ongelmia parisuhteessa. - Parisuhteet

Svenna

Taistelunkääpiön kanssa samaa mieltä. Huh :shock: en varmaan jäis kattelemaan sellasta ukkoo joka ITSE päättää millon mut jättää, ja varsinkin jos se olisi ennakoitavissa nt. Mä jätän sut varmaan pian. HAH.
En tollasta kattos.

Kommentit (9)

Rasberry
mangusti
Oletteko yhdessä miettineet suhteenne ongelmia? Tiedättekö mikä oikeasti on syy ongelmiin? Puhumisella selviää hyvin moni asia, mutta keskusteluun tarvitaan aina molemmat osapuolet. Jäi vähän epäselväksi millaisesta ongelmasta on kyse..
Minkä ikäisiä olette?

Aivan. Sinun olisi myös tehtävä selväksi, että tilanne on myös sinulle yhtä hankala. Et halua olla pompoteltavissa, ja mennä miehesi mukaan. "nyt ollaan yhdessä, mutta nyt ei." Ei kenelläkään ole velvollisuutta ahdistaa ketään tuollaiseen nurkkaan :roll:

Koita saada hänet täysin keskusteluun mukaan, ja vaadi vastausta. Ei sun tule kaikkea kestää, vaikken väitä että miehelläsikään olisi tulevaisuus päivänselvää. Ehkä hänkin vain miettii eri polkuja ja vaihtoehtoja.
Toivottavasti pääsette yhdessä yhteisymmärrykseen. Tsemppiä :wink:

mangusti

Oletteko yhdessä miettineet suhteenne ongelmia? Tiedättekö mikä oikeasti on syy ongelmiin? Puhumisella selviää hyvin moni asia, mutta keskusteluun tarvitaan aina molemmat osapuolet. Jäi vähän epäselväksi millaisesta ongelmasta on kyse..
Minkä ikäisiä olette?

Svenna

Lainaus:
pari päivää sitten hän sanoi että ei jaksa enää ja jättää minut pian vaikka sanoi rakastavansa minua.

Minun oma mielipiteeni on se etten jäisi huonoon suhteeseen roikkumaan, varsinkin jos mies sanoisi mulle että jättää mut pian Jos on jättämässä nii nsanokoon sen sitten suoraan, eikä tuolleen että pian jättää. "odottele vielä" -tyyliin.

Mutta teidä kannattaisi puhua asiasta enemmän, jokaisessa suhteessa on isoja tai pieniä riitoja..ja se "alamäkikausi" kun kaikki tuntuu menevän perseelleen ja normaali arki koittaa.

gollum

Pieniä riitoja on kaikilla pareilla ja se riippuu luonteesta+mm. stressin määrästä minkä verran niitä on. Myös suhteen keston myötä voi olemmat vähän "tasoittua" tai pikemminkin vähän tottua siihen millainen toinen on, jolloin ehkä riitoja ei niin usein tule. Jos teillä on tosi isoja riitoja pikkuasioista niin se on jo ongelma. Samoin jos pikkuriidat on aina miehesti mielestä johtamassa eroon. Ymmärrän hyvin jos et jaksa, kun toinen puhuu vähän väliä että jättää sut.... Jättämisen ei tulisi sitoutuneessa parisuhteessa tulla puheeksi todellakaan joka riidassa, vaan ainoastaan jonkun todellisten, suurten ongelmien takia!

En sitten osaa sitä sanoa välittääkö poikaystäväsi susta, vai onko oikeasti sitä mieltä, että ei enää halua olla kanssasi mutta ei vaan uskalla tehdä sitä ratkaisevaa päätöstä. Tai sitten hän ei vaan tajua kuinka paljon tollainen erolla "uhkailu" sua satuttaa... Koita saada se ymmärtämään.

Taistelukääpiö

Jos mieheni sanois mulle et "Mä varmaan hei jätän sut muuten pian!" mä ihan sale vastaisin et "Et. Kun mä jätän sut NYT!" Ei kukaan leikkis kanssani tolla tavalla.... :shock:

hemppa

itse olen 17 ja poikaystäväni 18. suurin ongelma on ehkä se että me riitelemme aika paljon aika turhistakin asioista. olemme keskustelleet asiasta mutta ehkä olisi kunnon keskustelu tuokio paikallaan.

hemppa

olemme seurustelleen poikaystäväni kanssa puolitoista vuotta. seurustelun alussa kaikki oli hienoa ja ihanaa kun tutustuimme pitkään toisiimme mutta nyt hän on alkanut käyttäytyä oudosti, pari päivää sitten hän sanoi että ei jaksa enää ja jättää minut pian vaikka sanoi rakastavansa minua. meillä on ollut viimeiset puoli vuotta hieman huonoa aikaa mutta olemme odottaneet että se menee ohi mutta ei.
paras kaverini yritti iskeä poikaystävääni jokin aika sitten ja juuri silloin kun meillä oli muutenkin jo vaikeaa, riitelimme silloin paljon mutta sovimme riidat nopeasti. meillä on ollut myös paljon ihania hetkiä mutta nyt ne on jotenkin kadonneet, viihdymme toisemme seurassa hyvin ja miellä on hauskaa.
mutta hän sanoo vähän väliä että on kyllästymässä minuun ja on monesti puhunut siitä että ehkä meille ei ole tulevaisuutta mutta aina seuraavana päivänä hän korjaa asian ja sanoo että haluaa elää aina kanssani ja rakastaa minua todella paljon.

olen jotenkin väsynyt tähän ja olen miettinyt että pitkääkö minun tehdä tästä loppu vaikka rakastan häntä enemmän kuin ketään hän on ihana ja upea mies mutta ehkä en pysty jättämään häntä koska olemme olleet yhdessä jo niin kauan?
kertokaa miten pääsisimme pois tästä tilanteesta.

örmelö

Sanoppa myös sille pojalle, ettei se ruoho ole sen vihreämpää aidan toisella puolella. Jos häntä nyt jo kyllästyttää, niin myös hänen seuraavassa ja taas seuraavassa suhteessa häntä alkaa kyllästyttämään nainen, luultavasti. Eikä ero ole ratkaisu. Mutta jos teillä oikeasti on huono suhde, eikä mene hyvin, niin ei kannata jäädä turhaan roikkumaan!!
Musta ainakin tuntuisi todella pahalta ainainen pelko, että koskakohan se jättää mut ja koska taas ei... :roll:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat