Mistä tietää onko ihastus totta? - Parisuhteet

SunLion

Uskon että jokaisesta erosta menee toipumiseen aikaa aina....voi tulla myös kausittain noita eron potemisia.

Itsellä heti erottua ei ollut niin paha olo kuin vaikka 1kkn päästä.

Ehkä tietoisesti suret eroa ja haetkin lohduttajaa itsellesi...ettei eroa tarvitsisi ajatella. En usko että kukaan on täysin hetkauttamaton erottuaan, jos exää kohtaan on ollut paljon tunteita.

Kommentit (6)

Yonda

Moumou, Kiitoksia sanoistasi. En aio syöksyä suhteeseen nyt. Saahan sitä ihastua, mutta en ole tehnyt asialle mitään enkä aio tehdäkään.
Toivoisin niin kovasti että olisin oikeasti ihastunut. Mutta vain aika näyttää sen.

Moumou
Yonda

Erosin lähes 2 vuotta kestäneestä suhteesta n. 3 viikkoa sitten.

Et ole yli exästäsi. Piste. Etenkään jos todella olit rakastunut häneen niinkuin väitit. Kiintymys ja ihastuminen on TÄYSIN eri asia kun oikeasti rakastaa ihmistä.

Niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin niin tosia rakkaus ei koskaan katoa mihinkään. Itse olen tässä 3 vuoden aikana hyppinyt suhteesta toiseen ja muutama juttu oikeasti satutti ja pahasti, yksikään ei kuitenkaan koskaan jättänyt mua loputtomiin itkemään, aina uusi suhde pyyhki edellisen pois.

Yksi juttu on pysynyt samana...jokaisen pieleen menneen jutun jälkeen itken exäni perään jonka kanssa olin 3 vuotta. Joskus luulin että se oli pelkästään siksi koska hän on ainut vakava juttuni mutta alan olla yhä varmempi siitä että todella rakastin häntä.

Olimme nuoria ja teiniä mutta kiinnostus on olemassa yhä 3 vuoden jälkeen erostamme (ja tiedän faktana että se on molemminpuolista). Asia taas on erikseen, päädymmekö koskaan uudestaan yhteen.

Älä aloita suhderulettia, ainakaan vielä.

Yonda

chocolat, Kiitoksia sanoistasi :) Ne antaa minulle hieman toivoa että ehkä se on mahdollista.

Mimia, Saatat hyvinkin olla oikeassa! Ja en usko että tästä jutusta tosiaan mitää suhdetta ihan kehkeytyy, kun hän sattuu kuitenkin olemaan exäni kaveri. :) Mutta kunhan tässä tutustutaan vielä lisää.
Toivon kyllä etten olisi ihastunut vain rakastumisen tunteeseen.. Se kuullostaa niin kamalalta. Kun kuitenkin olin suhteessani mukana täydesti. Mutta yritän tässä tutkiskella nyt hieman tuntemuksiani! Saa nähdä kuinka käy, mutta tuo mies vaan on niin ihana! :D

Mimia

Lainaus:
Mistä siis tiedän olenko nyt ihastunu ihan oikeasti tähän ihanaan mieheen, vai onko se vain lohduketta menetetyn tilalle?

Vielä on yksi (tässä tapauksessa hyvin todennäköinen) vaihtoehto. Olet ihastunut ja rakastunut tuohon tunteeseen, et niinkään tunteen kohteeseen eli mieheen.

Tuota minä veikkaisin, tämän takia:

Lainaus:
mutta ei mitään sellaista isoa, mitä en olisi kestänyt, mutta en ollut suhteessa kuitenkaan niin onnellinen mitä väitin, mutta rakastunut olin, ihan hullun lailla.

Kyllä sinun nyt kannattaisi ihan oikeasti miettiä, mitä haluat eikä vain hypätä suoraan uuteen suhteeseen. Et varmasti halua huomata vanhana, ettet ole rakastanut ketään kumppaneitasi, vain pelkästään tunnetta. Tuo on jo ajatuksenakin hieman surullinen... :?

Chocolat

Edellisen suhteen erosta oli kulunut n. 2,5 kk ja olin koko sen ajan niin masentunut ollut ja ajatellut etten ihastu enää kehenkään. Ja eipä aikaakaan kun tapasin erään ihanan miehen ja kahden päivän kuluttua oli edellinen suhde unohtunut ja olin tähän niin ihastunut.

Ei hän mikään korvike ollut vaikka tuntui että tämä masentuneisuus katosi miltei päivässä :D

Yonda

Otsikkoa oli hieman vaikeaa muotoilla, mutta selitän tilanteen tässä:

Erosin lähes 2 vuotta kestäneestä suhteesta n. 3 viikkoa sitten. Suhteemme alkoi n. kuukausi sitä edeltävä suhteen jälkeen. En ole koskaan oikein osannut jäädä murehtimaan eroja.

No, olen nyt tutustunut yhteen mieheen, joka valitettavasti on exäni kaveri. Tunnen hirmuista vetoa häntä kohtaan, no, kukapa ei, upea ulkonäkö ja mahtava luonne ;)
Yritän itse selvitellä olenko oikeasti ihastunut häneen vai yritänkö korvata eron menetystä?

En sure enää eroani. Suhteessa oli myös paljon pielessä, mutta ei mitään sellaista isoa, mitä en olisi kestänyt, mutta en ollut suhteessa kuitenkaan niin onnellinen mitä väitin, mutta rakastunut olin, ihan hullun lailla.

Mistä siis tiedän olenko nyt ihastunu ihan oikeasti tähän ihanaan mieheen, vai onko se vain lohduketta menetetyn tilalle? Harmittaa että mahdollisuuteni häneen on oikeastaan mennyt sen takia että hän on exäni kaveri.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat