Mies, miehen tuleva lapsi ja miten ihmeessä minä olen tässä

Ap

Pidän itseäni aikuisena naisena, vaikka olen vasta 26 olen joutunut kokemaan paljon. Itselläni on kaksi lasta, joiden isän ja mieheni jouduimme hyvästelemään ja hautaamaan kolme vuotta sitten. Elämä on jotenkin saatu kasaan ja nyt kohdalle on sattunut uusi mies. Parisen kuukautta olen häntä tapaillut, en ole vielä lapsille uskaltanut esitellä, koska emme virallisesti seurustele ja matkassa on iso mutta: miehen ex-naisystävä odottaa hänelle lasta. Lapsen pitäisi syntyä lähiviikkoina ja minä mietin voiko tämä kuvio oikeasti toimia? Onko kenelläkään ollut tälläistä? Järki huutaa että laita juttu jäihin, kuitenkin se palaa exänsä luo kun vauva syntyy vaikka nyt mies väittääkin ettei ikinä halua siihen suhteeseen enää. Sydän sanoo että tälläistä miestä, niin samalla aaltopituudella olevaa, ei tule vastaan. Olen jopa iloinen vauvastakin, ihana asia! Villeimmissä haaveissa voisin olla superäitipuoli, joka olisi arjessa jotenkin mukana. :D En tiedä, kokemuksia?

Kommentit (1)

äitipuoli

Ompas surullista, että olet joutunut hautaamaan lastesi isän :( Ja toisaalta taas niin ihana asia, että olet löytänyt uuden miehen!

Minulla oli hyvin samankaltainen tilanne muutama vuosi sitten. Tapailin miestä, jolla oli silloin 3-vuotias tytär ja hänen entinen naisystävä viimeisillään raskaana. Nainen synnytti kaksoset ja vähän aikaa ruikutti entistä miestään takaisin, mutta mies on pysynyt minulla, eikä ole lähtenyt exänsä matkaan :D Alkuun tämä hänen entinen nainen oli hyvin mustasukkainen ja kiukkuinen minulle, mutta nyt olemme jo kolme vuotta seurustelleet kyseisen miehen kanssa ja hän on minulle nykyään todella mukava jos jossain satumme törmäämään :) Tsemppiä siis kovasti ja toivotaan että kaikki menee hyvin!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat