Onko miehen ulkonäöllä väliä, jos oikeesti välittää hänestä? - Parisuhteet

Faunastic

Mun mielipide. Rakastuessaan huomaa miehensä komistuneen. Rakastuessaan ei halua olla sinkku. Ihastua kyllä voi, mutta se kestää sen hetken. Jos rakastat tätä kundia, pidä häntä epäviehättävänä vain silloin, jos hänen sukkansa haisevat, parta rehottaa jo kolmatta viikkoa ja kynnet (sormissa ja varpaissa) on leikkaamatta.

Sivut

Kommentit (91)

xaz

No mulla on oikeestaan nyt sellanen tilanne ihanuuden kanssa.. siis ulkoisesti se ei oo ollenkaan sellanen mies johon mää oisin normaalisti kiinnittäny huomiota. Siis onhan se jonku verran söpö, ja se on pitkä, mutta siihen se sit jääkii. Sillä on ohimoilta pakeneva hiusraja, tosi luonnonkihara tukka, se on ihan sairaan laiha, lommoposket, sillä on pienempi pää ku mulla... ja mitähän kaikkee vielä muuta.

Mut se on ihan täysin vetäny jalat mun alta. Ja se johtuu kaikesta siitä mitä se on kertonu, itestään, elämästään, jne. Meidän ajatusmaailmat kohtaa, ja se on saanu mut kattoon sitä ihan uudessa valossa. Ennen mä oon aatellu tosi pinnallisesti, myönnetään, enkä oo ylpee siitä. Mut nyt jos tulis tilaisuus, mää kulkisin erittäin ylpeenä ihanuuden käsipuolessa julkisilla paikoilla. Ehkä mä oon saanu iän mukana hieman viisautta tai jotain.

Ihan mielelläänhän sitä ottais jonku maailman parhaimman näkösen karjun itelleen, jos se noin vain kävis. Mut mää oon ite ainaki huomannu et mitä paremman näkönen, sitä ksipäisempi tyyppi, tai sit se on homo. Ja ihan tosissaan, kauneus on katoavaista :roll:

shazzer

Eihän kukaan voi omalle ukonäölleen mitään. Tuskin hänkään on valinnut olevansa "ruma".. Jos rakastat niin silloin tämä "ruma" muuttuu kauniiksi sinun silmissäsi.

Girlfriend

En osaa sanoa mitä kandeis tehä, mut en ite luultavasti pystyis jättämään.Veikkaan että jätettyäsi hänet huomaist, että ei se sinkkuilukaan niin siistiä ole. Jos toista rakastaa ei voi elää ilman häntä. Sinua ehkä houkuttaisi vaihtelu, koska olet nuori ja seurustellut jo vuoden. Ymmärrän tunteesi täysin. Mutta kuvittele elämääsi ilman häntä ja miltä tuntuisi nähdä hänet seurustelemassa jonkun toisen kanssa, kun sulla ois vaa yhen illan säätöjä. x) en osaa sanoo. MUt mieti tarkkaan. :)

Aradia

voi jee... Mitä jos joku mosauttaa vaikka oman naamanne rusetille? olisko se sit reilua teidän mahdolliselta kumppanilta jättää teidät? ulkonäkö ei kuulkaas ole pysyvää. mitä tahansa voi tapahtua. tämän varmaan ymmärrättekin.
Nyt toivot että tunteesi viilenisivät häntä kohtaan, koska haluat jättää hänet vähemmän miellyttävän ulkonäön vuoksi? :shock: ei kai..
No mä luulen että olis varmaan sitä miestä kohtaan reilua jättää se, eikä ihan särkeä toisen sydäntä pitkittämällä tota.
Ulkonäköön ihastutaan, sisimpään rakastutaan.

cute

eihän ulkonäön pitäis vaikuttaa rakkauteen, ja se on totta että kun rakastaa niin toinen näyttää komealta ja ihanalta jne! :lol: ja parhaimman näköiseltä :lol:

Joten ei ulkonäkö sillain oo tärkee, mut jos mies pukeutuis OIKEESTI epäsiististi eikä peseytyis ku harvoin jne jne jne niin kannattais ainaki keskustella asiasta josko siisteytyis :shock:

<tyty

Niin ja lisään tähän vielä, että mieheni on TODELLA mustasukkainen ja omistushaluinen, mikä vaikeuttaa vielä enemmän tätä tilannetta. Nyt hänen armeija-aikanaan hän soittelee mulle joka päivä vähintään kerran ja tekstaillaan joka päivä,koko ajan! Jos sanon et menen kaveri kans shoppaamaan, hän kysyy heti että Kenen kanssa? Sanoessani meneväni baariin vkl niin hän kieltää sen heti ja kysyy et miks sinne ny pitää taas mennä. Kesken baari-illan hän lähettelee viestejä että Onko moni tullu yrittään jo iskeen?
Tää on pikkusen jo loppunu ku oon sanonu sille tosta et lopeta toi kyttääminen ym. Mullakin saa olla yksityisyyttä!

<tyty

Totatota.. Tapasin täs vuos sitten netis yhen pojan jonka kans tulin juttuun tosi hyvin. Kuvista päätellen hän oli tosi söpö ja ihastuinki häneen sitte melko nopeest ku juteltiin meses monta tuntia päiväs. No mepä nähtiin sit jonku 2 kuukauden jälkeen siitä ku ekaa kertaa juteltiin. Matkustin pojan paikkakunnalle junalla koska välimatkaa on yli 200 kilsaa.
No kun ekaa kertaa näin pojan niin se ei vastannu yhtään odotuksia :D oikeastaan ajattelin hänestä että hän on ruma! Olin hänen tykönä jonku viikon jonka jälkeen lähin kotiin koska ma alkoi koulu taas. Tuon viikon jälkeen en enää ajatellut että onpas hän ruma, vaan rupesin toisaalta tykkäämään hänen ulkonäöstään. Varmaanki totuin häneen.
Nyt ollaan sitten oltu vuosi yhessä jo, hän on intis nytte mutta se loppuu pian ja ollaan suunniteltu et muutettais sitten yhteen :)

MUTTA tuona aikana kaikki ei tod. ole ollu helppoa. Välillä kun katon poikaa niin näen hänet rumana, välillä taas söpönä ja komeana. Olen itse melko kaunis (en nyt tarkoita kehua itseäni), ja saan melke kenet haluan. Joskus sitä miettii kun esim. baaris tulee hyvännäköinen mies iskeen et voi olisinpa sinkku niin sais tonki. En yleensäkkään ole mikään seurustelu ihminen..
No ihmettelette varmaan miksen jätä poikaa! Siksi koska välitän hänestä aivan käsittämättömän paljon,luulen että rakastan häntä, hän on tärkein ihminen mulle täs maailmas. Voin kuvitella meneväni naimisiin hänen kanssaan, saavani lapsia ym. Mutta silti tuo asia kalvaa mua ku 'en välttämättä niin kauheasti' pidä hänen ulkonäöstään ja haluaisin aivan yli paljon olla sinkku tälläkin hetkellä! Olen nuori,18, ja tuntuu et haluaasin kokea vielä niin paljon kaikenlaasta. Joskus olen miettinyt et ehotan pojalle et pidettäs taukoa. Silloin saisin olla se sinkku jonku aikaa mitä olen koko aika halunnukki, ja sen jälkeen ku rupee kyllästyttään niin palata mieheni kainaloon.. Aika törkeesti sanottu :D eikä se muutenkaa ole noin helppoa,miehelläni on kyllä vientiä jonku verran joten en välttämättä saisi häntä enää takaisin sen jälkee. Mies on siis 20.
Mutta en vaa tiiä mitä teen! ajattelen tätä asiaa oikeestaan joka päivä ja kun olen viihtellä se on yhtä tuskaa mulle! varsinki sillon jos mieheni ei oo mukana, eli oon kaverien kans.
Jos mä haluan jatkaa tätä nii mun on vaa pakko päästä tän jutun yli ja ajatella ettei sillä ulkonäöllä ole väliä kun mies muuten on niin ihana. Mut ei vaan oo helppoo!

What do you think?

Angelfist

Ymmärrän kyllä, että on vaikea tehdä päätös, onko miehen kanssa vai eläisikö mieluummin sinkkuelämää. Mutta mun mielestä miestä kohtaan olisi reilumpaa, jos jättäisit hänet. Miltä hänestä tuntuisi, jos hän tietäisi, että pidän häntä ajoittain rumana ja epäviehättävänä. Ja baarissa mietit, kuinka tuossakin olisi niin komea mies. Ehkä miehelläsi onkin syytä mustasukkaisuuteen. Hän saattaa ajatella, että sinä olet liian kaunis ja hyvännäköinen hänelle ja on siksikin huolissaan.

Tuo on kyllä hirmu ristiriitaista, että toisaalta pidät miestäsi komeana toisaalta rumana? Pinnallista? Olet kuitenkin ollut hänen kanssaan jo vuoden, jos oikein käsitin.

Äh, en osaa nyt koota ajatuksiani järkeviksi lauseiksi :) Ilmoittelen myöhemmin, jos keksin jotain järkevää.

Rianna

:(

En mä lähtis sen ulkonäön takia jättämään toista, enkä itekkään sanois toiselle päin naamaa mielipidettäni. Jos suhde tuntuu muuten hyvältä, niin aina kannattaa yrittää. Ja tosiasiahan on että jotkut suhteet tarvitsevat tosi paljon työtä onnistuakseen...

Aika tekee myös tehtävänsä, jo parin päivän "tauko" voi saada sun ajatukset selviksi. Otat vapaata ihan kaikesta, miehestä etenkin, ja ota rennosti. En tiedä toimiiko tämä sinun tapauksessa, mutta itse lähen aina pariksi päiväksi vanhempien luo korpeen pakoon koko kaupunkia. Siellä ajatukset aina selkenee, huomaa mitä kaipaa oikeasti jne. Sydäntä ja järkeä kannattaa kuunnella sopivissa määrin.

En mä tiijä, mutta toivotan sulle onnea kuitenkin, päätät sitte ihan mitä vain.

<tyty

En nyt sanoisi et olen kunnolla tästä puhunut hänen kanssaan. Hän ei esim tiiä sitä että pidän häntä toisinaan rumana, tai epäviehättävänä. siitä ollaan kuitenkin puhuttu että miksi hän on niin mustasukkainen ja miksi e luota minuun.
haluan molempia. sekä olla sinkku että seurustella tämän miehen kanssa. mutta kumpaakin ei voi saada. joten pitää valita. mutta en tiiä mitenkä valitsen, koska tuntuu siltä että kumman valinnan teenki, niin kadun sitä joka tapauksessa. noh kai pitää vaan sanoa että elämä on. toivon todella että pääsen täs asian ylitte ja voin elää onnellisesti ton miehen kanssa. tai toisaalta toivon sitä että tunteet lähtis kokonaan pois, etten välittäisi hänestä enää, sittenhän kaikki olisi paljon helpompaa. mutta niin tuskin tulee tapahtumaan. mitään ei oo tehtävis :(

Taistelukääpiö

Mä en vastaasiihen ulkonäkö-keskusteluun koska se on mun mielest hirveen pinnallista. Mutta mustasukkaisuudesta voisin sanoa:

muaki petettiin, kuten mun äitiäkin (kiitos iskä näistä 20 vuodesta helvettiä) enkä itse pysty luottamaan KENEENKÄÄN.
Silti yritän olla liian mustasukkainen vaikka ottaakin päähän et mieheni on viel yhen sen exän kaa hyvissä väleissä ja menee 'yksin' (?) baariin kun mä oon (yö)duunissa.

Mustasukkainen saa mun mielestä jonkin verran olla, kyse on siitä et kärsiikö puoliso siitä. Voihan itsekseen miettiä/ajatella ihan mitä haluaa mut ei sitä tarvii välttämättä puolisolle näyttää. Siinä vaiheessa suhde muuttuu ehkä tuskalliseks kun pitää aina selittää missä on, miks ja keiden kaa. Se ei ehkä edes tarkoittaa mitään pahaa, se vaan pelkää et menettää sut.
Jos on aivan LIIAN mustasukkainen niin kantsii ehkä lähteä meneen koska se on sairaus eikä se liittyy mitenkään rakkauteen.

Rianna

Hmh, sait mut hiljaseksi. Ku eihän se oo aina niin yksinkertaista...

Olet ilmeisesti puhunut asiasta ihan kunnolla miehesi kanssa? Kumpaa sinä itse haluat, jatkaa suhdetta vai elää sinkkuelämää?

<tyty

"Jos sinä rakastat toista, et ajattele muita miehiä, et halua olla sinkku, etkä ajattele missään välissä että hän on ruma. Ja jos hän oikeasti rakastaa sinua, hänellä pitäisi luottaa sinuun täysin."

mun mielestä rakkaus ei ole noin yksinkertaista. vaikka rakastaisi jotain ihmistä, silti voi esim. ihastua johonki toiseen. ja jos ei luota täysin, se ei merkkaa sitä etteikö rakastaisi. tälle miehelle on tehty erittäin tyhmiä temppuja hänen entisissä suhteissaan mm. petetty, joten tämä ettei hän luota minuun kumpuaa siitä varmaanki osaksi. hänen on vaan vaikea luottaa naisiin

Rianna

Tuo kuulostaa liikaa samanlaiselta tilanteelta ku mulla oli aikoinaan. Siksi mulla pelottaa antaa sulle ohjeita, mutta toivon että tästä ois jotain hyötyä...

Jos sinä rakastat toista, et ajattele muita miehiä, et halua olla sinkku, etkä ajattele missään välissä että hän on ruma. Ja jos hän oikeasti rakastaa sinua, hänellä pitäisi luottaa sinuun täysin. Se, että hän kyselee sun menemisiä niin tarkkaan ja kieltää sinua menemästä viihteelle, on liikaa. Vaikka ihminen onkin omistushaluinen, pitäisi hänellä ymmärtää se että toisella on oma elämä.

Kannattaa yrittää puhua asiasta, ja jos se tuntuu liian vaikealta niin sitten vaan jätät hänet ennenkuin meet tekemään jotain peruuttamatonta hänen selkänsä takana.

Parempi yksin ku huonossa (ahdistavassa) parisuhteessa.

Pennsylvania

Tämä nyt menee ehkä hieman ot:ksi, mutta näin taanoin taidenäyttelyssä Krakovassa valokuvan, joka oli hääkuva (aito, ei lavastettu). Morsian oli kaunis ja suloinen nuori nainen. Sulhanen oli palanut työtehtävissä niin pahasti, että hänen päänsä oli vain yhtenäinen, punainen möykky, jossa keskellä oli jonkinmoiset nenänreiät ja vähän jotain silmää pilkotti. Se, jos joku, oli todellakin kamalan näköinen mies. Ja se kuva, jos yksikään hääkuva ikinä, kertoi mun mielestä todellakin jotain siitä, kun rakastetaan ihmistä oikeasti, eikä vain jotain kaunista pintaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat