Tuoko mies teille kukkia? - Parisuhteet

nsku

Kyllä se joskus on muutaman ruusun antanut, mutta ei kovin usein. Kerran se herätti miut sillä, että tuli meille ja antoi miulle ruusun, ihan muuten vain<3

Sivut

Kommentit (380)

chili

Olen aina luullut että naisille viedään kukkia vain Aku Ankassa, joten mieheni on yllättänyt minut pari kertaa ihan täysin. Toki olen muiltakin saanut joskus kukkia, mutta silloin on täytynyt olla joku ihan erityinen päivä, kuten ylioppilasjuhlani tai synttärit. Nykyinen tuo kukkia ihan huvikseenkin ja jotenkin se on minusta niin suloista :)

Lyratar

ainut kerta kun olen kukkia saanut joskus pari vuotta sitten oli juuri sen jälkeen kun olin pettänyt poikaystävääni ..se oli kyllä ihan hirveä ajoitus :?
muuten olen saanut muunlaista hemmottelua...hierontaa,karkkeja :P tms.

Lizzie

Kyllä kultani aina silloin tällöin tuo kukkia, muutaman kuukauden välein, tai yhden ruusun yleensä :)
Ihanin oli kerran kun olin tosi masis yhdestä jutusta ja jäin kotiin koulupäiväksi. Ovikello soi ja kukkaläheti toi kimpun kukkia ja rakkaan lähettämän ihanan viestin :)

Ritu

Mä en oo tainnu poikaystäviltä saada, mut yhden miehen tapasin netissä ja tutustuttiin ihan enemmänkin. Hää sitten tuli tuolta 800km päästä mua ihan tapaamaan ja raahas kolme kaveriaankin mukana. Tätä ennen mulle saapui pari kertaa punainen ruusu töihin toimitettuna. Olihan se ihan hienoa. Mitään erikoista ei tämän hepun kanssa tapahtunut sen viikonlopun aikana, mut hauskaa oli ja nykyään hän on naimisissa :)

Venice Queen

Ritu: Heh, ei ihme että tuollainen mies heti vietiin käsistä... :)

Mutta minä en kauheen usein kukkia saa, ekan vuoden aikana sain pari kertaa kukkia, mutta viimeks sain vuosi sitten nimipäivänä. Oli kyllä poikaystävä nähny sen verran vaivaa, että oli itse kukat keränny, mikä onkin söpömpää kun kaupasta ostettuna!

Lucky Lady

Eipä ole kukkasia näkynyt, ei..Olen kyllä muutamaan otteeseen suoraan sanonutkin, että kukat olisivat tervetullut yllätys, ja ettei niiden antaminen vaadi mitään merkkipäivää ja niin edellen, mutta kihlatustani kukat ovat ihan turhia eikä "kukaan anna kukkia". Niinpä saanen olla jatkossakin ilman tai ostaa omat kukkani..*huokaus*

figaro

Minä olen saanut ruusuja mieheltäni vuosipäivinä.. muulloin on turha odottaa "romantiikkaa". Lupailee kyllä, mutta sille asteelle se on nämä vuodet jäänyt...

Minä yritin välillä järjestää kaikkea kivaa, mutta siihenpä se jäi sekin, kun ei tajunnut "ottaa mallia" :(

Ehkä se vanhoilla päivillään ellei siirry asumaan mehtuumaille :lol:

lillju

Eipä oo paljon kukkia näkynyt. Ainoastaan kerran poikaystäväni toi mulle kukkia joskus ihan seurustelun aluksi, kun yritti tehdä hyvää vaikutusta. Onnistui tosin. :) Musta tuntuu, että kaikilla muilla on paljon romanttisemmat miehet tässä suhteessa kuin mulla...

minä

en oo saanu muulloin kuin synttärinä ja ystävänpäivänä. On kyllä ollu aina mun lemppari värisiä ruusuja että jotain ajatusta mukana onneks :)

...toisaalta en oo kyllä itsekään kultaani millään muistanu muulloin kuin merkkipäivänä joten en ole mitään odottanutkaan muulloin...

mipsa

hmm.. minulle ei ole poikaystäväni tuonut koskaan/vielä kukkia, tietenkin haluaisin, mutta eihän sitä ääneen voi sanoa. Toivottavasti hän vielä joskus yllättäisi minut iloisesti :wink:

Papersun

Ekana vuosipäivänä sain yhden ruusun ja toisena lupaili tuoda kaksi. Reilun kuukauden päästä ois kaksivuotispäivä, joten sitten näkee tuleeko niitä lisää... :)

cute

Oi, tuli mieleen yks kerta..
Tulin väsyneenä töistä kotiin, (silloin ei vielä oltu naimisissa eikä asuttu yhdessä) kulta oli sitte kävässy siellä omilla avaimillaan ja jättäny keittiön pöydälle ihanan kortin ja keltasen ihanan kukkakimpun! Oli kieltämättä onnellinen ja ihana ja liikuttava olo..
On se niin ihanaa kun joku ihana ihminen muistaa sua silloin tällöin jollain!;)

Heather

Eipä tuo kukkia ei :cry: En muista edes milloin viimeksi olisin häneltä ruusun saanut. Yleensä hän ostaa suklaata tai alusvaatteita, niitäkin niin harvoin. Muutamia koruja on ostanut ilman pyytämistä ja se on jo ihme :shock:

tessa

Juuri perjataina kulta toi ensimmäistä kertaa kukkia. Ei oltu nähty pitkään aikaan (aikatauluongelmia) ja vietettiin romanttinen viikonloppu yhdessä. Meinasi itku päästä kun näin sen punaisen pitkävartisen ruusun, jota se piilotteli selkänsä takana. Mulla on ihana mies :D

*Sandy*

Juu, eipä täälläkään niitä kukkia saa :cry: Vuosipäivinä saan sen verran ruusuja kuin mitä vuosia on kasassa, seuraavaksi olisi kolme tulossa :) En ymmärrä miksi kukat ovat poikaystäväni mielestä turhia :shock: Mutta aina silloin tällöin hän tuo jotain muuta pientä, kuten suklaarasioita yms :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat