kun poika laukeaa sisään

Seuraa 
Liittynyt12.7.2016

Mitä kuuluu tehdä kun poika on lauennut pimpsaan ajattelin että sitten kun aloitan niin tarvin muutaman vinkin. Luin yhdestä toisesta artikkelista että sen jälkeen täytyy mennä vessaan kun muuten tavarat valuu alushousuihin mutta voiko niitä silti pitää vähän aikaa alushuosuissa ja sitten mennä peseytymään vai jääkö alushousuihin joku paha läntti??

Kommentit (6)

musti
Seuraa 
Liittynyt12.7.2016

Niin minulla jäi muutama kysymys vielä että tuntuukose epämiellyttävävältä kun tavarat valuu alushousuihin?? Voiko niitä pitää siellä alushousuissa vähän aikaa jos ei millään jaksa nuosta tuohun jälkeen ylös vai tuleeko siitä joku tulehdus??

musti
Seuraa 
Liittynyt12.7.2016

Voisinko tehdä jopa sillä tavalla että annan pojan laueta sisääni ja sitte odotella että siemennesteet tulee alushuosuihin ja mennä peseytymään vasta tunnin päästä

iidamuru
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Niin siis jos mies laukee sun sisään eikä mihikää puoleematkaa ni ei ne sieltä mun kohalla ainakaa oo ulos "valunu". Riippuu varmaa toi pesujuttu iha siitä kui paljo ite kostut.

Eikö tätä opeteta koulussa?

Vierailija

No vastataanpa. Kun poika laukeaa sisään, ei se heti välttämättä tule ulos, jos tulee niin lämpimänä valuu kohti valoa. Jos on lauennut syvälle niin ei valu ollenkaan. Jekkuhan on tuoreeltaan jopa hyytelömäistä. Paperilla kannattaa pyyhkiä heti tuoreeltaan. Toki suositellaan vessassa käyntiä mutta itse rakastan sitä tunnetta kun nesteet on sisällä. Aamulla ne onkin jo niin vetistä lientä että valuu helposti ulos. Ja hei, yhdessä laakissa on nestettä yllättävän vähän.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat