Rakkaus/rakastelubiisit? - Parisuhteet

seinäruusu

Meillä tilanne on vielä se että asumme molemmat vanhempien luona ja ne ovat melkein aina kotona, musiikki häiritsee vähemmän kuin jalkojen töminä ja puhe... Ja kivempi myös ettei muut talossa olijat joudu kuuntelemaan meitä. :lol:
Tähän tarkoitukseen on tehty oikein oma soittolista ettei tule tunnelmaa pilaavia yllätyksiä, mutta jos ollaan kahdestaan talossa niin ei tarvita musiikkiakaan. Ja mukavampaahan se niin on...

Sivut

Kommentit (60)

Tapsu

Ite voisin ehkä kuunnella japanilaisen Every Little Thing (E.L.T) bändin hitaampia biisejä, tai jotain muuta hidasta japanilaista.. sopii hyvin pusutteluun ja muuta, kun voi kuvitella että kaikki biisit on rakkaudesta (vaikka niin ne kaikki kyl melkein on mitä kuuntelen).
Tai voi kuunnella kyl vähän nopeempiakin biisejä :)

ELT on just hyvä bändi, samoin Kotoko nimisellä on hyviä nopeita ja hitaampia biisejä. Ayumi Hamasakilla myös hyviä, ja yks kaveri varmaan sanois Utada Hikaru.

Ja sit vois tietty kuunnella jotain suomalaisia/ muita ulkomaalaisia myös.. mut ei tuu sellasia niin helposti mieleen mitä taustamusana kuuntelisin mielelläni :D

Kurkkupastilli

Eipä meilläkään ole ikinä mitään taustalla soimassa.

Kerran tosin baariin lähtöä tehdessä kuunneltiin jotain Madonnan kokoelmalevyä (juu..) jolla tietenkin oli myös biisi Justify my love (tms) Jostain syystä molempia alkoi tämän biisin aikana haluttaa aivan hullusti ja jäi sitten baareilut väliin. Kieroutunutta.

annuska

musiikki ei ole meilläkään olennaista. muistan kuitenkin varsin hyvin, kun tapailimme ensimmäisiä kertoja (tai ensimmäisen kuukauden). minulla oli tapana kuunnella radiota, yleensä radio suomipoppia, ja sieltä tuli soittolistoja öisin. musiikin merkitys ei sinänsä korostunut, mutta jälkeenpäin, jos kuulen jonkun niinä öinä soineen biisin, tulee aivan mielettömän ihania flashbackejä =))))

muuten kaikki rauhallinen ja instrumentaalinen musiikki sopii, tai riippuu toki seksin tyylistä.

Vanilie

Entwine - Closer (my love)

Aivan ihana mielestäni, ehkä sen takia kun entinen poikaystävä soitti tämän mulle, ja biisin sanat sopi kuvaamaan meidän sen hetkistä suhdetta ja tunteita..
Yhtä aikaa niin ihana ja surullinen biisi.

spark in the dark
Magenta
Rakastelubiisit? Täh, viritteleekö joku tosiaan tunnelmaa sellaisilla? :shock: Ehkä olen vähän juntti, mut muhun ei oikein pure ajatus, että kun ruvetaan rakastelemaan niin "odotas kulta, laitettaisko tällä kertaa tää meidän jyystämislevy soimaan vai laitettaisko näitä henuttelubiisejä?" :D

repeilin ku luin ton. 8) ei meilläkää mitää biisejä valkata ennen ku ruvetaan hommiin... :roll: mut jos taustalla sattuis soimaan joku biisi.. nii varmaa joku papa roachin she loves me not ;D

Miffy

Kaikki Massive Attackin levyt ja biisit.
Samoin koko Rage Against the Machinen tuotanto.
Melkein mikä tahansa jungle.
Pelle Miljoonalta jotkut biisit.
Portishead, Nightmares on wax....

Claudia

Mulla mun mun kullalla on itseasias lähestulkoon aina tapana kuunnella lovesong:s biisejä kun rakastellaan ;) onki sit kertyny niit biisejä 14 levyllistä :oops: Nää on aivan loistavia:

Sadetanssi-Tuu
Sadetanssi-Toisenlainen totuus
Lauri Tähkä & Elonkorjuu-orkesteri - Tyttörukka
Egotrippi-Posteljooni
Wilhelm-4 seinää
Neon2-Sikin sokin sinussa
Chorale & Valveuni-Voimaton

Lenny Cravitz-Believe in me
Darren Hayes-Insatiable
Sonata arctica-Tallulah
Metallica-Nothing else matters

näillä pääsee varmaan alkuun :wink:

illusia

heh, :oops: nolo myöntää mut mun ns. rakastelu biisit on godsmackia tai vastaavaa ryminää... Vaikka en muuten kyllä kuuntele moista musiikkia... Mut niistä saa kunnon fiilarit päälle :twisted:

Magenta

Rakastelubiisit? Täh, viritteleekö joku tosiaan tunnelmaa sellaisilla? :shock: Ehkä olen vähän juntti, mut muhun ei oikein pure ajatus, että kun ruvetaan rakastelemaan niin "odotas kulta, laitettaisko tällä kertaa tää meidän jyystämislevy soimaan vai laitettaisko näitä henuttelubiisejä?" :D

Miffy

No, mä ainakin mainitsin tekijöitä, joita mielelläni kuuntelen, kun nussin. Tosin joku mainitsemistani soi meillä hyvin todennäköisesti muutenkin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat