miksi pitäää satuttaa? - Parisuhteet

särkynyt_enkeli

me oltiin yhessä reilut 3kk ei sen kauemmin ja kaukosuhteessakin vielä, mutta äärettömän paljon yhdessä:( joo sitä kun on vielä tunteita niin kaipaan en voi vastaankaa väittää mutta haluan mahdollisimman äkkiä ylitästä kaikesta. mut tiedättekö että kun se puhelin on tuossa lähellä niin mieli tekee soittaa ja jutella ja vastata jos se soitttaa. ärsyttää miksi olen näin tyhmä:( kiitos teille ihana ku on ihmisiäjotka osaavat sanoa jotain <3
joo itse mietin tuota samaa että otan kaverin mukaan koska en halua että mitään pääsee käymään!

ja parasta mitä tää mies on sanonu niin ku se ylisti tätä uutta eukkoaan ensi puhelimes ja kohta haukku sitä mulle niin sitten sano että "ei tää tyttö sua vihaa se ajattelee susta vaan hyvää" voi elämä miksi se mua vihaisi mä en ole tehnyt mitään vaan ne PETTI MINUA !!!!!

Sivut

Kommentit (27)

Neppis_

:(

..Miten pitkään te sitten olitte yhes?
(Ei sen puoleen, tuttua touhua!)
Mutta jos jatkossa sama, Älä missään nimessä ole häneen enemmin yhteydes/kiinnostunut! Tyypilliset miekkoset ei välttämättä tiedä Kuka heille on "oikea". En voi ymmärtää näitä tietynlaisia miehiä jotka vonkaa perään heti kun toiseen ei ollut toivoakaan.Elämä.

muttah, eiköhän niitä kaloja siel meressä oo :D
Lycka till eteenpäin!

SooZ

samaa mieltä olen kuin Jzzu että tuollainen mies joutaa kyllä mäkeen. Ei ole oikein vedättää sinua noin. Kerta halusi uuden naisen niin olkoon nyt tämän kanssa.
Toivottavasti saat tavarasi takaisin pian. Paras sinun ehkä ottaa joku ystävä tai muu mukaan kun menet niitä hakemaan, eipähän pääse käymään mitään mitä katuu sitten myöhemmin.

särkynyt_enkeli

niin sitä on niin liian sinisilmäinen sillon kun on rakastunut, nyt vasta tajuaa kuinka paljon paskaa olen siltä mieheltä sietänyt :/ kiitos voimia tässä tarvitaankin!!
paras minkä muistan jo suhteen alussa oli kun hänen äitinsä sanoi että"sinä oot liian kiltti tyttö et tule kauaa jaksamaan meidän poikaa" olisi kannattanut siis äitiä kuunnella vissiinkii :/
mutta mietin myös että olenkohan minä miettinyt meidän juttua jo pitempäään iha vaan omassa päässäni koska eron otin kuitenkin näin helposti heti alussa vai mikähä mua vaivaa :?
ihana ku voi asioista puhua edes jollekin niin ne ei jää sisälle :/

EDIT.
vielä tuohon jatkaakseni että. eka reagtioni eron jälkeen oli että haluan kaiken takasin mitä olen sille antanut jne. mutta nytkun mietin niin en todellakaan kaipaa siltä mitään muuta kuin omat tavarani ja rahani takaisin, haluaisin nähdä ja saada ne, mutta mies vaan sanoo että en pysty sua näkemään vielä, ja sit kuitenkin sinne yöksi pyyteli ärsyttää tällänen. se siis tietää kuinka se saa minua satutettua sanomalla arkoja asioita :(

Jzzu

Ei mitään välejä tuommoiseen tyyppiin, ei mene hyvä hukkaan!

Ja kyllä: mies varmasti luulee voivansa vedättää sinua, sillä vähän vaikuttaisi että olet hieman vietävissä tähän saakka ollut.

Nyt pysyt kovana ja unohdat moisen kurjimuksen ja tiedäkin se että varmasti tulee parempia jotka kohtelevat sinua sinun ansaitsemallasi tavalla: hyvin.
Voimia sinulle!

särkynyt_enkeli

hmmh. aihe on varmaan tuttu mutta ajattelin kirjottaa ku itseeeni tämä sattuu niin kovasti.
elikkäs eronsin uuden vuoden aattona mies puhui minulle jouluaattona että joku nainen on häntä lähestynyt vieteillä jne, riideltiin ja sitten sovittiin vielä ja miehen luokse menin mies sanoi että nainen ei kiinnosta häntä ja hän haluaa olla kanssani, sitten tuli kotiin lähtöpäivä ja mieheni lupasi tulla tänne uudeksi vuodeks odotin koko päivän ja soitin koko päivän mitään ei kuulunut kunnes illalla mies soitti että on tämän kyseisen naisen luona, sattui niin mielettömästi tämä puhelu koska olin odottanut ja luottanut häneen niin paljon vielä edellisenä iltana hän sanoi kuinka paljon minua rakastaa :(
onneksi sain mennä uuttavuotta viettämään siskoni luokse ja sain ajatella jotain muuta, nyt on mennyt erosta tämän aikaa ollaan miehen kanssa hyvissä väleissä kavereina kunnes viime viikolla hän soitti humalassa minulle ja itki kamalasti ja kertoi kuinka haluaa minut sinne ja ei ole tämän naisen kanssa enää en kuunnellut sanoin että soita aamulla kun olet selvä, ja niinhän se soitti ja sanoi että ei tiedä onko hän sen toisen naisen kanssa ja kertoi kuinka paljon minua rakastaa jne. pyysin käymään koska ei oltu eron jälkeen nähty hän lupasi soittaa että pääseekö tulemaan. ei kuulunut puhelua soitin sitten illalla että no tuletko sinä niin hän vaan sanoi että olen tämän uuden tytön luona iltaa viettämässä että olen niin onnelllinen. sanoin siinä vaan että koitappas muistella mitä sinä vielä tänä aamuna puhuit minulle vastasi vaan että muistan muistan.(AINA KUN SE ON SEN NAISEN LUONA JA JOS MINÄ SOITAN NIIN SE KERTOO KUINKA ONNELLINEN HÄN NYT ON, JA KUN NAINEN EI OLE LÄHELLÄ NIIN LEPERTELEEE MINULLE :? ) tuntuu niin pahalle luuleeko se oikeasti että ainakun hän älähtää niin minä juoksen takasi ja kaikki on hyvin siihen asti kun taas joku muu tulee väliin, nyt olen päättänyt että en enää kuuntele pätkääkään mitä se mies sanoo minulle tottakai minulla on tunteita sitä kohtaa mutta minusta minun ei tartte kestää tuollasta paskaa mitä se on minulle aiheuttanut ja minä olen ilmeisesti niin tyhmäkin että haluan silti olla kaveri ja pitää välit hyvinä :( tuntuu pahalle halusin teille puhua tästä tämäkin jo helpottaa.

särkynyt_enkeli

kiitos kannustuksesta! jooh kyllä mä olen sitä itekin miettinyt, kaikki olis helpommin menny ohi ja parempi olis olla jos se ei olisi sillon viime viikolla soittanu ja leperrellyt kaikkea selvästi tiesi mitenkä mulla on kuitenkii vielä tunteita jne ::( pahallehan se tuntu ku se itki mutta ihan oikein että vähän meni itteesä säälittää sen tytön puolesta jos se tekee sille samalla lailla :(

DemonOfTheDay

siis nyt hyvä nainen unohda se mies! tosiaan täytyy olla melko retkussa jos ei näe minkälaisen sian kanssa olet tekemisissä. eihän tollanen ukko ansaitse ketään!! :evil:
mikä ihme teinipelle se tollanen on et ensin jättää sut jonku toisen muijan takia ja sit ruikuttaa perään eikä muka tiedä onko se sen naisen kans vai ei ja sitten taas muka ollaan niin onnellisia uuden kans et p***at sanon minä! :roll:
unohda, selvitä pääsi ja mene eteenpäin elämässä..se ei ole ansainnu sua etes sormenmitan vertaa! jotkut osaa olla niin sikoja.... :x
jaksamisia sulle

Neppis_

Sitä se ikävä kyllä on. Toivottavasti sul on edes jotain tekemistä ja kavereita jolloin tulee tehtyy ja ajateltuu jotain muuta ..

ja no lohdutus on se että aika ne haavat vaan parantaa. Kokemuksella voin sanoa, ei sitä entisestä kovinkaan helppoo ollu päästä yli, ja jätkä viel hyväxkäytti ym. skeidaa. . .
mut sit kun tulee se päivä että mr. X ei tunnukkaan tuol tykyttimes, aijai sitä onnen päivää :D

Yritä keksii jotain muuta ajateltavaa tai rupee harrastaa jotain . . ?

särkynyt_enkeli

no joo tiedän et pitäis vaan yrittää unohtaa, oon paljon kavereiden kanssa ja menossa jolloin ei mielessä oo tuo asia eikä myöskään koulussa ollessa muttaaa aamulla ensimmäisenä meinaa ruveta itkettää ku herään, se tässä vaikeinta olikii ku meillä oli niin hyvä suhde sillon alussa sit kaikki menikin yhtä äkiiä päin helvettiä ihan taivaasta tipahti se tieto :/ sattuu..

Neppis_

nii.. ja yks pahanen on siinä et mitä nopeammin alkaa sitä nopeammin loppuu.

Oi niitä ihanuuksia (sillon kun en vielä ollu seurustellut näinkään pitkään ku nyt.) ,niitä miekkosia, osa aivan ihania, seurustelut ja erot.. *huokaus*
.. ei kyl sen puoleen, ei sitä tiedä miten pitkään tämäkään suhde kestää. Ei toista voi omistaa.. tosin vaikeaa se olisi, ollaan oltu yhes jo 2,5 vuotta. (niin, niitten erojen ja palaamisien ja riitelyjen parissa..)
Että kyl mie mieluummin luovun pieni-kestosesta jutusta kun pidemmästä.

särkynyt_enkeli

no tietysti lyhyt suhde on helpompi unohtaa mutta se että kun kaikki tosiaan oli niin äärettömän hyvin soiteltiin joka päivä monestikin jne. ja sit kun kaikkki tuli niin äkkiä lupaukset petti ja silleen siksi kai tää sattuukin niin kovasti muhun :/
toivon vaan joka päivä et loppus tämä piina jo ja saisin olla onnellinen taas:(

*Sandy*

Kuten muutkin ovat sanoneet, aika auttaa, vaikkei siltä nyt heti tunnukaan.
Toisaalta oli hyvä, että poikaystävästäsi paljastui tällainen piirre näin alkuunsa, saati vuosien päästä.. Eli nyt keskityt vaan siihen, kuinka onnellisessa asemassa olet, kun pääsit siitä eroon! Ja varmasti löydät toisen kullan kun sen aika on :) Tsemppiä sulle!

särkynyt_enkeli

tänään sitte rohkasin itseni ja soitin että haluan ne minun tavarani takasin että joku minun kavereista hakee ne sieltä niin mies sanoikin että ei sun tavaroita ole enää mitään täällä oli sitte heittänyt kaikki menemään :'( ensin se haluaa olla tosi hyviä ystäviä sitte kun mä sanon sille jotain pahaa että nyt loppu tämä minun kiusaaminen niin sitten se teki noin :'( kyllä tuntuu pahalle sinne meni minun vaatteet jne :( mutta aion kyllä ottaa kaiken vaikka rahana takasin!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat