outo ero! Vieläkö toivoa? - Parisuhteet

anna

Tätä en olisi voinut koskaan edes odottaa. Vielä kun kuulin että heidän "suhde" oli jatkunut jo pidempään..

Kaikki tuntuu vain pahalta painajaiselta. No, päivä kerrallaan kohti uutta elämää!

Sivut

Kommentit (20)

Puutarhis

Mulle tuli kanssa tuosta mieleen, että poikaystäväsi on käynyt höyläämässä jotain toista tai sitten se on oikeasti ihastunut johonkin toiseen. Nyt hän ei kehtaa/uskalla kuitenkaan myöntää tekosiaan ja hakee helppoa ulospääsyä tilanteesta jättämällä sinut ilman selityksiä. Tai oikeastaan vajavaisilla selityksillä.

Entinen avomieheni jätti minut tuolla lailla ja muutaman viikon päästä kuulin hänen äidiltään, että avokki oli käynyt kotonansa esittelemässä uuden tyttöystävänsä. Kysyin häneltä , että onko muita, kun hän haki viimeisiä tavaroitansa asunnostamme. Avokki kehtasi väittää, ettei ole ollut muita (vaikka tiesi, että tiesin) :evil: . Ei minua kiinnostanut, että oliko hän pettänyt, vaan se, että hän olisi myöntänyt, että oli löytänyt toisen niin nopeaan...

Menee nyt OT, mutta menipä ex-avokki parin kuukauden päästä tästä kihloihin typykkänsä kanssa, joten ei paljoa jäänyt saumaa enää epäilyille, etteikö olisi käynyt vieraissakin.

Marika_

voi sinua :cry:
tiedän että koko maailma pysähtyy, jos toinen jättää.
mä tahdon/toivon että te yritätte jatkaa, ole sä poikaystävän tukena, niin te onnistutte! varsinkin kun molemmilla on rakkautta toisilleen jäljellä.

Mimia
Fanni
Mun mielestä on aina surullista ku pareja eroaa, oli syy sitten mikä hyvänsä :(

Tavallaan on, tavallaan ei. Harva varmasti myöhemmin on sitä mieltä että ensimmäinen seurustelukumppani on se oikea. Näin ei ole käynyt minulla, eikä kenelläkään tutullani...

Kepatäti, tavallaan tuo ei ole lähelläkään, sillä eihän pari enää seurustele.. :roll:

Jossu, tavallaan ymmärrän miltä eksästäsi tuntuu. Itseäni alkoi myös kerran eräs suhde ahdistamaan ja masentamaan niin pahasti että ihan pahaa teki. Eroilmoitukseni (sitä ei keskusteluksi voi sanoa, sillä en suostunut keskustelemaan ihmisen kanssa joka ei voi muuta sanoa kun ruinata minua takasin :evil: ) jälkeen en ole ko. ihmistä nähnyt enää.

Älä jää roikkumaan eksääsi. Voihan olla että hän tarvitsee vain aikaa itselleen ja ajatuksilleen, mutta aivan yhtä hyvin voi olla että hän on kyllästynyt sinuun ja suhteeseenne. Jatkuvat viestittelyt/soittelut saavat hänet varmasti vain näkemään punaista, oli kyseessä kumpi tapaus tahansa.

"Rakkaus ei aina riitä" pitää paikkansa. Suhde tarvitsee muutakin.

tiikeli

Musta vaan jotenkin tuntuu että se mies on sitä tyyppiä jolla ei ole pokkaa sanoa suoraan että ei vaan kiinnosta enää. :? Oletko varma ettei sillä ole ollut esimerkiksi jotain muuta 'säätöä'? Onko se esimerkiksi sillon 2 viikkoa sitten ollut bilettämässä? Miehet on niin raukkiksia joskus että kun menee pettämään, niin sitä ei voi missään tapauksessa myöntää..

Joka tapauksessa kannattaa odottaa vähän aikaa ja sitten vaikka kysyä ihan vaan kuulumisia. Pahin mitä tässä vaiheessa voi tehdä on soitella ja tekstailla koko ajan perään ja vaatia selitystä. Sillon sitä ei varmasti tuu. :?

SunLion

Laita hänelle sähköposti..sano ettet halua väkisin roikkua tai muutakaan..mutta että itse pääset erosta yli sinun täytyisi kuulla syitä hänen päätökseensä, koska muuten asia jää vaivaamaan sua etkä voi kehittyä ihmisenä eteen päin. Sano että et oikein ymmärrä miten tässä näin kävi ja voisitko pysyä hänen ystävänään jos hän on kerta masentunut jne...

anna

No nyt meille tuli ero, mutta lopullinen syy oli tämä: mieheni makasi meidän kodissa ja meidän sängyssä yhden parhaan ystäväni kanssa.

Tiedä sitten kauan tätä peliä jatkunut, mutta olisi ehkä pitänyt enemmän hiillostaa miestä kertomaan totuus kaikesta..

Murehtija

des:in tarina muistuttaa aika lailla omaani...Exä just teki päätöksensä (molemmilla kerroilla) yksin ja vappuna sain kuulla kaikkea tyyliin että se oli itse päättänyt päänsä sisällä että mä en rakasta sitä koska en nauti seksistä ja kaikkea muuta yhtä lapsellista. Mua syytettiin siitä kun en setvinyt asioista silloin 2v sitten kun erottiin vaikka totuus on se että mä yritin kysellä ja väkisten saada exän sanomaan edes jotain kun se kieltäytyi vastaamasta mun viesteihin kuin pikkukakara.

En halua maalata piruja seinille, mutta tuon tyyppisten ihmisten päätä on mahdoton saada kääntymään. Se on niillä niin tiukasti omassa navassa. Kipeää se otti minullekin tajuta että exä oikeasti olis tommonen mut niin se vain on enkä minäkään enää sen kanssa yhteen palais vaikka mahdollisuus tarjoutuiskin. Mun pää ei enää vain kestäs just tämmöstä epätietoisuutta kun toisella on suhteessa KAIKKI valta.

des

Samaa mieltä Murehtijan kanssa. Mies tarvitsee varmaan omaa aikaa miettiä tilannetta rauhassa, toisen ahdistelun luulisi vain pahentavan tilannetta. Jos hän tulee toisiin ajatuksiin ja tajuaa tehneensä virheen, niin kyllä hän varmasti ottaa yhteyttä :wink:

Erot on aina vaikeita. Itselläni oli saman tapainen tilanne exän kanssa. Reilun parin vuoden seurustelun jälkeen alettiin ajatumaan erilleen, ja jossain vaiheessa mies ilmoitti ettei jaksa enää. Itse olisin halunnut vielä pelastaa tilanteen, mutta annoin miehen kuitenkin olla ihan rauhassa enkä painostanut puhumaan tai suostutellut jatkamaan. Ajan kanssa kävi niin, että mies halusi palata yhteen. Siinä vaiheessa olin kuitenkin jo itse päättänyt, ettei suhteesta voisi enää tulla mitään koska en voisi luottaa niin kun ennen.. Tuohon ratkaisuun tulin varmaan sen takia, ettei mies voinut puhua ongelmista MUN kanssa, vaan keskenään päätyi eroratkaisuun. Oli pakko miettiä siinä vaiheessa, että miten voisin luottaa siihen että hän jatkossakaan osaisi kertoa jos jokin asia olisi pielessä.

lily

Tämä on vähän turhan tuttu aihe mulle viime vuoden ajalta :(
Mun poikaystävä siis kärsii ajoittaisesta masennuksesta/stressistä. Kahteen kertaan ollaan oltu muutaman viikon katkolla, koska hän on halunnut miettiä asioitaan yksin, eikä mielestään ole kyennyt ottamaan mua tarpeeksi huomioon.
Ensimmäisen eron koittaessa olin hieman yllättynyt, koska se tuli aivan yllättäen ja tuntui jotenkin lopulliselta. Surin aikani ja annoin miehen olla rauhassa. Jonkun ajan kuluttua laitoin viestiä, että voitaisiinko puhua asioista, koska mulle ainakin jäisi paska fiilis koko jutusta jos se tuolla tavoin loppuisi. Hän oli samaa mieltä ja puhuttiin ja päätettiin yrittää. Masennus otti taas vallan muutaman viikon jälkeen ja sama homma toistui.

Ehkä on hyvä antaa miehelle hieman aikaa ja omaa tilaa ja kysyä jos voisitte puhua asioista. Mä ainakin olin tosi hämmentynyt sen suhteen, että jos mua masentaisi, niin tahtoisin, että mies pysyisi vierellä, vaikka kaikki muu menisi päin helvettiä. Mies taas tahoi työstää ongelmiaan itsekseen ilman mua. Jotenkin se loukkasi alussa, samoin tietynlainen kylmyys mua kohtaan.

Nykyisin mies aina mainitsee jos masentaa, vaikka ei sen enempää asiasta haluisikaan puhua ja koitan olla tukena parhaani mukaan. Lääkäriin häntä en ole saanut, tuntuu olevan jonkinlainen kunniakysymys, mutta ehkä tämän kestää, koska hänen masennuksensa ei ole täysin lamaannuttavaa sorttia ja päivittäiset asiat hän silti hoitaa hyvin.

Toivottavasti saatte asianne selvitettyä. En usko, että miehesi tunteet mihinkään ovat yhtäkkiä kuolleet noinkin pitkän yhdessäolon jälkeen, ne ovat vain hautautuneet kaikkien masistelujen alle ja mies nyt ensisijaisesti
keskittyy tuohon masennukseen.

Murehtija

Mä sanoisin että anna sen olla nyt rauhassa ja anna ajan kulua. Et voi tietää mikä sen yhtäkkiä tuli mut asian tivaaminen vain pahentaisi tilannetta. Enempää en oikein osaa sanoa.

Fanni

Voi ei :(
Mun mielestä on aina surullista ku pareja eroaa, oli syy sitten mikä hyvänsä :( Tekstistäsi päätellen poikaystäväsi teki hätiköidyn päätöksen, teillä kun oli 2 vuotta ihanaa yhteiseloa takana. Tai onhan voinut olla niinkin että se on voinut hautoa tuota jo pidemmän aikaa :(
Kuulostaa niin kliseeltä, mutta oletteko puhuneet tästä asiasta? Niinkuin ihan "kunnolla". Mun mielestä toista ei saa jättää ilman kunnon selityksiä, se ei ole oikeuden mukaista.
Jos multa kysytään, niin vielä on toivoa! Poikaystäväsi ei ehkä ole vielä ajatellut asiaa ihan loppuun. Pidän sulle kovasti peukkuja ja toivon että poikaystäväsi tulee toisiin aatoksiin. Mulla itellä on kokemusta pariinki otteeseen tuosta "kyllästymisvaiheesta", toisesta en päässyt yli ja toisesta pääsin ja nyt intohimo on löytynyt uudelleen ;) Kuitenki olen sitäkin hieman katunut että antoi silloin niin helposti periksi sille entiselle...

Mutta tsemppiä sinulle!:)

jossu85

Hei vaan kaikille..
En tiiä oikeen mistä alottas. 2-vuoden takainen poikaystävä jätti mut viime vkloppuna ja syytä en oikeen tiedä vieläkään! Joten olkaa kilttejä ja kertokaa mielipiteitänne..!
Eli poikakaverini sanoi n. 2 viikkoa sitten että on masentunut ja kaikki tuntuu pahalta. Yritin ymmärtää ja lupasin olla tukena missä tahansa tilanteessa. Sen jälkeen se oli tosi etäinen eikä kauheesti soitellu. MEillä on kuitenki menny aina tosi hyvin ja poikaystäväni on osoittanu rakastavansa mua ja sanonu että oon hänelle kaikkein tärkein. Ja tunnen ihan samoin häntä kohtaan. Nyt kuitenki muutama päivä sitten hän soitti ja sano ettei pysty tähän.. tuntu et koko maailma ois pysähtyny.
Kaikki tapahtu niin nopeesti. Seki sano mulle aikasemmin et kyl me siitä selvitään et ollaan niin vahvoja yhdessä ja lupas yrittää, mutta toisin kävi.
Tuntuu et oisin tehny jotain tosi väärin vaikka se sano etten oo. Siitä vaan tuntuu pahalta eikä pysty jatkamaan. Mitä tohon nyt sanoa?!?! Sit se sano et on kyllästyny itteensä ja meihin.. mutta eikö suhteissa oo aina tälläsia hetki ja niitä pitää työstää jos todella rakastaa ja nii se on aina väittäny et todella rakastaa. Mutta näöjään luovutti..
Nyt se ei oo ottanu sen viimesen puhelun jälkeen mitään yhteyttä vaikka oon lähettäny viestejä, ym. En haluis soittaa enää tai mitään ku tuntuu et jotenki ahdistan sitä vaan enemmän. En tiiä mitä tehdä. Toivoisin jotenki et ois vielä toivoa koska oltiin ainaki omasta mielestäni niin rakastuneita.
Oon jotenki niin pihalla etten pysty keskittymään mihinkään..
Mitä mieltä ootte? Onks meil enää mitää toivoa vai oliko tää tässä? Mitä mun oikeesti pitäs tehä ku tuntuu et se on jo pyyhkiny mut kaiken tän jälkeen pois sen elämästä?

-- confused

Svenna
tiikeli
anna
No nyt meille tuli ero, mutta lopullinen syy oli tämä: mieheni makasi meidän kodissa ja meidän sängyssä yhden parhaan ystäväni kanssa.

Tiedä sitten kauan tätä peliä jatkunut, mutta olisi ehkä pitänyt enemmän hiillostaa miestä kertomaan totuus kaikesta..

Kivoja "ystäviä" sulla. :evil: :evil: :evil:

:(

:evil: en ikinä pystyis hyväksymään tuota. Koitappa jaksella, en keksi muuta snaottavaa. Tuo on niin karmeaa kun mitä vaan voi tapahtua, oma ystävä oma mies.. :/

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat