Typerä virhe - Parisuhteet

persimon

Jepp, kiitti vastauksista :)
se on unohtaminen on aina helpommin sanottu kuin tehty... :?

Tosiaan, renttuihin. Tällä pojalla oli kuulemma ollut jo joku toinen tyttö, seurutelivat vajaa 3kk, en ole varma kumman puolelta meni poikki, mutta tällä pojalla on tapana heittäytyä todella hankalaksi ja luuseriksi ja etäiseksi kun ei halua enää olla kyseisen kumppaninsa kanssa ("emmä haluu sun kanssa olla" on aika huono selitys :roll: ) ja jatkaa tätä säälittävää käytöstä kunnes tyttö kyllästyy ja lähtee. Aika hyvä tapa sille joka ei uskalla/osaa sanoa suoraan, eli pelkureille.
Kyllä mä tiedän että maailmassa on miehiä jotka on uskollisia ja reiluja, mutta minkäs teet kun oot "menettäny" sydämmes salaa jo jollekin joka ei sua edes arvosta, eikä siitä pääse sitten irti. Tää on ollu tätä kohta jo vuoden päivät...no aika näyttää.

Kommentit (12)

lily
persimon
en ole seurustellut KOSKAAN, en edes suudellut poikaa tai mtn vastaavaa, sillä pelkään ylikaiken pettämistä ja jätetyksi tulemista, ja tiedän että tuo ensimmäinen 90% varmasti tapahtuu jos aloitan suhteen jonkun kanssa näin nuorena, ja rakastun kaiken kukkuraksi. Masentuisin, ja sitä en halua.

Tuo on ihan "normaali" pelko, mutta jos sen takia "lykkää" seurustelun aloittamista, niin sitä enemmän tulee pettymään. Ja hyvin suurella todennäköisyydellä jokainen ihminen tulee pettymään ihmissuhteissaan. Mutta sen takiahan niin käy, että siitä otetaan opiksi, kasvetaan ihmisenä, eikä toisteta samoja virheitä uudestaan.

Et kertonut ikääsi, enkä tarkoita, että heti pitäisi alkaa seurustelemaan, vaan sitä, että jos tapaat jonkun kiinnostavan, niin anna mennä. Aina on 50/50 mahdollisuudet onnistua.

Ja tähän kyseiseen tapaukseen sanoisin, että anna olla. Jos joskus alkaisitte seurustelemaan, niin miten ikinä saisit mielenrauhan siltä, että tämä kyseinen poika ei petä samalla tavalla sinua?

Poppins

Meidän terveystiedon opettaja sanoi meille kasiluokalla yhden minun elämän suurimmista viisauksista: [color=red]Tytöt rakastuvat renttuihin[/color]. Se on yksi elämän peruskohdista. Hän selitti tuota sinällään masokistista ilmiötä tyttöjen äidinvietin ja hoivausvietin ensimmäisillä askelilla.

Pääset jätkästä yli. Tällä hetkellä et itekään tiiä mitä haluat, mutta hyvä asia tässä on että et oikeasti halua seksiä tai mitään sellaista vielä. Et siis hyppää kännissä hänen kanssa sänkyyn jos satutte samoihin bileisiin.

Aika parantaa haavat.

malina

No ton pojan kanssa tuskin mitään pilvilinnoja kannattaa rakentaa. Jos sillä on otsaa pettää tyttöystäväänsä, kuka sanoo, että se ei pettäisi suakin? Olette vielä varmaan aika nuoria eikä tuota poikaa tunnu toistaiseksi kiinnostavan muu kuin seksi ja omien halujensa tyydyttäminen, ei siis kannata ryhtyä leikkikaluksi. Siitä ei seuraa kuin surua.

Maailmassa on semmoisiakin poikia, jotka eivät petä ja käyttäydy törkeästi. Älä pilaa nuoruuttasi haaveilemalla luuserista, tai jos haaveilet, niin jää sille tasolle (= älä ala tosi toimiin pojan saamiseksi itsellesi). Pettämiseen tarvitaan aina kaksi, turha siis pitää huonoa omatuntoa. Unohda koko poika hiljalleen, löydät kyllä myöhemmin unelmiesi prinssin :).

persimon
Mimia
persimon
Ja vielä, en kyllä yrittänyt saada tätä miestä itselleni.

Ihan mielenkiinnosta, mitä sä sitten tuolla toiminnalla oikein yritit, jos et saada tuota miestä itsellesi? Ja ensimmäisessä viestissäsihän sanoit näin:

Kaikesta huolimatta, vaikka hän nimitteli minua, "kiristi", lähetteli oksettavia tekstareita ja kaupanpäälle petti sen hetkistä tyttöystävään ja sanonut että koko tämä sotku on kuulemma minun syytäni (että hän on pettänyt jne.), olen toivottoman ihastunut ja [u]joskus tuntuu että tekisin mitä vaan että saisin hänet.[/u]

Myös tuo pettämisjuttu vähän kummastuttaa. Tuossa samassa yhteydessä sanoit että poika on pettänyt tyttöystäväänsä, mutta äsken sanoit että

Ei ole kuulemma mies kertaakaan pettänyt ennen sitä kun mä tulin kuvioihin, eikä sen jälkeenkään

Enkö mä vaan ymmärrä, vai puhutko hieman ristiin...?

Siis, tää kundi ei ollut pettänyt ennen kun mä tulin kuvioihin.
Ja tuo että tekisin mitä vaan jotta saisin tän miehen joskus [u]tulevaisuudessa[/u], en nyt halua seurustella tiettyjen pelkojeni takia... :roll: ja muutenkin mulla on tapani rakentaa semmosia pilvilinnoja ympärilleni että... :D
taisin kirjoittaa vähän epäselvästi tossa aikasemmin...

ja mitä mä tolla toiminalla hain...ei mitään hajua... Ehkä jotain kivaa jutustelua vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa, ja todella typerää ja ajattelematonta :!: asia olisi ollut täysin eri, jos tää kundi ei olisi ollut varattu...tein tyhmästi ja väärin, mutta mä koen myös itse tulleeni loukatuksi, mitä nyt tää jätkä pisti koko sopan mun syyks.

Mimia
persimon
Ja vielä, en kyllä yrittänyt saada tätä miestä itselleni.

Ihan mielenkiinnosta, mitä sä sitten tuolla toiminnalla oikein yritit, jos et saada tuota miestä itsellesi? Ja ensimmäisessä viestissäsihän sanoit näin:

Kaikesta huolimatta, vaikka hän nimitteli minua, "kiristi", lähetteli oksettavia tekstareita ja kaupanpäälle petti sen hetkistä tyttöystävään ja sanonut että koko tämä sotku on kuulemma minun syytäni (että hän on pettänyt jne.), olen toivottoman ihastunut ja [u]joskus tuntuu että tekisin mitä vaan että saisin hänet.[/u]

Myös tuo pettämisjuttu vähän kummastuttaa. Tuossa samassa yhteydessä sanoit että poika on pettänyt tyttöystäväänsä, mutta äsken sanoit että

Ei ole kuulemma mies kertaakaan pettänyt ennen sitä kun mä tulin kuvioihin, eikä sen jälkeenkään

Enkö mä vaan ymmärrä, vai puhutko hieman ristiin...?

persimon

^jep, tiedän että tein väärin.
Mutta kuulin taas ne samat vanhat sanat mitä kuulee monen muunkin pojan suusta "meillä menee huonosti, ei mun tyttöystävä jaksa välittää musta, melkeen meni poikki...nii ei tää meidän kahen juttu haittaa" mä oikeesti olin tyhmä ja jotenkin hyväksyin ton vastaukseks.

Eniten tässä hommassa rassaa että mä alennuin sen jätkän ponpoteltavaks, ja kaikesta huolimatta haikailen tän kundin perään vieläkin :roll:
Mene ja tiedä, mutta mitä olen saanut selville ja mihin olen omilla aivoilla päätynyt, niin tää jätkä on ollu "onneton" parisuhde asioissa, eli siis naiset ei ole viettäneet aikaansa ja eläneet hänen kanssaan vaan muiden kundien ja kavereiden...sillon en ihmettele jos haluaa vaikka nyt netin kautta hakea semmosta "tyydyttävää" seuraa... you never know

Ei ole kuulemma mies kertaakaan pettänyt ennen sitä kun mä tulin kuvioihin, eikä sen jälkeenkään ,joten mulle on tullu jotenkin syyllinen olo kun pilasin taas yhden uskollisen miehen alun.... :x vaikka itsepähän pettämään lähti....

Ja vielä, en kyllä yrittänyt saada tätä miestä itselleni. En ikipäivänä haluaisi edes yrittää varastaa keneltäkään toiselta jotain rakasta, siis kumppania. Ja muutenkaan, en halua parisuhdetta vielä, sillä mua pelottaa että se menisi poikki jonain päivänä...ei mun toimesta kuitenkaan.
Onneksi toi meidän jutustelu oli pelkkää vitsailua, vaikka pettämistä kuitenkin. Nykyään ollaan ihan vain hyvänpäivän tuttuja.

Mimia

No ei tuolla pojalla kyllä ole mitään oikeutta mennä tuota sinun syyksesi pistämään, yhtälaillahan hänkin oli kaikessa tuossa mukana.

Mutta teit sinäkin väärin. Tykkäisitkö sinä jos joku tonen tyttö lähettelisi vilauttelu/alastonkuvia sinun poikaystävällesi? Ja sekoittaisi teidän suhdetta roikkumalla ja yrittämällä saada poikaystäväsi itselleen..

Samaa mieltä olen mitä muutkin, unohda ja siirry eteenpäin. Vaikka kävisi niin "hyvin" että päätyisitte yhteen, niin tuo poika ei taida pitää pettämistä kovin suurena juttuna, ainakaan kirjoitustesi perusteella. Aika todennäköisesti hän pettäisi myös sinua.

mimuli
persimon
[color=red]ELI:[/color] Mitä mieltä olette, olenko mä jollain tavalla syyllinen tai "syntinen" kun menin sotkeutumaan seurustelevaan ihmiseen (kun mun mielestä varattuihin ei saisi koskea)?

Jos tuo oli koko tarinasi pointti tai kysymys, niin eikö se selviä jo tuosta se vastauskin.
Sillä, mitä mieltä me muut olemme, tuskin on sinäänsä mitään väliä. Mutta koska itsesi mielestä varattuihin ei saa koskea, niin olet kai sitten jollain tavalla syyllinen sekaannuttuasi varattuun.

Kuten Taistelukääpiö sanoi, unohda koko heppu!

persimon

Siis en ollut etsimässä mitään miestä netistä, en todellakaan. Kyse on irc-galleriasta jossa hän tuli kommentoimaan :D
Ja ollaan me siis tavattu ihan "livenä", ollaan samanikäisiä ja eikä tämä kyseinen henkilö ole mikään paha poika, vaan oikeasti kiltti ja sympaattinen. Miettikää vain miksi sanoin näin, mutta parhaimillaan hän on juuri tuollainen, kuin unelma minulle. Tietysti kaikissa on huonotkin puolensa ja hyväksyn sen, mutta mulle tuli vain hyväksikäytetty olo tuosta kaikesta, ja kaiken huippu oli se kun minä oli muka tehnyt hänelle jotain pahaa ja olin kuulemma syyllinen johonkin :roll: ja pyysin vielä kahdesta oikein kunnolla anteeksi :x

Saippuakeiju

No minun mielestä tuo netistä etsiminen ja netissä jutteleminen ei oo hyväksi. Ei koskaan tiedä kuka siellä toisessa päässä kirjoittelee. Siksi suosittelisin että etsisit miehiä jostain muualta kuin netistä ja lähestysit niitä niin että näkisit ne eikä niin että et nää ja juttelet vain netissä. Toki ohan niitä kunnon miehiä netissä mutta... on niitä paskoja.

Eikä siinä ole mitään hävettävää jos ei ole ikinä sekstailut tai pussailut :) Ei siihen ole kiire ja kunnon mies kunnioittaa ja odottaa eikä hätiköi.

Ehkä olet katsonut salkkareita liikaa kun pelkäät pettämistä,, niiku mieki.Eihän se tietenkään oo mukava tulla petetyksi mut kun tutustuu siihen mieheen kunnolla ja tuntee hänet nii kyllä se siitä..

persimon

en ole seurustellut KOSKAAN, en edes suudellut poikaa tai mtn vastaavaa, sillä pelkään ylikaiken pettämistä ja jätetyksi tulemista, ja tiedän että tuo ensimmäinen 90% varmasti tapahtuu jos aloitan suhteen jonkun kanssa näin nuorena, ja rakastun kaiken kukkuraksi. Masentuisin, ja sitä en halua.
Olen vain kaksi kertaa ollut ihastunut, tämä kertoo seuraavasta tämänhetkisestä ihastuksesta, jota ehkä kohta puoliin rakastankin:

Kaikki alkoi siitä, kun eräs poika (tai nuori mies) tuli juttelemaan minulle ihan kohteliaasti netissä. Saman ikäinen kuin minä.
Aluksi varauduin, mutta kun olimme parin kuukauden aikana jutellut kaikki vesisateen ja jääkiekon suosikkijoukkueiden väliltä, hän lisäsi minut meseensä.
Olin aivan onnessani, sillä olin suunnattoman (ja olen vieläkin) ihastunut tähän poikaan (olimme nähneet pari kertaa, ja sillä vierailen usein hänen paikkakunnallaan). Sitten eräänä iltana keskustelumme meni yli rajojen, puheenaihe muuttui vierailuista vierekkäin nukkumiseen, seksiin, alastonkuviin jne. En tiedä miksi annoin tämän koko jutun mennä sinne asti, sillä tämä poika käytti minua vain viihdykkeenä ja hyväkseen. Kysyin häneltä kyseisenä iltana seurusteleeko hän, ja tietysti seurusteli, ja tyttöystävä ei kuulemma ymmärrä seksin tai muunkaan kivan päälle yhtään mitään, joten ei tämä meidän "juttu"mitään haittaa (sulatin vastauksesi, koska tiesin ettei kumpikaan ottanut keskustelua tosissaan, vaikkakin senkin voi laskea pettämiseksi, ja minun mielestä muutenkaan varattuihin_ei_kosketa_!).
Kuukausi meni, olin näyttänyt pari vilautuskuvaa itsestäni ja ei kuulemma kelvannut kun olisi pitänyt olla alasti...no en todellakaan suostunut. :!:
sitten hän varmaan tajusi, etten ole valmis miksikään "huoraksi" hänelle, ja pisti välimme poikki siltä osin, laittoi kaiken minun "syykseni", nimitti huoraksi ja kuulemma minunkin vika kun hän petti, oli muutenkin täynnä itseään! Pyysin häneltä jotain anteeksi että jos vaikka olin ollut tunkeileva (just joo, en tiedä miksi edes pyysin anteeksi). Ei hän ottanut sitä edes kuuleviin korviinsa.
Tästä on kohta vuosi, ja pari kertaa ollaan kuulumiset netin kautta vaihdettu ja kadulla katseilla "moikattu", ei muuta.

Kaikesta huolimatta, vaikka hän nimitteli minua, "kiristi", lähetteli oksettavia tekstareita ja kaupanpäälle petti sen hetkistä tyttöystävään ja sanonut että koko tämä sotku on kuulemma minun syytäni (että hän on pettänyt jne.), olen toivottoman ihastunut ja joskus tuntuu että tekisin mitä vaan että saisin hänet. Ette ehkä ymmärrä, mutta sisimmässään tämä kyseinen poika on kohtelias, kiltti ja kyllä hän koitti välttää sitä ettei loukkaisi mua, mutta sitten ne kovat sanat tulivatkin kuin salaman iskusta.

Kaikki olisi varmasti toisin, jos en olisi antanut meidän keskustelun edetä sillä vauhdilla.
Nytkin aina toivon että hän tulisi kadulla vastaan ja me voitaisiin sopia koko sotku ja olla ystäviä ja ehkä joskus jotain muutakin. Meillä meni todella hyvin, kunnes tuli seksistä puhuminen mukaan kuvioihin, ja se hävettää ja kaduttaa!
[color=red]ELI:[/color] Mitä mieltä olette, olenko mä jollain tavalla syyllinen tai "syntinen" kun menin sotkeutumaan seurustelevaan ihmiseen (kun mun mielestä varattuihin ei saisi koskea)? ...pojan mielestä olin syypää ja kamala huora :roll: kuulostaa vähän henkisesti keskenkasvuisen teinipojan ruikutukselta...

noohh, laittakaa edes huomautus kirjotusvirheistä jos ette muuta keksi! :lol:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat