paras lahja mieheltä/p-ystävältä? - Parisuhteet

figaro
AurinkoSulle
Kun oli puoli vuotta seurusteltu, sain kullaltani 6 ruusua. Kuulemma yksi jokaista kuukautta kohti minkä oli mun kans saanu viettää :) Olin aika otettu.

Itse olen saanut ruusuja yhden jokaiselle vuodelle :) Oikein kiva.

Sivut

Kommentit (99)

bellu

joululahjapaniikkiaiheen innoittamana...

mitä on miehenne antanut teille synttäri-, joulu-, tai joksikin muuksi lahjaksi? onko jäänyt mieleen joitain ihania lahjoja. kenties romanttisia. millaisia? ja entä te itse, oletteko antaneet jotain erikoista lahjaa miehellenne?

SooZ

no silloin kun mulla oli synttäri viimeeksi ei vielä oltu edes yhdessä mutta kunnon hieronnan sain silloin ;)
naistenpäivänä kulta osti suklaata ja herätti mut ruusu hampaiden välissä :D
ja nimppari lahjaksi tuli seksikkäät alusvaatteet. nyt tässä joulua odotellassa täytyy alkaakin miettiä että mitäpä sitä keksisi :)

~Dragon

Avokkini ei ole kovin hyvä ostamaan mitään lahjoja, ja koska rahatilanne on tieukka hän ei edes halua ostaa mitään ns. turhaa.

Paras lahja on kuitenkin viime synttäreiltäni, mies vie minut keskellä viikkoa hienoon kreikkalaiseen ravintolaan syömään ja iltaa jatkettiin ihan kaksin eräässä hyvin rauhallisessa baarissa. Hän kustansi kaiken, mutta tärkeintä mulle oli se, että sai viettää laatuaikaa ihan kaksin :)

figaro

Olen saanut koruja ja alusvaatteita hänen oman ajattelunsa pohjalta.. Jos olen toivonut ääneen, olen saanut käytännönlahjoja villapaidoista sanelukoneeseen :)

Hänelle olen ostanut vähän laidasta laitaan asioita.. Nyt esimerkiksi tässä kuussa hänen täyttäessään vuosia, olen ajatellut antaa lahjaksi käsipainosarjan, josta hän on puhunut jo pitkään, jotta pitäisi hankkia... ;)

AurinkoSulle

Synttäripäivänäni sain rakkaaltani sen sydänkorun josta toinen puoli annetaan toiselle :) oikeen nimetkin oli kaiverrettu sydämenpuolikkaisiin.

Kun oli puoli vuotta seurusteltu, sain kullaltani 6 ruusua. Kuulemma yksi jokaista kuukautta kohti minkä oli mun kans saanu viettää :) Olin aika otettu.

*Sandy*
figaro

Itse olen saanut ruusuja yhden jokaiselle vuodelle :) Oikein kiva.

Meillä on sama juttu :) Kolme ruusua tosin vasta koossa, mutta tästä on hyvä jatkaa :wink:

flame86

Musta kisupehmolelu, ja sydänkorvakorut on tehny suuren vaikutuksen.. On ihana jos rakas ostaa jonku korun lahjaksi.. Romanttista!!! Kukkia olis kanssa ihana saada, mutta ymmärrän hyvin jos rakas ei osta kukkia kun hänellä on astma.. Mutta niin.. Koskaan en oo pyytäny mitään.. kaikkein tärkeintä on kuitenkin että saan elää kultani kanssa ja pitää hänestä huolta.. muulla ei ole väliä.

Annie the Pooh

hmm... Paras lahja mitä olen koskaan saanut on exältä nimpparilahjaksi vibraattorin :lol: Yleensä meni aina kaikki vuosipäivät silleen että hän jo hyvissä ajoin kävi selittää, että miten on vähän rahaa ja pitäisi ostaa itselle sitä ja tätä... Eli mun lahjat oli vähän... niin ja näin... Ekana vuosipäivänä sain korvikset, vuosipäivä kun oli lähellä äitienpäivää, niin tämä neropatti osti sitten mutsilleen melkein samanlaiset korvikset. :roll: Sitten sain muuten Kalevalan Vanamo-sarjan korvikset ja sormuksen. Ohoh, olenhan mie sit saanut. :roll: Kukkia en koko viiden vuoden aikana saanut kai kun kerran. Sekin kun olin eka vihjaillut moista... Olisin saanut toisenkin kerran, mentiin kukkakaupan ohi ja hän kysyi, että haluanko, no ei noin voi tehdä, ne pitää tuoda yllätyksenä! Miehet ei oikeesti tajua miten niinkin pienellä asialla saisi niin paljon hyvää aikaiseksi.

Uudelta ihanalta sain joululahjaksi ihanat korvikset. Olin juuri ennen joulua miettinyt että pitäisi ostaa uudet, samantyyppiset kuin mitä sain:D Ihana mies! Jolle mie tyhmä ostin tosi kälysen lahjan.. :oops:

Laulavameduusa

Mä sain tänä jouluna mieheltäni semmoisen valkoisen ja pörröisen pehmonallen jolla on rusetti kaulassa ja siihen nauhaan on kirjoitettu tosi söpö ja ihana omistuskirjoitus :oops:
ja sit hän sanoi vielä että se on mun vara-mies kun se on armeijassa...
Lähti sinne tammikuussa...

*angel-girl*

Mä oon saanu kultiltani mm. kaulakorun ja sormuksen...
Synttärilahjaksi sain sydäntyynyn jossa luki I Love You!
Ruusujakin olen saanut! romanttista! :lol:

SunLion
AurinkoSulle
Synttäripäivänäni sain rakkaaltani sen sydänkorun josta toinen puoli annetaan toiselle :) oikeen nimetkin oli kaiverrettu sydämenpuolikkaisiin.
mä annoin tuollasen kullalle muuten vaan (siis ei minään merkkipäivänä), melko alkuvaiheessa seurustelua..hän sanoo että se on paras lahja minkä ikinä on saanut/tulee saamaan..pitää sitä joka päivä kaulaketjussa parin muun tärkeän riipuksen kanssa.
Tuo sydämen puolikas oli vielä täydennys "sarjaan", sillä hänellä roikkui rippiristi ja kastelahjana saatu ankkuri ;) eli nyt on hänen elämässään "usko, toivo ja rakkaus" ;)

Paras lahja kultsilta on ehkä albumi jonka sain joululahjaksi..hän oli teettäny didikuvia meiän 1.5v taipaleelta (ensipäivistä lähtien ;))ja laittanut ne albumiin..se oli aivan ihana :D varsinkin kun pidän paljon valokuvista ja hän tietää sen :)

brunetti1981

Paras lahja jonka olen saanut...KIHLASORMUS :D

Ja olen saanut paljon muutakin kivaa... usein ruusuja, koruja, yöpyjaman, tossut, suklaata, hammasharjan, suihkusaippuaa ym... eli pikku ylläreitäkin!

Oltiin seurusteltu kullan kanssa vasta pari kuukautta ja kun kulta kävi saksassa niin se oli ostanut mulle uutta hugo boss intense hajuvettä joka oli maksanu vaikka kuinka! Kyllä oli mulla naama näkemisen arvoinen!! Tosin mulle ei tarvi ostaa mitään kallista, olen hyvin iloinen vaikka euron lahjasta! :D

vihollinen

Poikaystävälläni on tapana "usein" muistaa minua jotenkin.

Yleisin on se, että hän tuo ruusun.
Mutta korujakin hän on minulle jonkun verran ostanut.
Toissajouluna sain häneltä hopeisen kaulakorun, missä on semmoinen hopeinen salama, minkä päässä sydämen muotoinen timantti. Se on ehdottomasti lemppari lahjoista <3 käytän sitä aina.
Nyt viime jouluna sain hopeisen käsikorun, mikä on myös kovin ihana.
Olen myös saanut kaksi hopeista sormusta, joita molempia käytän päivittäin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat