Jatkaa vai erota suhteesta. Apua.

Ahdistunut

Olen seurustellut jätkäni kanssa nyt 8kk. Suhteen alussa olin umpirakastunut häneen n.1-3kk jonka jälkeen tajusin että jätkä vaan leikki mulla. Mulle puhuttiin että se pettäis mua ja alko itteäki epäilyttää. Kysyin suoraa ja kielsi kaiken, pyysin saada tutkia puhelimen ja sieltä selvis että oli kaverinsa tuoreelle exälle lirkutellu haluavansa ottaa sen mielummin, oli myös joku säätö meneillään ollut jo meidän suhdetta ennen jossa kertoo haluavansa panna ja mennä hänen kanssaan suihkuun yms. muuta lirkuttelua. Sen jälkeen sai itkuraivarit jossa kielsi kaiken vieläkin ja tajusin etten merkkaa hänelle mitään. Huusi huoraksi ja aiko "ite jättää mut" ku löysin tän, häne mielestää tehny mitää väärää. Löysin myös ab. 50 tyttöä snäpistä ja ne oli jopa mua korkeemmalla bff listoilla, eli oli snäpänny niille enemmä ja ne oli siellä sydämmillä ja mä vaa omalla nimelläni+sukunimi. Oksettaa ajatuski et oon vaa antanu sen leikkii mulla alotin pillerit häne takiaa yms sillo. En päässy yli tost ku jatko vaa flirttailuu ja tajusin et se hengailee vapaa ajal niitte kaa vaa ja käy röökil ja juomas, samois bileis, vei yhen näistä muijista jopa KAVERINSA TUPAREIHIN "säätönä" (minne mä en just päässy reissun takii). Sain tarpeekseni ku en saanu erottuu hänest häne itsemurhauhkailuitten pelossa. Hankin omia poikakavereita, menin pari vkoloppuu juomaa niitte kaa ja petin yhtenä viikonloppuna sitä panemalla toisen kanssa ensin jätin hänet kylläkin. Pyys seuraavana päivänä takas ja parin pv pääst siit oltii taas yhes. Vuoristorataa ollu nyt tähä 8kk ast vaik nyt joku kk menny hyvin. Haluisin silti alottaa jonku kans vaa alusta ja heittää tuo jätkä helvettiin. Kokoaikainen pelko et se tekee jotai vaik on nyt ymmärtäny et osaan kostaakki. Tutkin kokoaja sen puhelinta ja haluun olla kokoaja selvil missä hän liikkuu.

Kommentit (2)

Vierailija

Mun itsetunto on nii paskana ettei kukaa saa mua ees revittyy täält suhteest pois enneku tulis joku joka must välittäis ja vaa ottais mut.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat