luottamuspula vai huomionkipeyttä? - Parisuhteet

SooZ
Shandy
meillä taas mies möksää jos mä unohan laittaa hyvänyönviestin taikka yksinkertasesti vaan ilmotella itestäni sillon kun ei nähä.. Kun mä en ees kuljeta aina kännykkää mukana niin on se vähän hankala tekstata, ja toisaalta kun mua ei välttämättä kiinnosta jokainen poikkiksen kauppareissu niin en sit itekään ilmottele itestäni. Miestä se ärsyttää mut mua ärsyttää taas se jos pitää monta kertaa päivässä soittaa tai tekstata periaatteessa turhan takia.

Heh nojoo ois tuollainen kyllä aika rasittavaa jos joka kauppareissustakin pitäis ilmottaa :)
"hei rakas, oon nyt menos kauppaa." :lol:
Ite ajattelen asian niin et jos ei asuta yhdessä niin ei oo niin "velvoitettu" ilmottamaan joka menosta. Tosin oishan se ihan mukava tietää vähän et mitä toinen puuhaa, ainakin jos on jotain isompaa tiedossa.
Mut yhdessä asuttaessa mä oletan että jos mies lähtee esim. poikien kanssa baariin tai muuten viipyy kauan jossain ja itse olen kotona niin olis se kiva tietää. Eipähän tartte itse suotta sitten ihmetellä missä toinen on. Mut ei nyt mitään kahvitteluja tai kauppareissuja tartte silti informoida :D

Sivut

Kommentit (25)

Shandy

meillä taas mies möksää jos mä unohan laittaa hyvänyönviestin taikka yksinkertasesti vaan ilmotella itestäni sillon kun ei nähä.. Kun mä en ees kuljeta aina kännykkää mukana niin on se vähän hankala tekstata, ja toisaalta kun mua ei välttämättä kiinnosta jokainen poikkiksen kauppareissu niin en sit itekään ilmottele itestäni. Miestä se ärsyttää mut mua ärsyttää taas se jos pitää monta kertaa päivässä soittaa tai tekstata periaatteessa turhan takia.

Mut on meilläkin se tapa et laitetaan iltasin hyvänyönviestit jos ei nukuta samassa paikassa. Vaikka se mua ärsyttääkin mut toisaalta se on niin pieni vaiva ettei jaksais tapella.

*Sandy*

Tuttua täälläkin!
Silloin kun ei vielä asuttu yhdes, niin puhuttiin joka päivä noin puoli tuntia puhelimes. Sen jälkeen silti täyty vielä lähettää toisillemme hyvää yötä viestit :D Ja jos tosiaan jäi puhelu tai viesti väliin, niin olo oli todella apea!

Maruchka

Mutta kun mä en edes juur koskaan ite viestittele tai soittele, sen täytyy olla aina tuo toinen :? Ehkä johtuu epävarmuudesta, ehkä itsepäisyydestä. Luultavasti molemmista. Prkl, mä oon ihan täys seko :lol:

iina
Dubyamoa
kyllä mäki aina eka (turhaan) odottelen että tuo toinen ottais yhteyttä:)

sama juttu. oon niin kyllästyny siihen että aina pitää ite laittaa viesti. ois tosi positiivinen yllätys jos herrä suvaitsis joskus itse laittamaan ensin. aika hassua kinastella tämmösestä, mutta kun asia on mulle tärkeä niin miksei voi tehä mun mielen mukaan kun itekkin teen hänen mielensä mukaan hänelle tärkeissä asioissa. mutta kai se onkin sitten jo eri asia? :o :lol: varsinkin juuri noiden hyvänyön-viestien väliin jättämisestä tulee semmoinen olo että eikö toinen oo ajatellu mua ennen nukkumaan menemistä ollenkaan vai onko ollu jotain muuta puuhaa...........

DemonOfTheDay

sama vika rahikaisella! mä teen ihan samoin ja sitten ärsyynnyn jos ei vastausta kuulu et "aha herralla on parempaa tekemistä ku jutella/tekstailla mun kans" mikä yleensä pitää paikkaansa koska ainoa aika jolloin ei nähä, on kun se on töissä..siis kun me asutaan yhessä :lol:
Mut esim jos se on päivän jossain muualla tai mä vlopun Oulussa tmv. niin hermo menee jos ei miehestä kuulu omatoimisesti mitään, tuntuu et se oon aina minä kun soittelen jne.

Pitäis kai päästä tosiaan noista möksähdyksistä eroon mut ei siinä ole mitään vikaa jos olettaa ja haluaa että pidetään yhteyttä ihan säännöllisesti ja varsinkin jos asutaan erillään niin IHAN PAKKO kai ne yöt ja aamut ja päivät on toivotella :o

Maruchka
Jzzu
Ymmärsin kyllä mutta ei luulisi keneltäkään olevan kovin suuri vaiva laittaa vaikka se tekstari kun käy nukkumaan. :wink:
Sitä siis tarkoitin että kun se kerta on toiselle tärkeää niin luulisi toisestakin olevan se vähäinen vaiva näkemään. :D
Ei siis minusta paljoa vaadittu.

Ääh, toi ei nyt Jzzu paljon auttanut :lol:
Mä ajattelen ihan samoin, ja useimmiten tuo pistääkin viestiä, jos ei meseillä, mutta silloin harvoin kun jää väliin, niin tuntuu kyllä pahalta :?

Jzzu

Ymmärsin kyllä mutta ei luulisi keneltäkään olevan kovin suuri vaiva laittaa vaikka se tekstari kun käy nukkumaan. :wink:
Sitä siis tarkoitin että kun se kerta on toiselle tärkeää niin luulisi toisestakin olevan se vähäinen vaiva näkemään. :D
Ei siis minusta paljoa vaadittu.

Maruchka
Jzzu
Maruchka
iina
etenkin hyvänyön-viestit tuntuvat olevan minulle tärkeitä... :oops:

Sama juttu :lol: Voi ei, ehkä meidän vaan pitää kasvaa aikuisiksi :D

Höpön pöpön!
Mie oon yli kolme vuotta seurustellut kultani kanssa ja meillä on tapana joka ilta toivottaa joko puhelimitse tai tekstiviesteitse hyvät yöt ja aamulla huomenet. :D
Siis ihan aina paitsi jos jompikumpi möksää. :lol:

Siis ei siinä tavassa ole vikaa, päinvastoin, vaan siinä, kun tarvitsee heti alkaa mököttämään, kun ei tulekaan viestiä :lol:

Jzzu
Maruchka
iina

Höpön pöpön!
Mie oon yli kolme vuotta seurustellut kultani kanssa ja meillä on tapana joka ilta toivottaa joko puhelimitse tai tekstiviesteitse hyvät yöt ja aamulla huomenet. :D
Siis ihan aina paitsi jos jompikumpi möksää. :lol:

Maruchka
iina

iina

oon ihan samaa mieltä. me kyllä tosin asutaan aika lähekkäin, mutta inhoan jokaista hetkeä mitä joudun olla kullasta erossa. pahinta mitä on tapahtunu on se että asiasta on tullu jopa pientä riitaa sen takia kun mieheni ei ole pitänyt vähään aikaan yhteyttä ja olen sitten loukkaantunut siitä. etenkin hyvänyön-viestit tuntuvat olevan minulle tärkeitä... :oops:

Maruchka

Mulla on sama juttu, mutta se on ihan pelkkää huomionkipeyttä :roll: Mä kun vielä perustelen sitä tällä välimatkalla, ettei saisi kulua aikaa yhteydenpidon välillä.

iina

mieltäni painaa valtavasti oma huomionkipeyteni mikä minusta itsestänikin tuntuu välillä menevän vähän yli kun esimerkiksi saatan pahoittaa mieleni jos miehestäni ei vähään aikaan kuulu mitään tai hän ei sano jotain kaunista, kuten rakastavansa minua. :oops: luottamuspula vai pelkkää huomionkipeyttä? onko ketään kenestä tuntuu samalta? :roll:

SooZ
iina
oon ihan samaa mieltä. me kyllä tosin asutaan aika lähekkäin, mutta inhoan jokaista hetkeä mitä joudun olla kullasta erossa. pahinta mitä on tapahtunu on se että asiasta on tullu jopa pientä riitaa sen takia kun mieheni ei ole pitänyt vähään aikaan yhteyttä ja olen sitten loukkaantunut siitä. etenkin hyvänyön-viestit tuntuvat olevan minulle tärkeitä... :oops:

Voi ei, toi vois olla niin mun kirjottama. Tai siis kirjottama silloin kun seurustelin. Oon tosi huomion kipee ihminen, kyllä sen itsekin välistä tajus mut sitten silti aina mökötti jostain ihan tyhmästä, just tyyliin että toinen ei antanut pusua kun kävi keittiössä tai jotain :D ja jos jokus jäi hyvän yön viesti laittamatta esim. kun ex oli yön töissä niin tuli jotenkin vähän pahamieli.
Ehkä tässä pitäis vähän muuttaa asennetta mahdollista seuraavaa miestä varten.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat