Huonoa seksiä parisuhteessa

Vierailija

Olen seurustellut mieheni kanssa lähes kaksi vuotta. Rakastan häntä todella paljon, ja hän minua, mutta seksipuoli ei tyydytä mua ollenkaan. Saan seksiä kyllä tarpeeksi, mutta sen laatu on huono... Esimerkiksi tykkään jos hän käyttäisi kovempia otteita ja tekisi enemmän aloitteita. Ollaan puhuttu näistä asioista niin paljon, oon jopa itse seksissä moneen kertaan joutunut opastamaan että tee näin ja näin. Halut siinä lopahtaa ku toisella ei oo minkäänlaista tilannetajua eikä osaa. Mitä tässä nyt enää pitäisi tehdä? En halua viettää koko loppuelämäni ilman seksiä, mutta rakastan häntä silti ihan älyttömästi ja muuten meillä menee todella hyvin. Onko teillä ollut samaa ongelmaa ja mitä ootte asian suhteen tehnyt?

Kommentit (1)

Nainen92

Mulla oli sitten taas aivan toisin päin tilanne eli seksi toimi hiton hyvin, mutta se henkinen puoli ei... Ei kai tuossa muu auta kuin lempeästi neuvoa ja opastaa. Syyllistävä sävy tuskin toimii. Seksistä kannattaa aina puhua avoimesti ja ilmaista omat toiveensa sekä kertoa fantasioistaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat