Kavereita Kuopiosta!

Seuraa 
Liittynyt5.7.2016

Mooi!

Täällä huutelis tänä vuonna 20 täyttävä nuori naisimmeinen joka tässä kuussa olis Kuopioon muuttamassa ja kaipailee uusia tuttavuuksia sieltä ettei tuntisi oloaan ihan orvoksi! :D

Syksyllä aloitan siis audiovisuaalisen viestinnän opinnot ja muutan tässä kuussa Kuopioon soluasuntoon. Koska en tunne Kuopiosta oikein ketään, olisi oikein mukava tutustua :3

Luonteeltani olen hivenen ujo, mutta huumorintajuinen ja mukava, ainakin yritän olla :D Jollain tasolla myös rauhallinen, eikä minua alkoholi kiinnosta laisinkaan.

Tykkään esimerkiksi kirjoittamisesta, piirtämisestä, pleikkaripeleistä, musiikista, ruuanlaitosta ja leipomisesta, haaveilusta, suklaasta, kirppareista jne. Minusta on mukavaa höpötellä kaikki hölmöjä juttuja mutta tykkään keskustella myös vakavemmistakin aiheista. Olen hyvä kuuntelija, mutta olisi kiva jos löytäisin ympärilleni ihmisiä joiden kanssa voisin jakaa omiakin asioita.

Vastailkaa ihmeessä jos tuntui yhtään kolahtavan! :D Olisi mukavaa jos olisit suunnilleen ikäiseni nainen, joskaan en toki ikärasisti ole.

Mulle voi vaikka laitella meiliä, Pokopom1996@gmail.com ja jos tuntuu että juttu luistaa niin vaihellaan sitten vaikka facebookiin tai whatsappiin :)

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat