Missä fyysinen läheisyys? - Parisuhteet

Iniquitatis

Haluaisin teiltä kokeneilta ja vanhemmilta ihmisiltä kysyä pientä neuvoa tälläiseen tilanteeseen:

Olemme poikaystäväni kanssa seurustelleet yli kuukauden.
Ja olimme ennen seurusteluamme hyvin, hyvin hyviä ystäviä. Olemme hyvin avoimia toisillemme, joten olemme henkisesti läheisiä.
Meillä ei ole oikeastaan mitään fyysistä läheisyyttä löydy. Alkukankeus on jotenkin vain jäänyt päälle. Emme ole edes pitäneet kädestä, taikka halanneet!
Poika ei ole ennen seurustellut, ainakaan vakavasti. Ja poika on hyvin herkkä, mutta myös synkän puoleinen.
En ole ennen seurustellut hänen kaltaisen ihmisen kanssa, ja minun on ollut hyvin vaikea lähestyä häntä. En tiedä, miten niin herkkää ihmistä pitäisi lähestyä.
Viimeksi kun tapasimme, oikein turhauduin itseeni. Kun juttelimme, ja mietin mielessäni että miten pääsisin häntä lähelle, ja taistelin koko päivä itseäni vastaan, että olisin saanut käteni hänen ympärilleen tai mitä tahansa. Enkä vain onnistunut.
Minä olen 15 vuotias, ja poikaystäväni 16.

Onko kellään ollut vastaavanlaista tilannetta,
ja miten pystyisin murtamaan jään?
Tämä on hyvin turhauttuava tilanne. Kiitos teille. :)

Kommentit (6)

k87

ite alotin seurustelemaan hyvän kaverin kanssa. eikä siitä mitään juurikaan niiden alkuvaikeuksien jälkeen tullu. minä oisin tarvinnu sitä fyysistä läheisyyttä, mutta poika ei osannu olla sillä tavalla. sohvallakin se istu eripäässä mitä mä. joskus tästä sit avauduin ja sen jälkeen se alko vähän huomioida mun tarpeita. mutta seurustelu loppu 5kk.n jälkeen. ei ollu mua varten.

mutta suosittelen että sanot ihan rehellisesti, miltä susta tuntuu ja mitä haluaisit pojan sulle tekevän. sillä tavalla ne muutkin ongelmat selviää :wink:

tiikeli

Juu, jonkun on vaan tehtävä aloite halailuun tms, ja sit vielä kaiken lisäks tehdä se useampaan kertaan että jää varmasti tavaksi. 8) Ei miehet yleensä halaile kavereitakaan joten se voi olla aika outoa aluksi, varsinkaan jos ei ole kokenut seurusteleen.

fortyfckntwo

korvista kiinni ja suutele!

jos poika jotenkin sen jälkeen kokee itsensä loukatuksi, on ehkä aika kyseenalaistaa seurusteluun tarvittavat sosiaaliset taidot ja ehkä myös seksuaalinen suuntautuminen.

Emilie

Itsekkin seurustelen tällä hetkellä miehen kanssa joka oli ennen hyvä kaverini joten olen ollut hiukan samanlaisessa tilanteessa. Tämä mieheni oli hyvin ujo ja muistan että ensimmäiset treffit olivat todella kiusallisia vaikka kavereita kuitenkin oltiin. Ei kumpikaan osattu olla siinä tilanteessa luonnollisesti. Mutta sitten päätin repäistä ja ottaa jotain fyysisempää kontaktia ja sitten se suhde vasta menikin fyysiseksi ;) Ehdotan että lähestyt pikku hiljaa ettet säikäytä toista. Aloita vaikka ihan kädestä pitämisellä julkisella paikalla tai tämmöisestä pienestä. Muistan että omalle miehelleni sekin oli jo kova paikka istua minun kanssa käsi kädessä kun muita oli ympärillä :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat