Miten oppia nauttimaan seksistä uudelleen?

Vierailija

Olen seurustellut poikaystäväni kanssa 1,5 vuotta. Seksi on aina ollut hyvää ja suhteellisen säännöllistä.

Toukokuusta lähtien ollaan elätty kuivempaa kautta. Syynä lienee stressi, väsy tai huono itsetunto. Nyt seksistä on tullut pakonomaista, se jännittää etukäteen ja seksiin liittyviä paineita on. Seksi tuntuu hyvältä ja olen himoikas, mutta hermostun tai ahdistun pienestä (entiedä mistä) ja halut ja tunnelma laskee heti nollaan. En osaa nauttia seksistä enää samalla tavalla. Huomaan ajattelvani arkisia asioita kesken aktin ja ajatusten karkailevan. Poikaystäväni on seksikäs ja hyvä sängyssä, joten kyse ei ole siitä. Haluisin olla aktiivisempi ja oma-alotteisempi, mutta vastaukseksi saan aina "toi kutittaa", "sun käsi painaa" yms.

Yhtenä iltana olimme ystäväni juhlissa. Etukäteen tiesin, että seksi tuona iltana olisi tajunnan räjäyttävää, niin kuin se meillä aina on humalassa. Halusin näyttää siltä, ettei hän saisi katsetta saati käsiään irti minusta. Kaikki meni jo illalla pieleen, kun hän halusi jutella oman kaverinsa kanssa kaverin tyttösotkuja ja tiuski minulle, että mee muiden kavereiden kanssa olee. Seksi tuolloin oli järkyttävän noloa, himoja molemmilla oli vaikka muille jakaa, mutta emätinpierut ja äänet muualta talosta keskeytti homman kokonaan. Siitä taas alkoi meidän kuivempi kausi. Iltaisin oli helpompaa kääntää kylkeä ja alkaa nukkumaan, kuin antaa väkisin toiselle ruma alaston keho. Asiasta teki vielä helpompaa, jos oli valmiiksi ruma olo, jollon ei tarvinnut edes kärsiä syyllisyydentunteesta, että vie toiseltakin kaiken hauskanpidon. Nyt asia on alkanut vaivaamaan, ymmärrän kuinka pahalta toisesta tuntuu, jos käännän kylkeä, ennen mitään TAI jopa aloittelevan esileikin aikana. (Kyllä, valitettavasti). Nyt tuntuu pahalta ja haluan korjata sen, vaikka seksistä nauttiminen tuntuu silti vaikealta. Haluan olla hänelle hellä ja hyvä, haluan olla seksikäs ja tajunnan räjäyttävä.

Olen yrittänyt ottaa uutta näkökulmaa ja keksiä suhteessa uutta tekemistä, jotta kaikki ei menisi pieleen seksin puutteen vuoksi. Olen yrittänyt olla aktiivisempi ja kokeilla romanttisia juttuja, mutta ne ovat kaikki torjuttu.

Miten oppia nauttimaan seksistä taas uudelleen? Miten ottaa aihe puheeksi hänen kanssaan ja miten korjata tilanne?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat