Kiihottaako kikkelikuvat?

Pervo-Pirkko

Hei siskot. Lähettääkö miesystävänne teille alastonkuvia ja mitä mieltä olette ylipäätään miesten lähettämistä "kikkelikuvista"? Kaikki kaverini pitävät sitä ällöttävänä (tai niin he ainakin sanovat). Nykyinen poikaystäväni ei ole kuvia suostunut lähettämään vaikka olen niiden perään hieman vihjaillut. Exäni lähetteli kuvia useinkin. Minusta kuvat jäykästä peniksesta ovat todella kiihottavia ja sellaisen saaminen saa mukavasti sutinaa päivään. Onko muita joita kuvien saaminen kiihottaa vai olenko poikkeuksellinen pervo? Olisiko kellään hyviä vinkkejä miten saisin poikkikseni lähettämään päivää piristäviä kuvia. Olen lähetellyt muutaman kuvan itsestäni ja kysellyt että "mitäs sulta löytyy" tai "näit mun, näytä nyt sun", mutta hän on aina vedonnut johonkin tekosyyhyn ettei pysty ottaan kuvaa. Antakaa siskot vinkkejä.

Kommentit (3)

pervo

Mäki tykkään siitä. Onneks poikaystäväni niitä välillä suostuu lähettää :) kysy kuvia häneltä silloin kun hänellä on aikaa niitä ottaa esim illalla? Jos viä keksii tekosyitä nii kysy miksi..ehkä häpeää kaluaan tai jotain.

Vierailija

Mun poikakaveri lähettelee aina välillä kalustaan kuvia ja on runkkausvideonkin lähettäny. Ite ainakin tykkään:p piristää päivää kivasti;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat