Mecco.fi vanhojentanssien mekko - kokemuksia?

xruusux

Moikka! :) Aion tilata 2017 wanhoihin mekon mecco.fi:stä. Haluaisin kuulla ensiks muiden kokemuksia siitä. Onko luotettava sivusto?

Kommentit (9)

wanha2017

Itse voin suositella lämpimästi! Kävin syyskuussa sovittamassa mekkoa ja samana päivänä tilattiin omilla mitoilla, 2-3 viikkoa sitten tuli ja on kyllä ihana! :-)

Vierailija

Ahdistaa ihan hirveästi! Tilasin mecco-liikkeestä vanhojentanssimekon nyt joulukuun alussa, ja mua pelottaa että se ei joko ehdi ajoissa, tai se on ihan väärän kokonen tai värinen. Toimitusajaksi sanottiin 21 päivää eli nyt vuoden vaihteessa pitäisi tulla, mutta en tiedä. Pelkään vaan että joudun pettymään, ja löydän itseni vanhojen tanssipäivänä joku kolttu päällä. Se että ehtiikö se, on toisaalta oma vikani sillä näin "myöhään" tilasin mutta rahatilanne ei sallinut sen tilaamista aikaisemmin, ja liikkeestä luvattiin että mekko ehtii ajallaan. Olen kaikkien muiden huonojen palautteiden vuoksi jo alkanut katsella varavaihtoehtoa. Olenko ahdistunut turhaan, sillä mekkoni ei ole vielä tullut vaikka tänään onkin 21 päivää tullut täyteen mutta on juhlapyhät meneillään? Pitäisikö minun oikeasti huolestua, ja entä jos mekkoni ei tulekaan, niin miten saamme rahat sitten takaisin?

Wanha 2015

Pari vuotta sitten tilasin mekkon sieltä vanhojentansseihin. Kävin ensin liikkeessä katsomassa mekkoja ja tilasin sitten mekon omilla mitoillani, ja tuli kyllä hyvä. Oli vähän eri sävyinen mitä ajattelin, mut ei merkittävästi. Mut muuten just hyvä kooltaan ja muutenkin tuli postissa perille hyvin ja huolellisesti pakattuna. Mulla ei ainakaan moitittavaa kyseisen putiikin toiminnasta.

Vierailija

Toimitus on 5-7 viikkoa kiireisinä aikoina esimerkiksi juuri vanhojenmekoissa, koska kaikki tilaavat niitä marras-joulukuun aikana. Ja mittatilauksena mekko oli juuri sopiva.

tyytyväinen

Tuli wanhojen mekko luvatussa ajassa. Oli kaunis ja paljon sai kehuja. Kävin sovittelemassa pari kertaa ja sitten mittojen mukaan tilasin. Hyvä koko tuli. Pieni puute oli mekossa, mutta yritys paikkasi virheensä ystävällisesti. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat