..rakastunut pettäjään.. - Parisuhteet

carti

siis hän katui joka kerta siis olen ollut ainoastaan tietoinen noista kolmesta pettämis kerrasta.

vaikka olen miettinyt ja itkenyt pääni puhki silti tunnen häntä kohtaan kaikkea suurta mitä en tunne muita kohtaan. aina kun emme olleet yhdessä meidän välit olivat 50kertaa paremmat ja teimme sellaisia asioita mitä emme tehneet yhdessä ollessa. ja sen takia haluisin kuitenkin pitää häneen samanlaiset ns. hyvät välit, vaikka tiedän joutuvani ennemmin tai myöhemmin taas kärsimään hänen tekojaan.

kiitos kaikille. <3

Kommentit (11)

k87
carti
siis hän katui joka kerta siis olen ollut ainoastaan tietoinen noista kolmesta pettämis kerrasta.

vaikka olen miettinyt ja itkenyt pääni puhki silti tunnen häntä kohtaan kaikkea suurta mitä en tunne muita kohtaan. aina kun emme olleet yhdessä meidän välit olivat 50kertaa paremmat ja teimme sellaisia asioita mitä emme tehneet yhdessä ollessa. ja sen takia haluisin kuitenkin pitää häneen samanlaiset ns. hyvät välit, vaikka tiedän joutuvani ennemmin tai myöhemmin taas kärsimään hänen tekojaan.

kiitos kaikille. <3

sää katot ihan läpi sormioen sitä miestä! eti uus! nyt nimittäin paranee vaihtamalla.

k87

lemppaa tommonen ukko!

miten voisit tulevaisuudessa luottaa, jos nyt jo on tuollaisia onglmia? on varmasti vaikeaa, mutta maailmassa on niin paljon parempiakin miehiä, kuin tuollaiset pelurit!

Suhfeli
carti

kiitos kaikille. <3

HUOH.

Theea

Joo mäki mietin yhtä kusipääpettäjäpaskiaissosiopaattiluuseria silloin tällöin lämmöllä, mutta ne kohtaukset menee aika pian ohi kun muistan mitä se teki.

SunLion

unohda se mies! ei tuossa ole järkeä....hän selvästi vain leikkii sinulla kun pettää minkä kerkii. Katuiko edes koskaan?

6v ei ole vielä liian suuri ikäero...jos hän kuitenkin kokee sen liian suureksi ja käyttää sinua hyväkseen seksin merkeissä.....

mitä vielä mietit :roll: mars tapaamaan uusia miehiä!

olematon

Koittaisin sinuna olla näkemättä sitä paskakasaa ja koittaisin kertoa itselleni miten pahaa sen seura tekeekään. Tollaset äijät on vielä yleensä sellasia että ne osaa manipuloida melkeinpä...

des

Kokemusta ei ole, mutta sinun tilanteessasi yrittäisin kyllä parhaani unohtaa koko tyypin. Jos on jo puolen vuodeen sisään "pettänyt" kolme kertaa, niin ei voi luvata hyvää. Tietysti jos olette sopineet että ilman sitoumuksia, niin sittenhän kaveri on voinut tehdä mitä lystää. Mutta jos haluat jotain vakavempaakin, niin kirjoittamasi perusteella kuulosta siltä, ettei tuosta miehestä siihen olisi.

persimon

On samanlaisia! Hyvinkin, tai no ei nyt ihan, en ole koskaan mennyt halausta pidemmälle pojan kanssa, mutta silti.
Voit lukea mun stoorin (nim. "Typerä vihre") se löytyy täältä parisuhde puolelta myöskin.
Itse olen varpaita myöten ihastunut ikäiseeni poikaan, vaikka olin hänelle pelkkää nettiseksi seuraa :oops: hän oli varattu poika, joka kuitenkin jätti tyttöystävänsä sen jälkeen kun oli pettänyt häntä mun kanssani (mesessä siis), koska kadutti kuulemma. Pisti kuitenkin syyn mun niskoille. Mikä paska jätkä :x
sisimmässään tää poika on kaikkea muuta kuin paha! tunnen hänet kuitenkin sen verran hyvin, ja siksi olen niin syvästi ihastunut häneen.
haluan hänet joskus omakseni <3

Oon tosi pahoillani sun puolesta! Että pitääkin mennä menettämään sydän jollekin joka on loukannut ja käyttänyt hyväkseen! :( :x

carti

tapasin erään miekkosen viime joulukussa kaverini synttäreillä ja välillämme oli heti todellinen yhteys ja aloimme tapailemaan. n. vko sen jälkeen hän lähti lappiin lomille lupasi olla kiltisti koska oli ihastunut minuun suuresti, olisi pitänyt vaan arvata etukäteen mitä tapahtuu kun miehet lähtee keskenään mökkeilemään. huomasin että kaikki eivät olleet kohdallaan kun hänestä ei kuulunut mitään pariin päivään. Uutena vuotena sekin selvisi, hän oli mennyt kännissä sänkyyn jonkun naisen kanssa siellä mökillä. Annoin anteeksi koska ei mulla periaatteessa ollut mitään sananvaltaa hänen tekoihinsa siinä vaiheessa.

kaikki oli ok, n. kk tapahtuneen jälkeen hän lähti laivareissulle miesporukassa ja siellä oli taas jonkun löytänyt. :S erosimme. tilanteen rauhoituttua rupesimme uudestaan tapailemaan ilman mitään sitoumuksia.

seuraavat pari kk tuntuivat täydelliseltä kuherrus kuukausilta, joten aloimme seurustelemaan oikeasti kun ei kumpikaan halunnut toisen menevän ulos muiden kanssa. koko touhua kesti sellaset 7kk. kuulin hetki sitten hänen yhdeltä kaverilta että kuulemma olen ollut tälle miekkoselle kaikki nämä kk pelkkää seksiä (ikäeromme kuitenkin oli/on 6vuotta, eikä ollut tosissaan kanssani) ja että hän on tapaillut jonkun aikaa erästä tuttuaan joka erosi pitkäaikaisesta poikaystävästään.

Olen ollut rakastunut häneen siitä lähtien kun tapasimme ja teki todella kipeätä kuulla nuo asiat hänen kaveriltaan.

Päätin heti etten halua enää hänestä mitään tulevaisuudessa ja koitan nyt elää elämääni ja tapailla uusia ihmisiä, mutta silti tunteet on ja pysyy.

mitä tekisitte itse tässä tilanteessa? samanlaisia kokemuksia?
kiitos jo näin etukäteen.

-Caroline-
carti

kiitos kaikille. <3

:roll: Huoh... Jätä se mies, ettet joudu kärsimään enempää. Seuraa järkeä, älä tunnetta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat