Naisena tekee mieli kokoajan, mies ei pysy perässä, ongelma?!

Vierailija

Meillä oli miehen kanssa aika pitkä kuivakausi ja nyt kun se on saatu katkeamaan niin mun tekee mieli kokoajan seksiä. Siis almost kokoajan. Aamulla ekana mielessä, näen unia seksistä, päivällä tukala olo...mies nyt on töissäkin ja lapsiperhe arki pyörii päällä joten olo on ajoittain jo tukala kun en saa niin paljon kuin haluan. Olen vähän odotellut että himot tasaantuisi mutta eipä ne ole, päinvastoin. Kaipaan paljon uusia kokeiluita, mies toki on suostunut aika moneen mutta välillä tulee olo ettei hän millään pysy perässä eikä varmaan ainakaan halua niin usein ja niin paljon kuin minä. Jo ihan väsymyksenkin takia, mikä on ymmärrettävää. Itsekseni puuhailen paljon ja kaikkia kivoja leluja olen ostellut, tosin tuntuu että sekin vaan lisää himoja. Ite haluaisin kokeilla ehkä joskus muitakin seksikumppaneita mutta tiedän ettei mies siihen suostu. Haluan kuitenkin pysyä parisuhteessa mutta en tiedä miten saisin seksi himoni tyydytettyä tarpeeksi. Välillä jo tuskastuttaakin himo ja ajatukset. Onko jollain muilla vastaavia tilanteita? miten olette saaneet tilanteeseen apua? mitä jos toinen on seksuaalisesti paljon vapaampi ja kokeilunhaluisempi kuin toinen? mitä jos toinen haluaisi paljon paljon enemmän? Olen 36vuotias ja naimisissa, kahden alle kouluikäisen lapsen äiti. Olemme olleet noin 10vuotta yhdessä ja joskus ahdistaa ajatus ettenkö koskaan enää kenenkään muun kanssa voi seksiä harrastaa. En missään nimessä halua pettää mutta tulee syyllinen olokin näistä ajatuksista.

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat