noloin suhteesi? - Parisuhteet

menthol

paljastusten aika, naiset ja miehet!! meillä kaikilla varmaan riittää enemmän tai vähemmän häpeällisiä suhteita :oops: ... tänne tunnustukset. Korrektisti itse aloitan: olin just täyttäny 18 ja olin platonisessa seurustelusuhteessa myöhemmin homoksi paljastuneen (!) miehen kanssa, ja eräänä iltana kun menin yksin baariin tapasin itseäni 20 vuotta vanhemman ruman ja hontelon miehen joka tartjosi illan. vaihdoimme baaria ja illan päätteeksi suutelimme ja vaihdoimme numeroita. Rupesin tapailemaan tätä äijää luoja ties miksi (kai se oli jännittävää... :? ). näimme aina iltaisin baareissa ja join hänen laskuunsa mitä halusin. en koskaan mennyt hänen kanssaan sänkyyn syystä että hän oli niin iljettävä ja haisikin pahalle :? , mutta kuitenkin vastailin hänen päivittäisiin kosintoihinsa aina "kyllä". Tyhmä jätkä. Kun tää sai selville mun homokullasta niin näkyikin jo suutelevan uutta hutsua... heh- kihlaus peruttiin :D pistäkää paremmaks...

Sivut

Kommentit (62)

figaro

Minulla ei ole ollut noloja suhteita. Jokaisessa suhteessa on ollut hyvät puolensa ja toisaalta niiden kautta myöskin jotain oppinut monella saralla. En osaa mieltää parisuhteisiin nolo-sanaa :roll:

nora

Mulla ei ikinä ole ollut mitään noloja suhteita. Lähinnä hyvin erikoisia ja ei niin tarkkaan harkittuja, missään välissä. Mutta kaikesta oppii :wink:

Joanna

kaikki mun suhteet on ollu enemmän tai vähemmän "noloja"!! :D

melkein aina mun parisuhteet on ollu sellasta saippuaoopperaa, et oksat pois. pettämistä, valehtelua, jne.

joku 2-2½ vuotta sitten seukkailin n. 5kk yhden tosi asiallisen tyypin kanssa, joka kerrankin olis ollu ihan "täyspäinen". mä en ollut tottunut normaaleihin ihmisiin, joten pilasin ja nolasin jutun ihan itse räyhäämällä, jne.

onneksi olen sittemmin itsekkin rauhoittunut ja normalisoitunut itsekkin... :D

Daisy

No mun kaveri ei ainakaan oikein arvosta/arvostanut mun exääni. Tuntuu melkein ilkeeltä, kuinka kaverini vieläkin puhuu tosi alentuvaan sävyyn entisestä poikaystävästäni (kaverini poikakaveri on exäni tuttu ja kaverini näkee joskus exääni jätkäkaverinsa porukoissa). No, onhan se tyyppi todella typerä, mutta vietin sentään hänen kanssaan elämästäni yli kolme vuotta! Olen tyytyväinen nyt, että mulla on parempi suhde, mutta en mä silti nolona entistä suhdettani pitänyt, kun se vielä oli olemassa.

sopuli

Mä tapasin chatissa yhden pojan. Vaihdettii nroita ja soiteltiin joka ilta tosi pitkiä puheluita. Mies tuntui ihan unelmalta ja olin tosi ihastunu siihen! Kummallakaan ei ollu missää gallerioissa tms kuvia, mitä näyttää... No, sovittiin sit rehvit ja mies oli tosi innoissaan. Mä olin ihan järkyttynyt... ei mies varsinaisesti ollu ruma, mutta kiltisti sanottuna aika kaukana mun miesmausta. Aivan liian laiha (suorastaan ruipelo!) ja mä en vaan ole ikinä ollu kiinnostunu laihoista miehistä. Olin ymmärtänyt, että mies on tosi lihaksikas, kun se aina puhu et käy salilla :oops: Niin, ja miehellä oli jalassa rumat ja kauhtunueet farkut (pillit!) ja kaiken kukkuraks lenkkarit...

Tyyppi olis halunnu jatkaa iltaa loputtomiin ja mä en päässy siitä eroon muuten, ku käskin kaverin soittaa mulle et sillä on jääny avaimet kotiin ja se tulee mun luo yöks... No, koska olen ylikiltti, muutaman kerran nähtiin ja mies oli ihan ihmeissään ku välttelin kosketusta. Vihdoin ja viimein sain sille sanottua, ettei mua kiinnosta. Yhä ollaan jonkinlaisia kavereita... mut pahinta on se, et kerran kauheessa humalassa sit pussailin sen kanssa (eikä siitä oo edes ku ehkä vuosi, oltiin sillo tauolla nykyiseni kanssa). :shock:

Että sellainen "suhde", tai lähinnä sen tynkä...

Neppis_

no ehkä yks nolostuttava "suhde"/mies oli tuossa 18-19 v, mua vuoden nuoremman pojun kanssa.
Juu nuori ja kokematon, vanhempien luona asuva.. ei siinä mitään.
Mutta mitä hänestä jäi mieleen : jätkällä oli tapana peilata jopa cd.n kannesta itseään (hiuksiaan) vähän väliä ja joka hemmetin ikkuna/peilipinnasta joka vastaan sattui :roll:
Vaikka itse tykkään joskus poseerata peilin edessä, jopa sekin raja ylittyi. öyks. Ja no muutenkin.. en tiedä miksi koko poikaan silloin tutustuin, nössö kuin mikä ja tyhmä. kai se oli niitä känni-iltoja se. no jätin se jätkän sit 2 viikon jälk. (toisen miehen takia..ähhähhää.. :lol: ).
huh.
Muita noloja tapauksia en satu muistamaan.. *pohdintaa*
[Nii no, oon miekin yhen homon kanssa seurustellut, niin ja tietysti hän silloin Ei ollut homo..]

pikku-kata

Mun ensimmäinen jätkäkaveri on niin nolo, että en halua siitä puhua edes mun nykyiselle poikaystävälle! Häpeän sitä et oon ollu sen tyypin kans melkee 5kk yhdessä. Enkä mä ees alunperin halunnu olla sen kans, yhdessä discossa lähinnä vaan pilailin sen kustannuksella kavereitten kans ja se raukka otti ne mun pusut tosissaa :lol: Kaikenlisäks tää jätkä oli mua melkee 20cm lyhyempi (kyllä, oon sen verran pinnallinen et se haittaa mua) ja just sellanen ällöttävä rasvatukka-hevari, joka kuuntelee vaan jotaki Children of Bodomia ja Cradle of Filthiä ja on niin kova hevari et huh huh... Ja eron jälkeen tuli huomattua, et tää jätkä on aivan saatanan tyhymä :D 20 vuotias ja hyppää jossain alaikäisten discoissa pikkupillun perässä, mä ainakin tuon ikäisenä käyn baareissa :lol: :lol:

xaz

Jälkeenpäin ajatellen suhteeni exään on ehkä jonku verran nolo. Se jätkä oli vähä semmonen reppana. Se pukeutu melko karseisiin vaatteisiin ennenku hienovaraisesti "muokkasin" hänen makuaan (jälkeenpäin sain jopa kiitosta siitä), ja sukuni makuun, ja omaani myös, jätkä oli ehkä hieman liian juoppo. Se oli työtön eikä itseasiassa ees halunnu mihinkään työhön EIKÄ kouluun (jälleen miinuspisteitä suvulta), kiroili ku merimies, kännissä just sellanen jota kaikki häpeää, poliisien tuttu... listasta vois tehdä kilometrin mittanen. Mutta eihän sitä tuommosten asioitten antanu häiritä sillon ku seurusteli. Kuitenki ku jälkeenpäin ajatellaan niin mie keksin muitten kysymyksiin hulluna aina selityksiä ja tekosyitä :?

Entäpä sitte tämä Potentiaalinen Miesehdokas, josta joskus tuossa keväällä muutaman kerran mainitsinkin. Noh, varsinaista suhdetta ei koskaan ollu. Hän vain antoi minun kuvitella niin. Ne vaatteet oli karmeinta koko miehessä. En vain antanu niitten häiritä koska muuten hän anto oikein mukavan kuvan itsestään. Nolointa oli varmaan karvalakki. Semmonen vähä armeijatyylinen, mutta siis KUKA niitä pitää siviilissä..? :shock: Sitte sillä oli sellanen pitkähkö toppatakki ja karmeet farkut. Ja maiharit. Siinäpä loistava yhdistelmä. Kaiken lisäksi takin rinnusta koristi Timo Soinin pinssi. Jipii. Valehtelematta olisin niin tahtonu vajota maan alle ku kuljin sen kans julksilla paikoilla. Nolon lopun saa tämä "suhde" kun hän itse kertoi käyneensä vällyjen välissä exänsä kanssa sinä aikana kun kuvittelin että meistä voisi tulla jotain. Ja kertoipa vielä haaveilleensa koko minun odotteluajan exänsä perään. Ärsyttää ajatella että olen unelmoinu sellanen kuspiän perään koko kevään. Vaan eipä tarvi nähä jätkän kesätyyliä! Talvityyli oli ainaki mitä karmein :lol:

*Sandy*

En nyt tiedä onko tää noloo, mut kuiteski. Joskus nuorempana (yläasteella) tapasin chatissa yhden pojan. Juteltiin jonkun aikaa, ja se jopa kirjotteli mulle kirjeitä. Annoin sit sille numeronikin. Aina jos en vastannu heti sen viestiin tai puheluun, niin se lähetti miljoona uutta viestiä tai miljoona piikkiä. Oli aina kiva kattoo ku puhelimes luki 79 uutta puhelua tullut :shock: Sitten se lähetti mulla kirjeessä sen kaulakorun, ja halus että mä käytän sitä. Me siisniinku oltiin yhdessä, vaikkei koskaan oltu nähtykään :shock: Noh, mä käytin sitä kaulakorua tasan kerran ku mua jo alko ahdistaan :D Äiti aina tivas kuka mulle soittelee jne, muta mä en kehdannu kertoo (mulla ei ollu aiemmin ollut poikaystävää). Lopuks kuitenki kyllästyin sihen jamppaan, alkoi kiinnostaan sellaset pojat joita näkikin joskus :wink: Mut joo, lähetin sille sen korun takasin (en muuten ollu halunnu lähettää sille mitään omaa koruani, vaikka se pyysikin :P ) ja sanoin etten halua kuulla siitä enää mitään. End of story.

Notti

hmh..noloin suhde..en tiedä oliko nolo, mutta hävettää oma käytökseni vielläkin, vaikka tästä on vuosia aikaa. Olin todella hirviö aivan ihanalle miehelle. Luojan kiitos tajusin itse sitten pistää poikki, vaikka vaikeaa oli. Mies taitaa vihata minua nykyisin...enkä ihmettele :(

SooZ

Seurustelu alkoholisti/narkkarin kanssa joka osasi manipuloida ihmiset (tai ainakin minut) tekemään ihan mitä vaan ja nauro perään paskasesti.
Tai ehkei toi oo nolo vaan surullinen tarina, mut vieläkin häpeän paljon kaikkea mitä tein tyhmänä silloin. :(

DemonOfTheDay

"seurustelin" 5kk näin jälkeenpäin ajateltuna todella ällöttävän ja kusipäisen kiinalaisen ukon kans, tunnevammanen ku mikä. tavattiin netissä enkä kehdannu edes koko 5kk aikana ainoallekaan kaverille sitä näyttää :D juu aika pinnallista mut jos te tuntisitte tän miehen ni pysyisitte kaukana(ei ulkonäöllisesti vaan ihan sen persoonan takia)...se pituinen se.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat