Ihailijoista - Parisuhteet

Miiku

Te, jotka seurustelette...kerrotteko rakkaallenne, jos joku on kiinnostunut teistä/siis sinusta, ottaa yhteyttä tms..? Mulla on sellainen ongelma, että minuun ottaa useastikin joku yhteyttä ja minulla on tapana aina kertoa kumppanilleni asiasta ja se saa rakkaani ahdistuneeksi ja huonolle mielelle.

Sivut

Kommentit (55)

Miffy

heh, no ei mulla nyt mitään jonoa ovella ole, mutta jos joku jotakin yrittää jollakin tavalla, niin kyllähän minä kerron. En näe mitään syytä olla kertomatta. Tällä on joskus jopa vaikutusta esim. seksielämään, kun pieni mustasukkaisuus saa pupun ylittämään itsensä ;) Mutta, suhteemme on kunnossa, siis luottamus, eli ymmärtääkseni hänelle ei mitään sen suurempaa ahdistusta kys. asiasta koidu.

SooZ

no eipä sitä täälläkään suunnalla mitään jonoa ovella ole tai puhelin koko ajan soi mutta jos jotain tuollaista on joskus ilmennyt tai tulisi vastaavaisuudessa eteen niin kyllä siitä sanoisin.
tietysti JOS tämä olisi usein toistuvaa voisi kyllä alkaa toisesta tuntua aika ahdistavalle :D ajatteleppa omalle kohdalle. Onhan se ihan kiva toisaalta että kulta on haluttava muistakin mutta on sinun, mutta jos alkaa jo jonoa olla ovella ja tunkua niin kyllä siinä itselläänkin alkaisi otsassa suoni pullottamaan ;)

Anskuliini

No eipä minullakaan mitään jonoa oven takan ole eikä puhelinkaan hirveästi pirise, mutta kun joku jotain yrittään niin kyllä kullalleni siitä kerron ja yleensä me vain nauretaan koko asialle... :D

Audrey

No kyllä mä kertoisin, ja oon kai joskus kertonutkin.
Mut pari kertaa on ollut sellaisia ihailijoita mitkä on soittanu 3lta keskiviikkoaamuna ja örisseet kaikenlaista. Joten en kauheasti välitä ihailijoista... No eipä niitä onneks paljon olekaan. :lol:

Venice Queen

Kerron joo. Kulta ei paljon välitä, tai ainakin esittää ettei välitä. Päästi hän minut jopa kahville yhden ihailijani kanssa...(olin tehnyt miehelle selväksi ettei kiinnosta, mutta hän halusi silti kahville, en tiedä miksi... lähdin, koska hän on luokallani ja halusin näyttää että voimme kyllä olla kavereita vaikka muuta ei tapahdukaan)
Niin se vaan tahtoo olla että varatut kiinnostavat, mutta ongelmia ei pääse syntymään kun kerrotaan toisillemme näistä, ja tehdään selväksi ettei muut kiinnosta.

shanti

olen kertonut ja haluaisin, että mieheni kertoisi minulle myös. (ja tällä hetkellä haluaisin, että olisi myös se mies ;)) Ei tuntuisi hyvältä, jos joskus paljon jälkeenpäin saisi kuulla, että joku/jotkut olisivat lähestyneet miestä jo pitkään kuola poskella.

Ladybird

Juu, kyllä mulla on tapana kertoa. Miehestä tulee vaan silloin tosi mustis ja se on jotenkin niin söpöä. Huomaa kuinka hän välittää paljon. Kyllä hän toisaalta ymmärtääkin ja yhdessä sitten puhutaan asiasta ja unohdetaan turhat ihailijat... Onhan näitä ihailijoita joskus ollut, mutta tulevat ja menevät.

cosmo21
Ladybird
Juu, kyllä mulla on tapana kertoa. Miehestä tulee vaan silloin tosi mustis ja se on jotenkin niin söpöä. Huomaa kuinka hän välittää paljon. Kyllä hän toisaalta ymmärtääkin ja yhdessä sitten puhutaan asiasta ja unohdetaan turhat ihailijat... Onhan näitä ihailijoita joskus ollut, mutta tulevat ja menevät.

Meillä toimitaan ihan samalla tavalla, olemme mieheni kanssa täysin rehellisiä toisillemme.

Peikko

Kyllä mä ainakin kerron poikaystävälleni tollaset jutut.. Kerron oikeestaan kaikki mitä elämässäni tapahtuu jne. Ja hän kertoo myös minulle. Pystymme keskustelemaan kaikesta maan ja taivaan välillä.

Cara-

Kerroin kun joskus meidän alkuaikoina yks joka oli mun kanssa samassa koulussa oli häiritsevässä määrin kiinnostunut. Se otti ihan oikeesti päähän kun katottiin kullan kanssa leffaa ja oli tosi hyvä olla ja sit tää soitteli ja kyseli että kai tuun keskustaan (ei ikinä sanonu sanaakaan kasvotusten tai selvin päin). Se meni onneks ohi.

Muita noin selkeitä tapauksia ei oo ollu, joskus on käyny niin että jonkun kanssa on selvästi kemiat osunu kohdalleen ja ollu kivaa, en oo kuitenkaan ite varsinaisesti keneenkään ihastunu eikä kukaan oo mulle tullu tunteistansa puhumaan kun oon ite ottanu semmosen sopivan etäisyyden. Ei noista mun mielestä oo hirveen aiheellista puhua, kun mitään ihastumisia ei tod.näk. edes ole tapahtunut kumpaankaan suuntaan. :)

Torspo

Kyyllä mä aina kerron kaiken.. Jos kulta meinaa alkaa murjottaa niin kerron että eikös siitä ole parempi että muutkin tykkää minusta. Oishan se nyt ikävä seurustella sellaisen kanssa jota kaikki haukkuu rumaksi ja kukaan ei tykkää!! :wink: Ja sitten sanon vielä että eikös susta tunnu hyvältä kun olen sun oma, enkä kenenkään muun.. Ja eikös ole kiva kun muita ottaa pattiin kun olen juuri kultani kainalossa enkä muiden!!?? :) :wink:

Kyllä se siitä vaan piristyy... :wink:

Maikki85

Mä kerron aina jos joku ihailija sattuu ottamaan yhteyttä. Ei kulta siitä masennu tai mitään,pieni mustasukkasuus saattaa nousta pintaan. Mut se tietää et rakastan häntä ja hänellä on onneksi niin hyvä itseluottamus että hänen ei tarvi masennella semmosen takia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat