Millaisia yllätyksiä järjestätte miehellenne? - Parisuhteet

cute

Laittanut kynttilöitä joka puolelle ja itselle seksikkäät alusvaatteet.

Sivut

Kommentit (352)

Lizzie

Nyt kun itse valvon aina myöhään ja muru joutuu heräämään aamu kuudelta, laitan joka aamuksi kahvit murulle valmiiksi. Viime yönä tein vielä herkulliset juusto-kanavoileivät valmiiksi, ja useesti herään hänen seurakseen syömään leipäsen kesken unia. Joskus jätän jonkun söpön lapun puhtaan kahvikupin ääreen. :) Avokilla on tapana tulla aina antamaan pusu minulle sänkyyn ennen kuin lähtee, ja on ihana nukahtaa uudelleen "oot paras, rakastan sua"- höpöttelyyn ja suukotteluun.

PinkPanther

Eilen käskin kullan ottamana paidan pois ja hyppäämään sängylle mahalleen. Otin kaksi tennispalloa ja hieroin niillä hänen selkänsä ihan rennoksi. Suunnittelin tuon yllätyksentapaisen päivällä, ja kulta tykkäsi kamalasti :) Sen jälkeen yhteinen telkkurinkatsomistuokio sohvalle ahtautuen. Kulta rentoutui hieronnasta sen verran, että nukahti lähes heti. Ohjelman loputtua sanoin äidillisesti, että nyt hampipesulle ja nukkumaan. :lol: Ja kerrankin se mies TOTTELI! Ilmeisesti kannattaa yllättää selkähieronnalla useamminkin, niin ei jää yöksi kukkumaan koneelle :P

k87

mä raivasin eilen makkarin ja vein kaikki kynttilätsydeemit mitä kämpästä löytyy sinne. kynttilät tulille ja hierontaöljyä ukkelin selkään ja viekotteleva lyhyt hieronta niin johan oli mies myyty ;)

*Sandy*

Me järkätään aika harvoin mitään ylläreitä toisillemme, mutta tänään mä tein sen! Mä leivoin sille keksejä!! En oo ikinä leiponu yksin mitään, ja kultu oli kyl silminnähden iloinen :)
Seuraavaks leivon kakun :lol:

Yummy

Mä tein joku aika sitten ekaa kertaa pukeutumisyllärin miehelle, eli laitoin päälle mustan minihameen, korsetin ja korkkarit. Sit odottelin sitä täällä valmiina, ja heti ku se astu huoneeseen ja tuli luokse, ni vaatteet läks. ;) (Eli siis mä riisuin sen, ja se sai ihailla mua pidempään ne vaatteet päällä..) Se oli sellanen nimpparilahja, vaikken sitä niin aluks ajatellu. :D

Edit: Ups, jotain mokasin... En osaa (eikä kai voi?) poistaa viestiä, mut jos joku poistaa, ni edellinen viesti, ku muokkasin tätä... :)

marika_

Vein perjantaina miehelle "miks-oot-niin-ihana" -kahvia ja sit ostin meille semmoset sydämenmuotoset munkit (arnoldsista), ilahtu kyllä, vaik vähän sitä kauhisteliki kuin on tuhlausta ostaa tommosta kahvia (koska se siis on iha normi-kahvia, maksaa vaan enempi ku joku juhla mokka).

Nii ja ku oltii eile/tänää Tallinnassa, niin mies osti mulle semmosen pienen taulujutun ku sanoin et on nätti. Sitte mies katteli jotain sytkäriä, semmosta vähä hienompaa ja oli et hän taitaa ostaa tän itellee, ni mä sit kielsin sitä ja sanoin et eiku mä ostan sen sulle ;)

Tommosia pieniä juttuja, mut kivoja silti.

miu

[size=18][color=red]*sandy*[/color][/size], liike jota eniten oon käyttänyt on tullintorilta löytyvä Kuvatikkaus ja paitapaino, tässä niiden http://www.kuvatikkaus.fi/ sivut, joista löytyy kaikki tuotteet ja hinnastot. se muki on kyllä oikein kiva lahja/yllätys, mutta näköjään siellä voi teettää esim. palapelinkin kuvasta! :D

flame86

ostan kuukausittain pieniä ja erikoisia namipaketeita, sellasia mitä ei löydä usein kaupoista. Sit piilotan niitä mieheni huoneeseen, esim vaatekaappiin, tyynyn alle, koulureppuun (käy amk:ta), tai muualle. En kerro koskaan mitään yllätyksistä, vaan odotan että rakas löytää ja silloin hän yleensä huokaa tyytyväisenä ja puhuu kaikkea söpöä ja kaunista..

kun rakas kävi armeijaa, kirjoitin hänelle joka päivä kirjeen.. muut olivat kyllä hieman kateellisia hänen suuresta postimäärästään, mutta hän oli pidetty siinä porukassa joten tyytyivät vain kyselemään uteliaina.. :D On nykyäänkin vielä tapana kirjoittaa kullalle kirjeitä ja sellaisia..

Sit ostelen kanssa vaatteita ja muistan kaikki pienimmätkin juhlapäivät joina voi antaa lahjoja tms. Esin pääsiäisenä teen rakkaalle ison pääsiäiskorin, joka on täynnä erilaisia pääsiäismunia.. tätä ideaa vanhempani ihmettelevät, mutta se vaan tuntuu niin ihanalta kun rakas ihmettelee isoa herkkukoriaan.. :lol:

Sitten on aina niitä uusia alusvaatteita, ravintolassa käyntejä, kokovartalohierontaa.. kaikenlaista..

Niin ja tottakai päivittäin yllätän kultaani kauniilla sanoilla, silittelyllä ja sellaisella hellimisellä. Läheisyyshän on paras tapa osoittaa toiselle että välittää ja rakastaa.. :wink:

*Sandy*
miu
^taisi olla multa lainattu. eli siis tampereella ainakin sellaisissa putiikeissa, joissa voi painattaa paitoja, voi teettää myös esim. mukeja, hiirimattoja, tyynyliinoja yms. haluamallaan tekstillä ja/tai kuvalla.

Hmm! Oliko siellä jotain muuta mitä vois painattaa noiden mainitsemiesi lisäksi? Toi meinaan saattais olla kiva idea! Kultu ei vaan käytä hiirimattoo, ja tyynyliina ei oikeen innosta.. Toi muki vois kyllä olla ihan kiva :) Mitäs hintaluokkaa noi on? Ja mikähän sen paikan nimi on, muistatko yhtään?

miu

^taisi olla multa lainattu. eli siis tampereella ainakin sellaisissa putiikeissa, joissa voi painattaa paitoja, voi teettää myös esim. mukeja, hiirimattoja, tyynyliinoja yms. haluamallaan tekstillä ja/tai kuvalla.

Amorous

Ostan joka kerta ku sinne menen jonkuu söpön kortin. (: Sitte kirjotan sinne kaikkea kivaa ja piilotan sen ennen kuin lähden. Voi sitten toinen ikävissään lukea niitä.

k87

mä ostin meille yhteiseks kama sutran, mutta se olikin semmonen ei_asento_kirja. oli hiukka pettymys. kirjakaupassa ko. kirja oli muovitettu eikä takakannessakaan ollut mitään tekstiä. ostin siis sian säkissä :roll:

agarina

Mä järjestin miehelle viikonloppuna kaksi pukeutumisyllätystä - kerran kuukaudessa kun nähdään, jaksaa pistää parastaan. Ensimmäisenä iltana tälläydyin ja hurmasin miehen sotakaveritkin. Toisena iltana pukeuduin seksikkäästi ja viettelin ja vonkasin miehen. Se oli kivaa, alan tehdä sitä todella paljon sitten kun asutaan yhdessä.

PinkPanther

Kun tässä on ollut tuosta miehen yllätysten järjestämisestä, niin kertokaapas nyt vastapainoksi, millaisia yllätyksiä järjestätte miehellenne. MInusta olisi kiva vaihteeksi piristää kultaani jotenkin, mutta lempikarkkien ostaminen alkaa olla mielestäni jo hieman kulunut idea, koska sitä olen silloin tällöin harrastanut :) Millaisia ideoita teillä muilla on ollut?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat