Tappavat menkkakivut :c

Saatana kohdussa

Siis nää mun menkkakivut on iha JÄRKYTTÄVÄT siis oon ottanu aina burana 600 ja se on yleensä auttanu mutta ei täällä kertaa. Siis käveleminen ei tule kuuloonkaaan kun alkaa pyöryttää ihan kamalasti. Välillä tulee sellaisia hiki kohtauksia että alan hikoilemaan hetkellisesti. Missään asennossa ei ole hyvä olla.. Sitte välillä poskia alkaa "kihelmöimään" ja melkein heti kun avaan suuni oksennan. Olen kokeillut kauratyynyä mutta se ei auta yhtään.. :| e-pillereitä EN SUOSTU ALKAA KÄYTTÄMÄÄN... että oisko teillä jotain neuvoja...

Kommentit (2)

tuumailija

Mulle auttoi ku söin ennakkoon jo kipulääkkeita, kuumat suihkut, ja puoli istuma asento jalat koukkuun, liuotin pieniä pyyhkeitä kuumassa vedessä ja asetin alavatsan päälle. Olen syönnyt yhtä aikaa panadol 1g ja burana 600 .itselläkin ihan järkyttävät kuukautiskivut, että taju lähtenyt. Helpotti ihan hirveästi kun aloin syömään jazmin e pillereitä, vaikka olin eka, että en ikinä syö, ne sääteli hormooni toimintaa sen verran että pystyin olemaan kutakuinkin kuosissa kuukautisten kanssa.

iidamuru
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Jos menkat sattuu iha hirveesti, ni mulla auttaa semmone asento että meet sängylle mahallee, tyyny mahan alle ja ikäänku käpertyy siihe tyynyn päälle. Ulisemine ja valittamine auttaa kanssa kummasti, ja burana o kaveri. Itellä o käytössä kans geelipussit mitä lämmitetää. Ja kuumassa suihkussa vesi suihkuumaa mahaan.

Itellä tulee kans välillä noita hikikohtauksia, niille ei oo ratkasua löytynyt vielä. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat