Mistä tiedän onko mies kiinnostunut? - Parisuhteet

Jzzu
Jimmy KImmel
cecille
Useimmiten nämä viestit tulevat kuitenkin viikonloppuisin ja varsinkin jos hän on humalassa.

Näin omasta näkökulmastani voin sanoa, että jätkää tosiaankin kiinnostaa, mutta tasan yksi asia... :roll: Kundi haluaa todennäköisesti kakkospanon oman rouvansa rinnalle, niin ikävältä kuin se kuulostaakin. Voinhan olla väärässäkin, mutta eiköhän me miehet aika läpinäkyviä olla... :wink:

Juurikin näin miekin tän kuvittelisin olevan.

Kommentit (12)

SooZ

jos mies kysyy selvinpäin haluatko kahville, niin itse ehkä lähtisin ihan uteliaisuudesta ja ottaisin selvää mitä hän oikein meinaa vai meinaako mitään. Tosin en suosittele mitään sen enempää ennen kuin olet varma ettei hän seurustele jne. Tosin kyllähän tuo ihmetyttäisi kerta ette ole kovin hyviä ystäviä, että miksi mies sinua niin kahville haluaa..

Mutta ole nyt tuossa sitten varauksella äläkä oleta mitään sen kummempaa. Kokemuksestakin voin sanoa ettei varattuihin tai juuri eronneisiin miehiin kannata sekaantua.. Homma ei vaan toimi pidemmän päälle.

Lania
Jzzu
Mie en kauheen innoissani ois ainakaan jos joku mahdollisesti jopa varattu mies lähettelis kännissä vieläpä viestiä.
Miksi se lähettää vain kännissä viestiä?
En tuhlais sinuna aikaani moiseen.

Jimmy KImmel

Näin omasta näkökulmastani voin sanoa, että jätkää tosiaankin kiinnostaa, mutta tasan yksi asia... :roll: Kundi haluaa todennäköisesti kakkospanon oman rouvansa rinnalle, niin ikävältä kuin se kuulostaakin. Voinhan olla väärässäkin, mutta eiköhän me miehet aika läpinäkyviä olla... :wink:

Eiköhän näissä jo tuu se oleellinen. Naisen mieli on vaan niin jännä, että se kaivaa kaikki mahdolliset kiertotiet että "ehkä jospa kuitenkin mahdollisesti se ainakin hiukan jollain tavalla saattaa olla ihanasti ihastunu, kannattaapa varmuuden vuoks ihan muuten vaan vaivihkaa mennä ottaan selvää...." Jepjep.

Ja joo, kyllä mäkin ujoissani saatan jonku ekan "hei muuten mentäskö kahville joskus" lähettää vasta pikkusen liemestä rohkastuneena, mutta kyllä sen sitten selvinpäin jotenkin seivaa jos tosissaan ois. Ai nii mut ei voi seivata ku on jo varattu.

Jimmy KImmel
cecille
hän on yhdessä pitkäaikaisen tyttöystävänsä kanssa. :roll: Tämä mies ei ole kovinkaan "hyvä" ystäväni, joten olen ihmetellyt miksi hän lähettelee minulle melko usein tekstiviestejä joissa hän kertoo että haluaisi tavata ja pyytää kahville ym. Vielä emme ole menneet. Useimmiten nämä viestit tulevat kuitenkin viikonloppuisin ja varsinkin jos hän on humalassa.

Ancela

Kuulostaa tyhmältä ja teennäiseltä, mutta miten sen voi tietää. Ei ole olemassa mitään varmoja konsteja että "kun hän tekee näin niin hän on varmasti kiinnostunut sinusta", -tiedän Very Happy
Mutta olin kaksiviikkoa sitten bileissä, juttelin erään miehen kanssa,(tiesimme toisemme ennestään mutta ei tunneta) hän tuli innokkaasti viereeni istumaan aina kun oli vapaata,tarjoi juomista,nauratti ja jutteli, lopulta päädyimme suutelemaan pihalle nurkan taa.
Olemme tekstaillut vähän, minä olen ollut aina aloittaja, hän on laittanut kaksi kertaa silmäniskun, mitä se merkitsee jätkältä ? Hän on ehkä hieman ujo, ei seurustellut paljoa, minua hieman nuorempi ja urheilija.. näen häntä opiskelupaikassamme vilaukselta. Miten voisin edetä? En tiedä haluaisiko hän seurustella tai olisiko hänellä aikaa, minä taas todella haluisin vakiintumista.

Rahel

Hmm. Mä menisin varmaan sinne kahville. Ihan vaan, että voisin kysyä missä mennään. Tois varmaan selkiyttä asiaan, tietäisit varmasti onko se vielä varattu ja onko se tosiaan kiinnostunut.

Hawana
dani
Ei kannata varattuihin miehiin sekaantua, on epäreilua mennä pariskunnan väliin. Eikä tuo nyt kovin luotettavalta ja mukavalta tyypiltä vaikuta jos muita naisia vikittelee vaikka seurustelee..

samaa mieltä.
suosittelisin kyllä lämpimästi jättämään varatut miehet ihan vaan rauhaan..

Amalia
Rahel
Hmm. Mä menisin varmaan sinne kahville. Ihan vaan, että voisin kysyä missä mennään. Tois varmaan selkiyttä asiaan, tietäisit varmasti onko se vielä varattu ja onko se tosiaan kiinnostunut.

Mä ehdottaisin tuota samaa, siinähän tulis sitten toivottavasti asiat kerralla selviks. Ja jos tyyppi on edelleen varattu, kannattaa kertoa hyvin selkeesti, että sitten jätetään jatkokahvittelut ja muut kuviot väliin.

Jimmy KImmel
cecille
Taidanpa mennä sinne kahville ja ottaa asioista selvää.

Kunhan vaan tosiaankiin meet kahveille ja varot, että niistä ei tule päiväkahvit... :wink:

dani

Ei kannata varattuihin miehiin sekaantua, on epäreilua mennä pariskunnan väliin. Eikä tuo nyt kovin luotettavalta ja mukavalta tyypiltä vaikuta jos muita naisia vikittelee vaikka seurustelee..

Jzzu

Mie en kauheen innoissani ois ainakaan jos joku mahdollisesti jopa varattu mies lähettelis kännissä vieläpä viestiä.
Mikä tyypin tilanne oikeen on sen nykyisen/entisen mimmin suhteen?
Miksi se lähettää vain kännissä viestiä?
En tuhlais sinuna aikaani moiseen.

Chocolat

En lukenut aloitustekstiä, mutta varattu kuulosti olevan tämä mies.

Älä ikinä koske varattuun miehen, tästä voit saada itsellesi vihollisen hänen naisestaan. Ja ethän voi tietää vaikka tämä pari olisi todella onnellinen mutta mies vain halusi jotain vaikka kokeilla saako naisen kiinnostumaan tai muuta.

Mutta ei sinustakaan tuntuisi hyvältä jos joku ämmä yrittäisi itselleen rakasta miestäsi.

Minusta ainakin tuntuisi todella pahalta. :(

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat