Deittipalvelut - Parisuhteet

sweet_female

Olen tässä miettinyt, että josko pitäis kokeilla deitin / kumppanin metsästystä netistä. Baareista sellaisii ei tunnu löytyvän, ei ainakaan järkeviä. :P

Tarvitsisin nyt vähä teidän muiden mielipiteitä ja kokemuksia. Niin ja mitä sivustoi suosittelette? :)

Kommentit (13)

Carmencita

No miksei se järkevä mies sieltäkin voisi löytyä, mutta mitä minä olen kuullut niin ei suinkaan ole helpoin tapa tuo nettideittailu. :roll: Itselleni ei kyllä ole koskaan tullut mieleen tuollaiset, mutta paritkin kaverit (enemmän kyllä huumorimielessä) on kokeillut tuota ja väittivät, että netti on pullollaan niitä seksin perässä olevia "ah-niin-herrasmiehiä-komeita-fiksuja-koulutettuja-huumorintajuisia-eläin- ja lapsirakkaita-bodareita", jotka sitten paljastuivatkin deiteillä piereskeleviksi kaljamahaisiksi äijiksi :lol: Tarkoituksena ei kuitenkaan ole morkata, sillä omakin kulta löytyi netistä (ei tosin mistään deitti-sivuilta) :wink: Sellaisista deiteistä olen kuullut kuin Suomi24:n deittipalvelu :)

mirja

vastasin olen, ja löysin sieltä poikaystävän =) pari kuukautta oon nyt seurustellu suomi24 treffipalvelun kautta löytyneen kullan kaa =) ihmeen hyvä tsäkä mulla kävi ja kyl oon tyytyväinen et kokeilin tota ^^

kersa

Taisi olla reilu puolitoista vuotta sitten kun oikeasti sattumanvaraisesti Suomi24.fi:n treffit-palveluun eksyin. Naureskelin sitten aikani, kunnes päätin itsekin rekisteröityä pilailumielessä. Tuli sitten tietoihin kuitenkin annettua omat tiedot ja profiili naputeltua itsestäni, eikä mistään keksitystä hahmosta. Ironisesti mutisin itselleni, että täältähän mie sen tulevan mieheni varmasti löydän...

Meniköhän päivä vai pari kun törmäsin kiinnostavaan tyyppiin. En odotellut enkä ajatellut mitään ihmeempiä, mutta vaihdettiin meseosoitteita ja juteltiin päivä. Juteltiin toinenkin päivä. Kolmantena tapasimme. (Jälkeenpäin ajateltuna tuntuu kyllä aika varomattomalta moinen, mutta oltiin kyllä puhuttu puhelimessa jo ja vaihdettu kuvat. Ja vaikka tyyppi kuinka vaikuttikin liian uskomattomalta ollakseen totta ; juuri tällainen Carmencitan kuvailema "ah-niin-herrasmies-komea-fiksu-koulutettu-huumorintajuinen-
eläin-ja-lapsirakas-bodari", [no okei, ei ehkä viimeistä] tavattiin kerran, toisen ja kolmannenkin, koin ensisuudelmani ja enemmän ja vähemmän suurien vaikeuksien kautta alettiin parin kuukauden kuluessa seurustella ja nyt takana onkin jo 14 kk. Ja niin uskomattomalta tuntuu ajatella, jos en olisi sen vahingon kautta eksynyt palveluun tai ylipäätänsä koneelle sinä päivänä, tuskin tässä istuisin tätä kirjoittaen ja yhtä onnellisena... :) Kyllä se onni potkaisi sitten kerran minuakin.

Lania

Mä laitoin ton "Harkitsen", vaikken oikeestaan kyllä harkitse. Aattelin sen lähinnä niin että voisin kyllä, ei sillai mitään antipatioita. Tiän muutamia pareja jotka on tutustunu just jossain deitissä, jollain pidempi suhde, jollain lyhyempi. On mulla kyllä vähän ennakkoluuloja sen suhteen, en oo varma jaksaisinko panostaa sitten enempää jos ei eka vastaantuleva ois huippupotentiaalinen.

Tonde

Vastasin, että Olen, mutta huono kokemus.
Musta ei vaan ikinä olis tapaamaan deittipalvelussa tapaamiani miehiä. Kaikki jotenkii liian aktiivisiia, enkä mä osaa antaa ittestäni oikeaa kuvaa netin kautta.

Banda

Kyllä. Tiedot on isketty eräälle kansainväliselle palstalle, ja itse asiassa kirjekaveri löytyi, mutta mitään vakavampaa ei..tosin Suomen ulkopuolelta on tapaamatta hankala lähteä miestä metsästämään.. (mahd sekavasti=)

Zaweka

Valitsin alimman.
Ensimmäistä kertaa nyt kokeilin tuota suomi24:sta ja yksi mielenkiintoinen tyyppi sieltä löytyi..
Saas nähdä miten tässä nyt käy :D

Mutta tosiaan, nykyaikana netti taitaa olla varsin yleinen paikka löytää seuraa. Toki siellä on niitä tyypillisiä 50+ herrasmiehiä jotka etsivät aivan jotain mitä itse ei halua edes ajatella, mutta samoin kai se on baareissa. Niissä on myös näitä limaisia niljakkeita :D

*Sandy*

Vastasin että en. Seurustelen, joten en tällä hetkellä harkitsekaan :wink:
Jos kuitenkin olisin sinkku, niin voisin varmaan hyvinkin kokeilla! Haluisin varmaan ensin kuitenki tutustua toiseen esim. mesen kautta ja silleen.
Mun yks kaveri (poika) on tavannut tyttöystävänsä jonku tälläisen deittijutun kautta, ja päälle vuoden he on nyt olleet yhessä. Että ihan hyvin siinä kävi! (he tosin eivät kovin mielellään kerro mitä kautta he alkoivat seurustella, vaikka siinä ei mielestäni mitään ihmeellistä olekaan)

Zaweka

Samallahan voi myös sanoa että myös baarissa metsästävät ovat epätoivoisia :wink:
Ainakin mitä välillä itse katsoo näitä "lihatiskejä" niin huh..
Mutta ei siitä sen enempää.
Jokainen etsii parisuhteensa miten tahtoo, ja kaikki keinot olkoon sallittuja ;)

Itse pidän netissä siitä, että ensimmäisenä tutustutaan persoonaan. Se kun kuitenkin on pitemmällä tähtäimellä se pääasia, harva meistä vanhetessaan enää komistuu/kaunistuu ;)

Laura20

[color=violet]En, ei tulisi mieleenkään. :?

En vain ole sen tyyppinen ihminen, että haluaisin etsiä miehen jostain netin deittipalvelusta. Ei sillä, että uskoisin miehen olevan nörtti, mutta jotenkin vain tuntuu siltä, että epätoivoiset ihmiset käyttävät nettiä seuranhakuun.

Tiedän, tuossa asiassa olen hyvin väärässä, koska tiedän pareja jotka ovat löytäneet toisensa netin kautta ja menneet naimisiin, saaneet lapsia ja elävät onnellisena elämäänsä. Mutta se on vain jotenkin iskostunut päähäni, eikä lähde sieltä kulumallakaan.

Ehkä syynä on sekin, että olen aina löytänyt miehen muulla tavalla, enkä osaa sen takia kuvitellakaan käyttäväni deittipalveluja. Mutta kannustan tottakai ihmisiä kokeilemaan, siitä vaan jos siltä tuntuu.

:wink: [/color]

Rahel

Joo, oon kokeillut. Musta ihan hyvä tapa tutustua ihmisiin, kun voi ensin rauhassa jutella netin kautta ilman mitään paineita. Oon saanut pari kivaa juttukaveria ja yhet treffit [size=7](joilla seksiä)[/size]. Tosin ne treffit ei oikeastaan tulleet treffisivuston kautta, mutta netin kautta anyway. En hirveen aktiivisesti ole ollut treffejä sopimassakaan, kun tykkään ensin tutustua ihan rauhassa ilman mitään fyysistä kontaktia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat