Jokainen nainen on 25-vuotiaana kauniimpi kuin 20-vuotiaana. Kauneimmillaan 30+.

Vierailija

20-vuotiaat ovat lapsen näköisiä, finninaamaisia, liian laihoja, huonosti pukeutuvia, huonohiuksisia mitäänsanomattomia tyttösiä. Esim. nelikymppisen naisen katseessa on enemmän seksiä kuin parikymppisen koskaan. Ei 20-vuotias nainen ole kaunis. Hän on lähes poikkeuksetta soma, mutta täysin hengetön.

Ei ole normaalia, jos yli 30-vuotias (nelikymppisistä puhumattakaan) mies tuntee seksuaalista halua 20-vuotiaita tyttöjä kohtaan. Tuollaisella miehellä täytyy olla jokin pikkutyttöfetissi, jos kiihottuu lapsen näköisestä tytöstä. Järkevä 25-30-vuotiaskaan mies ei edes vilkaise 20-vuotiasta tyttöä siinä mielessä. Sen ikäiset näyttävät ulkoisesti lapsilta, liian tyttösiltä.

Jos kadulla kävelee 30-vuotias ja 20-vuotias nainen, jokainen aikuinen mies katsoo sitä 30-vuotiasta. Moni nuori mieskin viehättyy vanhemmista naisista. Itsekin sain eniten huomiota miehiltä kolmekymppisenä aikuisena naisena. Ei mua 20-vuotiaana kukaan halunnut.

Kommentit (4)

Lumia

Taitaa kateus hiertää sinua :) Olen parikymppinen, kauniiksi kehuttu, hyvässä parisuhteessa aikuisen miehen kanssa. Lapsikin löytyy.Aika ikävää, että tuut tänne haukkumaan nuorempia.Pitäisikö kateudestasi päästä eroon kenties ?Kukaan ei täällä ota itseesi sinun tekstiäsi ota.Mielipiteensä kullakin.

Helmiina

Tekstistäsi kuultaa läpi kateus, pelokkuus sekä epävarmuus. Oletko kenties jäänyt jonkun nuoremman rinnalla miesasioissa kakkoseksi? Kun on noin kova tarve haukkua ja arvostella ihmisiä. Kovasti sinun täytyy itsellesi vakuutella "paremmuuttasi ". Olisiko aika kurkistaa peiliin?

Vierailija

Sama spämmeri ollu vauvafoorumillaki. Omasta puolestani voin kertoa, että pukeutumisella ja kasvojen piirteillä ja vartalolla on suuri merkitys siihen miten viehättävänä miehet pitää. Oon nyt 25-v raskaana oleva, niin on kyllä iskuyrityksen kadonnu kummasti. 17-vuotiaasta lähtien oon ollut kyllä kuulemma miesten mieleen. 20-vuotiaana ku viimeks olin deittisivustolla aktiivisesti, niin kyllä lähestymisiä tuli erittäin paljon. Sillon olin kyllä luopunut teinityylistä ja käytin tyylikkäitä naisellisia vaatteita, oli tavanomaiset pitkät hiukset jne. Jos taas laittaa päälle tennarit, värjää hiukset räikeiksi jne, niin se karkottaa ukot.

Totuushan on se, että noin 20-30-vuotiaat naiset on kaikenikäisten miesten mieleen, koska he ovat biologisesti parhaassa lisääntymisiässä. Siksi vanhatki ukot heitä epätoivoisesti yrittelee. Itseä kyllä iljetti kaikki yli 5 vuotta vanhemmat miehet, pidin heitä liian vanhoina setinä ku olin 20. En olis missään nimes suostunu treffeille yli 30 vuotiaiden kanssa. Deittaillessa kuitenki 25-v tai nuorempi nainen on siitä syystä houkuttelevampi, että ei oo epätoivoista perheenperustamisviettiä tai lapsia entuudestaan. Useat miehet jättää sen takia kolmekymppiset naiset rauhaan. Taitaapa tästä syystä av olla katkera.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat