Pintakuiva, herkästi punoittava sekaiho

Seuraa 
Liittynyt14.4.2014

Hei. Oon niin loppu tän naaman kanssa... Tällänen kohta 20 v tytteli kaipaisi vinkkejä pintakuivan sekaihon hoitoon, mitkä tuotteet ovat olleet hyviä samantyylisen ihon omaavilla? Suihkun jälkeen ihoani kiristää ja myös jos pesen liian vahvalla puhdistusaineella naamani. Finnejä tulee lähinnä otsaan, "t-alueelle" ja joskus leukaan. Mustapäitä löytyy myöskin, poskissani iho on virheetön. Jossain vaiheessa kuukautta iho näyttää pari päivää hyvälle eikä ole juurikaan finnejä.
Olen pari viikkoa putsannut ihoani illalla aqualan L perusvoiteella + la roche posay effaclar puhdistusgeelillä + lactoline herkän ihon kasvovesi + aqualan L voiteeksi.. Aamulla: lactoline herkän ihon kasvovesi + aqualan L.. Finnejä rupesi tulemaan sitten tästä tyylistä ??.?? Mietin, että onko tämä nyt joku alkupuhdistus vai eivätkö tuotteet sovi iholleni. Aiemmin niitä käytin vähän erilaisia ja tässä nyt olen jo kauan hakenut oikeanlaisia tuotteita iholleni. Ruokavalio siis on terveellinen, harrastan liikuntaa, nukun tarpeeksi, mutta ilmeisesti en löydä oikeita tuotteita ja sitä balanssia iholleni...

Kommentit (1)

Neitokainen123
Seuraa 
Liittynyt14.4.2014

+ Olen laittanut Lumene turvenaamion ja ennen sitä kuorinut lumene 2 in 1 mikrokuorinta & naamio tuotteella 1 kerran viikossa, sekä1 kerran viikossa pelkästään kuorinut lumene 2 in 1 mikrokuorinta & naamio tuotteella. Onkohan tämä ollut liikaa pintakuivalle sekaiholleni?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat