piristystä arkeen - Parisuhteet

nasuli

.. Olisi kiva jos kerättäisiin tälle sivustolle vinkkejä, millä voi piristää omaa kultaa työpäivänkin jälkeen..
ja jos jollain on ollut jotain yllätys ideoita yms..

- itse ollaan menossa tänään saunomaan, pitkästä aikaa, ja sen jälkeen varmaan tehdään jotakin hyvää ruokaa

- viime syksynä kulta oli illalla sählytreeneissä kun se sieltä tuli niin olin laittanut pimeeseen makkariin kynttilöitä paljon ja odotin jo kultaa sängyssä..

tämmöiset jutut ainakin tuli mieleen..lisää kiitos!!

Sivut

Kommentit (60)

Lucretih

Kuulostaa hyvältä tuo saunominen ja hyvä ruoka :D
Itse olen aina haaveillut että mies joskus hemmottelisi minua raskaan päivän jälkeen :roll:

Joten olen tehnyt mitä itselleni toivon :wink:

Töistä tullessaan miehelle on valmiina lempiruokaa, hartioiden hierontaa (jotka aina jumissa) suihkun jälkeen, hänen katsellessa lempisarjoja tietokoneelta

Harmittaa vain kun hän ei oikein osaa tällaista arvostaa :(

miss nurse

itseäni piristää eniten sellaiset arkiset jutut, esim. kun on ollut töissä koko päivän ja tulee ihan naattina kotiin, niin mies on siivonnut, pyykännyt ja kokannut :)

tai ehkä joku seuraavista:

- osta rakkaallesi joku pieni (tai iso!) lahja ja piilota se vaikka tyynyn alle

- lähetä hänelle joku iiiihana sähköinen kortti

- kun hän tulee töistä väsyneenä, odottele sängyssä alusvaatteilla tai ilman. Varmasti piristyy!!

nasuli

ihana toi elokuva juttu...mulle tuli mieleen meidän yhteiset iltakävelyt..just kun aurinko rupee laskee..tuola ollaan järvenrannalle sit pysähdytty istuskelemaan ja jutskailemaan..
ja ravintolass ollaan monesti käyty ihan ilman mitään syytäkään. ( yleensä silloin kun on miehen ruuan laitto vuoro ;) yleensä ollaan pyritty menemään aina johonkin eripaikkaan..

aika vähän meillä ollut vaan tota yhteistä aikaa, no nyt kun multa loppu vuorotyöt ja aloin opiskelemaan niin aikaa on loytynyt vähän enemmän..

nasuli

mekin käytiin yhden yön hotellilomalla tallinnassa nyt tänä kesänä...nyt aattelin et vois lähtee johonkin kylpylään lokakuussa kun miehellä on synttärit, olis kiva se jotenkin yllättää..

NaSu

ja jos oot viemäs.. tee vaikka niin että varaat samalla teille vaikka yhden yön sinne ja sanot sille vaan että oohan vapaa sillon että pääsee reissuun.. ei ainakaan tiedä minne viet sen.. tulee ainaki yllätyksenä:) on se vaan mukava olla jossain hotellissa kun kukaan ei tunne ja saa vaan tehdä mitä ikinä tulee mieleen;)

PiPaRi<3

Ihanaa varmaan olis ku antaisit kunnon kokovartalo hieronnan...
Mä en myöskään koskaan keksi mitään uutta ja tuntuu, että kulta kyllästyy.. :(

Heather

No itse piristän aika arkisilla asioilla. Siivoan hänen vaatekaappinsa, teen joskus hyvää (?) ruokaa, hieron hartioita...

Eniten hän luultavasti pitää siitä, kun työpäivän jälkeen ensin syödään ja sen jälkeen mennään suihkuun. Hän istuu penkillä ja minä pesen hänet varpaista lähtien. Laitan hoitoaineen hiuksiin ja teen vielä kasvojen kuorinnan ja naamion ja hän rentoutuu. Suihkun jälkeen rasvaan hänen ihonsa ja sängyssä kutittelen hänen selkäänsä. Hän saa huilata!

Itse pidän eniten reissuista. On ihanaa lähteä vaikka vain yhdeksi päiväksi toiseen kaupungiin tai kylpylään. On mukava ajella aamulla yhdessä ja pysähtyä aamupalalle johonkin huoltamolle. Tai mennä yhdessä kylpylään, rentoutua, ottaa erilasia hoitoja ja vain olla toisen kanssa! Piristää pitkäksi aikaa!

Fansku

Ihana tää Heatherin juttu:

Hän istuu penkillä ja minä pesen hänet varpaista lähtien. Laitan hoitoaineen hiuksiin ja teen vielä kasvojen kuorinnan ja naamion ja hän rentoutuu.

Mun avomies kun ei anna laittaa edes kosteusvoidetta jos kasvoissa on kuiva kohta tms.

Suihkun jälkeen rasvaan hänen ihonsa ja sängyssä kutittelen hänen selkäänsä. Hän saa huilata

Selkää munkin kyllä täytyy kutitella...ja usein, hänen tahdostaan :)

cute

kävin tänään kaupungilla ja löysin ihanan sexyn "yö-mekon" vai mikskä sitä pitäs sanoa.. mut mut..ajattelin tehä pienen ihanan yllärin miehelle kun tulee töistä että pukeudun tähän "mekkoon" ja keksin jotain seksikästä... voin taata että sillä nousee saman tien pystyyn :D

Rana

Tämä piristyskeino voi kuulostaa hieman naiselliseslta, mutta mun mies tykkäsi kuitenkin. Laitoin kylppärin täyteen tuikkuja ja sammutin valot, oluttuoppi ammeen viereen ja odottelin vaahtokylvyssä miestä töistä kotiin. Päälle tietysti jalkahieronta, kun seisomatyössä on.

Maikki85

Mä piristäisin siivoamalla,tähän asti aina kulta on tullut tosi iloseksi kun oon siivonnut hänen tietämättään(vaikkei ees asuta yhdessä).

Sit olkkariin vaikka laitettu pari tunnelma kynttilää ja rauhallinen tunnelma ja sitten hieroo miehen hartioita ja päätä. Kyllä ainakin piristää.

Sit tietty joku tosi hyvä ruoka.

Yhen mikä kyllä toimii ja ilahduttaa varmasti on se että oot panostanut vaatteisiisi(ettei niitä joka päiväisiä verskareita ja roikkupaitaa) ja hiukset jotenkin kivasti ja vähän meikkiä. Semmonen et panostaa siihen ulkonäköön niin piristää varmasti.

Tai joku et toinen saa hyvää ruokaa kun tulee kotiin ja sen jälkeen saa nukahtaa oman kullan viereen.

Nää on ainakin asioita millä oon saanut piristettyä kultaani eikä maksa edes paljoa!! ja vielä se et ilman et kultasi pyytää niin viet hänelle olutta.

Torspo
miss nurse
itseäni piristää eniten sellaiset arkiset jutut, esim. kun on ollut töissä koko päivän ja tulee ihan naattina kotiin, niin mies on siivonnut, pyykännyt ja kokannut :)

tai ehkä joku seuraavista:

- osta rakkaallesi joku pieni (tai iso!) lahja ja piilota se vaikka tyynyn alle

- kun hän tulee töistä väsyneenä, odottele sängyssä alusvaatteilla tai ilman. Varmasti piristyy!!

Ois se niin mukava odotella kultaa töistä alasti sängyssä, mutta kun kaiken pilaa se että se tekee raskaita ja likaisia hommia. Turha odotella alasti, kun se menee ensin suihkuun puoleksi tunniksi kun töistä pääsee.
Kyllähän se siitä ilahtuisi, mutta olisi ikävä ottaa hieltä, vaseliinirasvalta, kivipölyltä ja lasivillalta pölisevää ja haisevaa miestä sänkyyn ja yrittää vielä lemmiskellä kun meinaa taju lähteä siitä hajupommista ja joka puolelta syyhyää kun lasivilla pölisee..

Itse piristän häntä töiden jälkeen laittamalla kahvin ja leivät valmiiksi.
Saatan siivota niin että lattiat kiiltää josta hän on aivan hämillään kun olen kuulemma niin laiska ja hidas.. :lol:
Ihan pieniä juttuja.. :lol:

Torspo

Ruokaa minun on turha yrittää väsätä.. kerran yritin ja miestä odotti töistä tullessa kökkökastikkeen peitossa oleva kiukkuinen, nälkäinen nainen joka oli kastikkeisia sortsejaan vaihtaessa kiukkuisena horjahtanut ja saanut oven vaatekaapin oven irtoamaan ja tullut vielä huonotuulisemmaksi...

Ei ole minun lajini tuo ruuan laitto.. Kyllä se jää äijälle tuo kokkaaminen.. :lol: :lol:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat