun jälkeenkin tulaa aina aivan ihania ylläri viestejä.

sopuli

Tapeltiin yksi aamu, ja riita oli oikeastaan vielä minun syyni :( Makasin krapulassa sängyssä puoli unessa, ja poikaystävä lähti käymään jossain. Hetken päästä se tuli ruusin kanssa kotiin...

Minusta on ihanaa, kun on ruokaa valmiina kotona, kun tulen väsyneenä tai kun hän on ostanut lempinamujani tms. Näkee, että toinen on ajatellut minua :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat