Lepyttely - Parisuhteet

gollum

Mies jos mököttää niin sille pitäis antaa aikaa. Koitan tota opetella, ku ite haluisin halia ja sit loukkaannun ku toinen ei haluukaan. Jos mä mökötän nii kyllä mä lepyn jos tulee halimaan ja pyytää anteeksi. Nää on siis näitä pikkuriitamökötyksiä. Isompia ei oo pahemmin ollutkaan, mutta niihin tuskin tommonen auttais, jos on siis joku oikee ongelma kyseessä.

Kommentit (13)

Pai25

Mua ei saa oikein mitenkään leppymään kun suutun / loukkaannun jostain. Aika lepyttää.
Ihan turha tulla halailemaan tms, alkaa vaan kiukuttaa enemmän.

Miss Blood
nubbu
Munt vedetään kainaloon melkein väkipakolla, ja siinähän ei voi kun leppyä, vaikka kuinka olisin halunnut mököttää! Yleensä koitan vielä mököttää sitä etten saanut mököttää :roll: ymmärsiköhän kukaan...

Komppaan ihan täysin !! Meillä tuo on sama juttu, sillon kun mökötän niin tuo yks tulee väkisin halaamaan ja kutittelemaan, niin eipä siinä enää pahemmin mökötetä :) Toinen on sitten sellanen, että yleensä en koskaan vihaisena ota katsekontaktia kultaan, niin eiköhän kulta tule ihan nokan eteen tuijottamaan silmiin ja jos päätä yritän kääntää niin seuraa perässä :roll: Eipä sitä tuossakaan kauaa pokka itellä pidä :)

Lukretia

Mut saa lepytettyä ottamalla syliin ja sanomalla jotain nättiä. Hyvin auttaa myös se, että luvataan parannusta siihen asiaan, joka on ollut mököttämiseni syynä. Miestä taas on turha yrittää lepytellä, se on vihainen niin kauan kuin on ollakseen. :roll: :(

mimuli

Meilläkin minä olen se, joka useammin mököttää. Mutta helpostipa minut lepytetäänkin, kun ei mökötyksen syy ole yleensä koskaan mikään järkevä.

Meillä on myös tuommonen samantapanen juttu kuin nubbulla ja hänen miehellään. Eli kulta sanoo monesti, että "hymyile nyt ees vähän", niin ei mulla pidä pokka ja mökötykset on mökötetty. Ei tämmönen kyllä varmastikaan pätis, jos kyseessä ois vakavampi juttu.

Ja myös tuo haliminen yms.

nubbu

Munt vedetään kainaloon melkein väkipakolla, ja siinähän ei voi kun leppyä, vaikka kuinka olisin halunnut mököttää! Yleensä koitan vielä mököttää sitä etten saanut mököttää :roll: ymmärsiköhän kukaan...

Mies on vaan niin lutusen näkönen kun se yrittää saada mut hymyilemään. Ja sitten sillä on taikasormi! Kun se koskettaa sormella mua suupielestä, mulla ei koskaan pidä pokka. Se sormi on tähän mennessä aina toiminut, hymyilyttää kun vaan ajattelenkin.

Mulla on vähän samanlainen tapa, että otan miehen lähelleni, ja pidän sitä hyvänä. Sitten se on saatava kertomaan mikä on vikana, muuten mökötystä jatkuu ja jatkuu...

fortyfckntwo

hui kamala, meillä se kolömijalkainen hoitaa yleensä mököttämiset, ite vaan vikisen. pahahan siinä on mitään tehä ku toinen ei puhu ja kieltää kaikki mököttämistä koskevat syytteet. yleensä tuijottelen pitkään ja analysoin että ärsyttääköhän sitä jos tuun viereen kiehnäämään, ja yleensä päädyn siihen tulokseen että sisuskalut repeää jos ei pääse kainaloon. siinähän se yleensä leppyy, ja useasti ei tarvita mitään. oman päänsä sisällä setvii eikä apua halua.

nasu23

Meille tuli juuri mieheni kanssa taas mustasukkaisuudesta riita....ja mietin tässä millä keinolla lepyttelisin häntä ku hän on välillä niin vaikea tapaus plus pitkä vihainen :(

JJEMMY

En tosin enää seurustele mutta viime suhteessa jos minä olin möks niin mies usein pusutteli kroppaani :D ja kyseli että mikä on ja asiat juteltiin halki. Jos mies oli möks niin siihen ei oikein auttanut kun odottaa, hänen kanssaan oli vaikea keskustella tuossa tilanteessa ja mieskin usein sanoi että odota hetki tämä menee kyllä ohi ja jutellaan sitten.

k87

mies ei oo vielä ollu möks :shock: minä sit senkin eestä :lol: yleensä hoituu halauksella ja puhumisella. mies pitää mua halauksessa niin kauan, että oon leppyny. jos oikeen kovasti haluan päästä pois niin sekin onnistuu :) asiat puhutaan kuitenkin läpi. sit ollaan ookoo.

mangusti

Meillä mies ei ole koskaan möks..
Hän tietää että parhaiten minuun tehoaa puhuminen.. joskus yrittää päästä helpolla(ettei tarvitsisi puhua) ja tuo kukan tai kaupasta jotain hyvää.. Meillä on oma mökönalle joka yleensä tekee aloitteen puhumiseen (eli mies tuo nallen luokseni ja nalle kyselee mikä on..) :)

nasu23

Millä keinolla miehesi yrittää saada sinut onnelliseksi kuin olet möksmöks?
Taikka toisinpäin. Mieheni tietää että lepyn nopeasti esim. hieronnasta ja yllätyksistä, Taikka vain halaamalla ja pussaamalla.

[color=red]edit: muokkasin aiheen kuvaavammaksi. -sun-[/color]

jenson

Poikaystävä mököttää harvoin, mutta saattaa tiuskia ja sitten kyselen vain että mikä on yms. Jos hän vastaa "ei mikään" ja mökötys jatkuu, niin varma keino on niskan rapsutus ja selän silitys. Hieronnasta tuo mies tykkää yli kaiken, joten siihen se yleensä leppyy ja kertoo mikä on vialla.

Meidän suhteessa minä olen se, joka mököttää useammin. Menen hiljaiseksi ja makaan/istun paikoillani. Yleensä poikaystävä saa minut leppymään hiusten silityksellä tai kainaloon kaappaamalla. Mikään ei ole ihanampaa ja rauhoittavampaa, kuin miehen lämpimät kädet ympärillä. :>

Mirre

Yleensä muru pyytää anteeksi jos on tehnyt jotain väärin, se lepyttää jo paljon :) mutta jos oon mäks jostain muusta kuin murusta niin yleensä ottaa vaan syliin ja halaa lujaa ja sanoo ettei pidä murehtia ja kertoo miten tykkää musta ja sanoo kaikkee muuta ihanaa <3 se kyllä saa ajatukset pois ikävistä asioista :)

minä lepytän murua silittelemällä sen päätä ja hoitamalla sitä (ja pyytämällä anteeksi jos oon sen saanut möksiksi). Muru leppyy yleensä melkein heti kun se saa vaan hiljaa maata pää mun massun/rintojen päällä samalla ku mie silittelen sen päätä :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat