PETTÄJÄ, VALEHTELIJA, SOSIOPAATTI? - Parisuhteet

Svenna

Näin juuri. :)

Sivut

Kommentit (40)

Svenna

kastraatio enkö minä juuri sanonut että jätetään tämä meidän väittely sikseen, kun ei edes kunnolla liity asiaan. vaan pitää etsiä niitä pieneiäkin vikoja toisten teksteistä. Siirrytäänpä ihan aiheeseen, ja kirjotuksellani ; "miehet on sikoja" tarkoitin todellakin kyseistä miestä, en halua yleistää kaikkia koska ei kaikki ole. Mutta niinkun yleinen snaononta menee naiset on kieroja ja miehet sikoja. Ei näitä niin henk.koht. pidä ottaa..
Ja tottakai kauniit ymym. Naiset saa hyvälle tuulelle, mutta niin myös pyöreät ja kauniit, pirteät, jopa paremmalle.

kastraatio
Svenna
Theea kirjoitit hyvin..miehet on sikoja. Ja jotkut todellakin on vastenmielisiä, inhottavia jotka valitsevat eukkonsa sitä mukaan onko laiha vai lihava.

Kaikkien miesten valintoihin se vaikuttaa. Kaikki miehet on "sikoja". Enkä nyt näe, miksi olisi sikamaista arvostaa sitä, että tyttö pitää huolta itsestään?

Pitkä, kaunis ja hoikka nainen laittaa minut aina hyvälle tuulelle. Pelkkä katselu tuottaa mielihyvää, vaikka en sanoisi naiselle ikinä sanaakaan.

Svenna

Theea kirjoitit hyvin..miehet on sikoja. Ja jotkut todellakin on vastenmielisiä, inhottavia jotka valitsevat eukkonsa sitä mukaan onko laiha vai lihava.

Lainaus:
Kauneus on kyllä vain osittain katsojan silmässä

Eivät kaikki katso samalla tavalla. Kauneus on katsojan silmässä, jotkut tykkää laihoista toiset pyöreistä, toiset pitkistä/lyhyistä..

Mutta jätetään tämä lihava-laiha keskustelu tähän. Ja keskitytään aiheeseen, eli se mies tosiaankin on sairas? että tuo tuntuu jo siltä ettei se ole huvittelua, tai jos on niin onpahan todella sairasta huvittelua. Harmi mitä olet joutunut kokemaan theea.. ja samoin se toinen tyttö.

Theea

Onko sinulla joitain omakohtaisia kokemuksia asiasta kun noin "vihamielinen" olet minua kohtaan? Olisi mukavaa keskustella asiasta kanssasi :lol:

Theea

Vaaleaverikkö, kaikki tuo kuulostaa kammottavalta minun tapaukseeni verrattuna. :shock:

Tuollaisella käyttäytymisellä on syy ja se syy on sairaus. Omalla kohdallani en vain osaa päättää, onko se lohduttavaa vai vain tuskallista, että on joutunut "mielisairaan" ihmisen uhriksi. Jos ei ole kokenut sitä, että joku ihminen on taktikoivasti valehdellut, manipuloinut ja pettänyt, ei voi tietää miltä se tuntuu. Todella ikävää, että jouduit kestämään tuollaista miestä noinkin kauan. :(

Onneksi olet selvinnyt tapahtuneesta :) Minäkin olen aika hyvin päässyt yli, sillä suhteemme ei kestänyt kauaa, joten en onneksi ehtinyt ihastua häneen kovin paljoa. Outoa mutta totta, tämä mies sai minut melkein uskomaan ettei hän ole tehnyt mitään väärää. Mutta ystävien kanssa kun asiasta juttelin, ymmärsin että hänen tekonsa olivat täysin moraalittomia.
Minun on ollut hieman vaikeaa luottaa miehiin tuon jälkeen, mutta eiköhän kaikki lutviudu :lol:

vaaleaverikkö

Hei!
Laitan postia siitä huolimatta etten yleensä koskaan laita minnekään yleisille sivuille ns. sähköpostia.
Kuitenkin luettuani jo pääotsikon, sekä kirjoituksesi Theea olen iloinen, että pääsit ajoissa selville tuon kundin ajatuksista ja touhuista.
Tunnen monia, joille totuus on selvinnyt paljon myöhemmin, kuten myös mulle kävi. Tämä tarina on aika "kiteytetty stoori".

Elin parisuhteessa noin neljä vuotta ja kihlauduimme vuoden seurustelun jälkeen. Kundi osasi kertoa mulle juuri ne oikeat sanat, jotka saivat koko elämäni säteilemään! Välillä minua epäilytti jotkut hieman hätävalheilta kuullostavat asiat (jälkeenpäin ajateltuna), mutten koskaan saanut todellista näyttöä millekään pienille epäilyksille. Halusin luottaa rakastamaani mieheen.

Molemmilla oli myös omia ystäviä ja kävimme joskus erikseen baarissa. Monia viikonloppuja vietimme kuitenkin myös yhdessä. Olin onnellinen.

Menimme naimisiin.
Mies sanoi kerran, että tulisiko meidän harkita ennen kuin lähetämme kutsukortit, muttei ehkä tarpeeksi kuuluvasti. Hän sanoi minun olleen parasta hänen elämässä ja kehui minua. Kaikki asiani, työ, koti, ystävät ja kaikki tuntui olevan kunnossa. Mies kertoi eräänä iltana kärsivänsä paniikkihäiriöstä, ja kuuntelin ja lohdutin. Hän myös avautui kerran, että hän oli jättänyt armeijan kesken sen vuoksi, että siellä oli katsottu hänellä olevan persoonallisuushäiriö. Hän kuitenkin sanoi kaiken mitään suurempaa haloota tekemättä, hänen mielestään tuo oli ollut kohtuutonta ja väärin häntä kohtaan.

Naimisiin menon jälkeen onni alkoi rakoilla. Hänellä oli kuulemma kolmenkympin kriisi. Olimme olleet yhdessä noin viisi vuotta.
Hiljalleen puhelimestani, joka oli ollut hänen käytössään joskus paljastui viestejä joita hän oli lähetellyt naiselle. Soitin naiselle, joka sanoi tietävänsä miehen olevan kanssani, ja sanoi mieheni olevan vain hieman "kaheli" kännissä.

Epäilykseni alkoivat herätä monien baarireissujen jälkeen. Yhtenä iltana vaadin yhtä tyttökaveriani mukaani etsimään miestä naapurista. Pienen huijauksen jälkeen pääsimme asuntoon, josta mies löytyi alasti päällään alaston nuori tyttö. Sillä hetkellä maailmani romahti.

Olin pitkään pimennossa normaalista elämästä, vaikka hoidinkin työn jotenkuten. Hiljalleen alkoi paljastua muitakin asioita. Mies käytti alkoholia ja lääkkeitä, ja juoksin hänen ja monen muunkin naisen perässä, yrittäen lopettaa järjettömyyden. Puhelimestä löytyi erään reissun jälkeen yhteensä ainakin kuuden naisen puhelinnumerot!
Kännykästä löytyi myös erilaisia puheposteja, joissa naiset jopa lauloivat rakkaudentunnustuksiaan! Jollekin taisin lähettää viestin, ettei mies pääse sovittuihin treffeihin.

Jonkin aikaa yritin. Hänen ystävänsä otti minuun yhteyttä ja tapaamisessamme kertoi tuon touhun jatkuneen vuosia selkäni takana. Tunsin vaan kyynelten valuvani ja viimeisienkin itsetuntorippeiden katoavan. Mies oli pettänyt minua systemaattisesti vuosia. Käynyt kahvilla eri naisten kanssa ollessani töissä ym.

Luulin ettei kaikki hänen ystävänsä tienneet asiasta, kunnes sain puhelun toiselta huonoa omaatuntoa kantaneelta ystävältä. Kuulin keskustelun miesten illasta, jossa joku piti puhelinta minulle päin auki. Kuulin miesten ns. salaliitosta. Ja kuinka ns. veljet pitävät yhtä. Ja kuinka ei kenenkään kuulu paljastaa mitään.
Jos olen rehellinen niin se ei enää tuntunut missään, sillä oli menettänyt yhteyden tunteisiini.

Minulla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin erota tai "kuolla kokonaan".
Erosin. Mies jatkoi samaa touhuaan monien eri naisten kanssa, mutta avoimemmin. Hän yritti saada minua takaisin jopa itsemurhan yrityksillä, mutten voinut mitään. Olin menettänyt jopa tunteet itseeni.
Olin valtavassa suossa pitkään. En nähnyt ympärilläni värejä, enkä aistinut paljon mitään. Suoriuduin elämästä.

Mies sai lapsen yhdeltä naiselta jolla oli jo usealta eri mieheltä lapsi. Se oli vahinko. Tuo nainen on edelleen yksinhuoltaja. Hänkin uskoi kuulemiaan valheita.

Nyt mies käy AA- kerhossa, varmaan myös poikansa vuoksi. Hänellä on todettu jakautunut persoonallisuushäiriö.

Joten sanoisin tällä tarinallani, että miettikää kahteen kertaan haluatteko seurustelevan/ avioliitossa olevan taikka tietäessänne pettävän miehen.
Jos ette asiasta tiedä älkää syyttäkö itseänne. Saatika ulkonäköänne.
Kyse on syvemmästä asiasta. Kuunnelkaa naisenvaistoanne. Mielestäni jokainen ansaitsee ihan oman miehen ja jokaisella on oikeus iloita avoimesti ja olla ns.oikeasti onnellinen.

Olen jatkanut elämääni. Olen seurustellut jo vuosia. Ja matkustellut maailman äärissä. Kokenut aivan mielettömän ihania ja upeita asioita.
Uskoni rehellisiin ja luotettaviin tosimiehiin ei ole kokemastani huolimatta mennyt. Olen onnellinen. Nyt tunnen auringon lämmittävät säteet ihollani ja nautin :)

Svenna
Theea
Eilen tunnelmat olivat minun puoleltani hyvin väkinäiset. Minulla ja hänellä ei ole juurikaan MITÄÄN YHTEISTÄ. Tuskinpa meistä on enää edes kavereiksi.

HUOH. Nyt unohdan koko ääliön :lol:

No hyvä toisaalta :> eikun uutta matoa koukkuun..no ei nyt välttämättä.. pidä hauskaa..nyt kun olet vapaalla jalalla :)

tiikeli
Theea
Eilen tunnelmat olivat minun puoleltani hyvin väkinäiset. Minulla ja hänellä ei ole juurikaan MITÄÄN YHTEISTÄ. Tuskinpa meistä on enää edes kavereiksi.

HUOH. Nyt unohdan koko ääliön :lol:

Hyvä Theea! Heikkona hetkenä ainakin itse olisin voinut jossain tuollaisessa 'kaveritilanteessa' taas sortua tyhmyyksiin... :x

Ainoa juttu mikä olisi ollut kiva homma tehdä sille p*skalle miehelle, olisi ollut se, että olisit ollut "kaverina" sille ja tavatessanne hehkuttanut sille jotain uutta ihanaa pokaa jonka oot tavannut, ja kuinka ihana tää poka on sängyssä jne... Olis voinut tehdä edes hetkellisen laskun tai pikkuv*tutuksen tollasen hyväksikäyttäjän itsetuntoon! :P

SunLion

Voi Theea...tuo todella kuulostaa USKOMATTOMALLE!

En voi ymmärtää että tuollaisia ihmisiä tässä maailmassa on. Tuollaisten ihmisten takia sitä itsekkin on epäluuloinen omaa kumppania kohtaa ja kutsun tätä skeptisyyttä realismiksi....

Älä missään nimessä ota tuota miestä takaisin, ja ole niin hyvä ihminen että sanot myös sille tytölle että MIETI NYT VÄHÄN!!! Ei vitussa kannata ottaa tuollaista kusipäätä takaisin. En ymmärrä miten tuollanen voi lähentää ketään. Kysy haluuko hän tulla petetyksi aina vaan lisää....varmasti yhdestä kerrasta voisi sanoa että mies voi lopettaa touhun, mutta kun tuota nyt on jatkunut jo vaikka kuinka kauan ja kuinka monesti....hän altistaa tytön jo TIES MILLE sukupuolitaudeillekkin! EI hitto....aivan sairasta. Tuo on vain hyväksikäyttöä!

Ja sinä Theea, älä sä nyt ainakaan ees harkitse että tuon miehen itellesi ottaisit jos saisit. Jos hällä on tuommonen menneisyys ja valehteli päin naamaa sun riittosuudesta, niin en usko että hän kykenee olemaan rehti ihminen.

Svenna

Lainaus:
Jos totta puhutaan, meistä tytöistä minä olen se viehättävämpi, sillä kuten taisinkin mainita, tyttö oli 10 kg painavampi ennen kuin aloitti laihduttamisen eikä hän edelleenkään...no jaa. Ihan samahan se on.

Tarkoitin kommennttini tuohon tekstiin minkä lainasin..no onhan se ulkonäkö tietysti se ensimmäinen mihin kiinnitetään huomiota. Mutta se ei estä mitänä seurustelua todellakaan. Niinkuin sanoin, kauneus on katsojan silmässä.
Ja tosiaankin, ne miehet joilla on se timmimpi kroppa ihan hyvin hekin voivat seurustella lihavan kanssa.

kastraatio
Theea
Jos totta puhutaan, meistä tytöistä minä olen se viehättävämpi, sillä kuten taisinkin mainita, tyttö oli 10 kg painavampi ennen kuin aloitti laihduttamisen eikä hän edelleenkään...no jaa. Ihan samahan se on.

Heh heh hee!

Ja missä vaiheessa paino on ollut sama asia kuin viehättävyys? Painosta pääsee kohtuu helposti eroonkin toisin kuin rumasta naamasta. :) Mies harvoin valitsee vähemmän viehättävän.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat